Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 11. prosince 2018

Andělské děkuji ...



Tyto fotky jsou dva roky staré. Patří mezi ty, které mám hodně ráda.




Složka, ve které je mám uložené, je nadepsaná "Andělská..."

Jsou dny, kdy si to uvědomím nějak intenzivněji, více...

Jako právě v neděli večer ...

To, že je vážně "Andělská..."






Když jsem ji viděla, jak mi tvořila kytičku k narozeninám.

Celý den mi přála ... pořád se dotazovala, co bych chtěla ještě ...

Hladila mě a objímala a pak večer přinesla talíř plný bonbónů 

a nakrájeného banánu na kousky a to celé do tvaru srdce...



Tyto řádky píši v noci, kdy tiše s úsměvem na tváři spí ...

Dívám se na ni a mám pocit, že mým dnem mě provázel "Anděl ..."





Také bych chtěla poděkovat vám všem,

za všechna přáníčka, esemesky, emaily, slova … k narozeninám.

Moc si jich vážím.

Potěšili jste mě.



křest knihy Máma čisté jiskření a Mámina kalendáře



 Zkusím potěšit i já vás, nahrávkou ze křtu

na který dorazila také paní učitelka, která mě učila kdysi dávno češtinu.

Bylo to velmi příjemné …adventní … pohodové





K poslechu :  ZDE

(klikněte na "stáhnout pomalu")


Příjemný poslech


8 komentářů:

  1. Věrko, Carolinka je pozorné děvčátko, určitě jsi i díky ní měla krásné narozeniny. Ty fotografie jsou nádherné.
    V sobotu jsem díky Tobě měla krásné odpoledne. Pustila jsem si Rozhlas Hradec Králové a poslouchala celé vysílání. Obě dámy, které pořadem provázely byly moc příjemné a stejně milí byli všichni hosté. Helenka Vondráčková, Jitka Zelenková i Laďa Kerndl. A nejvíc mě potěšilo, když jsem slyšela Tebe.
    Přeji Ti pohodové adventní dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, vidíš, život je bumerang, protože nyní mě potěšily nejvíce Tvá slova. Protože moje slova, ať v knihách, zde na blogu nebo slova vyřčená v rozhlase, by neznamenala nic, bez mých čtenářů.Proto si vážím každého čtenáře knih s duší.
      Ze srdce děkuji za Tvé řádky a souhlasím s tím, že paní moderátorky byly úžasné.
      Přeji krásné adventní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Vím, že opožděně, ale i tak Ti přeji jen všechno dobré k Tvým narozeninám. Já někd- a zrovna dnes- nevím,co napsat pod Tvůj příspěvek, který je takový milý, vypovídající. Nechce se mi přemýšlením jak věty zformulovat zrušit ten zvláštní příjemný pocit ve mně.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, někdy stačí málo a člověk pochopí, porozumí, sdílí , vnímá...Někdy není třeba moc slov a někdy postačí třeba jedno jediné. Proto DĚKUJI.
      Přeji krásné adventní dny. Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věrko, moc Ti gratuluji k úspěchu. Jak jsi psala ve své první knížce "Máma" jako odpověď na dotazy okolí, že jednou, až vyrosteš, budeš "pisovatelka", tak teď jí již skutečně jsi a navíc taky známá spisovatelka. Alespoň dle reakcí posluchačů kavárny rozhlasu. Moc Ti to přeji. A věřím, že budeš ve psaní i nadále pokračovat, a úspěšně(aby taky ne, když máš doma anděla). A taky Ti přeji, abys ten krásný úsměv - bránu do duše, který při rozhovoru na křestu knihy všichni obdivovali, měla pořád. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko ze srdce děkuji za Tvé krásné slova. Potěšila jsi mě.Já vždy, když jsem ve vysílání, snažím se lidem poslat pohodu a milé pocity. Pár dnů před vysíláním se mi dostal do rukou článek o tom, že když se člověk usmívá a druzí to sice nevidí, třeba v telefonu nebo v rozhlasovém vysílání, tak druzí to vycítí a vnímají tu radost ještě intenzivněji. Tak jsem to chtěla vyzkoušet :-)
      Přeji krásné adventní dny. Věrka

      Vymazat
  4. Vĕrunko..Carolinka ví..a to je to nejkrásnĕjší..
    ..je to obrovský "motorek"..štĕstí..vždy Ti to říkám..nic by nebylo u vás tak jak je..
    Užívej úspĕchu..moc Ti fandím a držím pĕsti!!
    Srdíčkovĕ objímá Jana z chaloupky...❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, máš pravdu, ví...a tolik ví...Však o tom píši v nové knize.A já jsem za ni tak moc vděčná. Dnes měla v kostele koncert. Opět jsem si uvědomila tolik podstatných věcí... Díky Bohu za ni...
      Posílám pozdravení a objetí do chaloupky mezi kopci. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...