Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 18. února 2019

Druhá šance a jedno rozhodnutí ...



Dnes to jsou 4 roky, od chvíle, kdy jsem dostala druhou šanci na život.




Čtyři roky od náročné, onkologické operace. 

Slíbila jsem si pár dnů poté, že druhou šanci na život 

uchopím se vší parádou, radostí a noblesou.


   

Můj příběh  dostatečně znáte… 

Můj slib, poděkování za tuto šanci v podobě Mámina kalendáře – každý den je dar … plním.

Každý rok na podzim vydávám na vlastní náklad 

tento kalendář s mými  autorskými fotografiemi a texty.



Každý rok „navíc“ přijímám s velkými díky, s velkou pokorou.

Myslím, že každý, kdo Mámin kalendář – každý den je dar 

vlastní, mé nadšení a radost ze života cítí a vnímá.




Pro potěchu ducha, relax a pocit klidu, občas namaluji sem tam nějaký obrázek.

Baví mě to a naplňuje.




Dnes jsem vytvořila tohoto dravce a když jsem míchala barvy, cosi mi došlo…

Několik lidí mi už sdělilo a naznačilo, 

že bych měla z těchto obrázku vytvořit Mámin kalendář. 

Naposledy jsem odpověděla, že se na to necítím…

Dnes, právě v čase mé druhé šance na život, jsem si uvědomila myšlenku

„ … a kdy se jako na to cítit budu?“




Cítila jsem se tenkrát na druhou šanci? 

Cítila jsem se na slib? Nebo jsem chtěla čekat? 

Až se na to budu cítit?

Jo, to je ta správná úvaha. A proto jsem se právě TEĎ, při míchání barev u jednoho z mých

 obrazů, rozhodla, že se pokusím letos vydat můj první kreslený kalendář. 

Tedy kromě klasického Mámina kalendáře – každý den je dar, který tvořím z fotografií.




Bude to jen pár kousků, limitovaná edice.

 Pro radost, pro pocit, že život se má žít TEĎ … s parádou, radostí a noblesou …





Věrka


24 komentářů:

  1. A já Ti za Tvoje rozhodnutí tleskám. Už teď vím, že kalendář bude senzační.
    Hezký den, Věrko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, a já Ti za Tvé tleskání děkuji :-) Moc děkuji za povzbuzení.
      Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, maluješ moc hezky a myslím si, že tě toto rozhodnutí naplní spoustou radosti. Tak směle do toho!
    Přeji ti krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, ze srdce děkuji za podporu. Po náročném minulém roce hledám každou maličkost, která mě naplní radostí. Malování je jedna z nich.
      Doufám, že u Tebe je ji vše ok, na dobré cestě. Myslím na Tebe. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  3. Věro... moc děkuji za vaši druhou šanci a hlavně vám ji moc moc přeji.
    Líbí se mi vaše rozhodnutí ŽÍT tu druho šanci <3, fandím vám v tom.
    Na kalendář z obrázků se moc těším.
    Přeji i celé rodince jen vše dobré, hlavně zdraví, lásku a užívejte si každý den. Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji za milé řádky. Moc mě potěšily. Přeji krásné dny.
      Věrka

      Vymazat
  4. Martina Slovácko18. února 2019 v 10:29

    Verko je to určitě správné rozhodnutí a já ti k němu gratuluji držím palečky. Člověk totiž v životě lituje jen toho co neudělal, ne toho co udělal, protože pro to se sám rozhodl. A proto delejme co nás těší a pro co jsme se sami rozhodli a nemusíme ničeho litovat. Přeji hezký den. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, napsala jsi to krásně a já to sdílím stejně. Ze srdce děkuji za Tvé řádky.
      Posílám pozdravení a objetí.
      Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, jsem za Tvé rozhodnutí moc ráda. Tvoje obrázky miluji a bylo by mi ctí mít takový kalendář doma. Zatím mám všechny a schovávám si je.
    Přeji Vám všem krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, to jsi mě tuze potěšila. O to více se budu snažit, aby obrázky byly potěšující a líbily se. Jsem ráda, že Máminy kalendáře archivuješ, potěšilo mě to. Mě si letos psala jedna dobrá duše, zda nemám i za uplynulá léta. Věnovala jsem ji je. Také mám po jednom kuse od každého. Takový mini domácí archív.
      Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Dnes je to úplně první úsměv za celý den, ty tvoje poslední fotky, boží.
    Limitovaná edice, souhlasím, protože ty sama nejsi ničím limitovaná, s chutí do toho !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simčo, to jsem moc ráda, že mé taškařice z poslední fotky Ti vykouzlily úsměv. Fotila je Carolinka, s tím, že :"mami, jsi málo počmáraná, plácni to ještě na triko..." Mamka plácla a triko je k nedoprání...Ale život není o triku. A když mi píšeš, že jsem Ti s nimi dokázala přivodit úsměv, o to víc mi trička není líto...
      Zdravím a objímám.
      Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, obrázky jsou nádherné!!! Jsem ráda, že jsi se rozhodla vydat kreslený kalendář. Souhlasím se Simonkou, ty Tvojeposlední fotky jsou boží.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, moc ráda to čtu a těším se o to více na jeho tvorbu. Fotky, které tvořila Carolinka lze najít na mých dalších webových stránkách zde: www.photofina.cz v kolonce O mně
      Přeji krásný zbytek dne a krásné dny.
      Věrka

      Vymazat
  8. Ano! Tomu říkám rozhodnutí, ale hlavně jste velkou inspirací i pro ostatní. Když se odhodláte vy, odhodlá se i další řada lidí zase v něčem jiném. Jsme provázání.
    Držím palce, ráda k vám nakouknu.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, tak to mě moc, moc, moc těší. Budu ráda za další Vaše nakouknutí, komentář a sdílení.
      Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věruško. Tomu říkám slovo do pranice. Ty jsi opravdový nezmar a pustíš s snad do každé výzvy. Já si ten malovaný kalendář už nyní objednávám. nesmí mi přeci chybět v galerii. Moc držím pěstičky, aby byl přesně podle tvé představy.
    Měj se moc fajn babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, ze srdce děkuji za Tvé řádky i zájem o můj malovaný kalendář. Jen bych potřebovala, aby den měl mnohem víc hodin... Právě jsme se doučily v naší domo škole. Brzy jedeme do horské školičky, kam moc rádi jezdíme. Já na konzultace, Carolinka za dětmi, úžasným panem učitelem a přezkoušení. Přemýšlím, že napíši příspěvek o tom, jak vypadá náš den :-)
      Zdravíme dědu Mílu a všechny u vás. Věrka

      Vymazat
    2. Věruško, myslím, že 24 hodin na de je až až. Je to určitě veliký zápřah, domácí učení je asi náročné. Učíte se určitě obě, jedna pro druhou, aby to vyhovovalo všem. pa babi Jířa

      Vymazat
    3. Domácí škola je v pohodě a baví nás to obě. Výsledky jsou výborné. Těžší je však skloubit další aktivity s tím. Plus mé únavy atd.atd.

      Vymazat
  10. Jasné Vierka, len smelo do toho. Držím palce. :) D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, moc děkuji za podporu a za Tvé řádky. Mávám a zdravím. Věrka

      Vymazat
  11. Věrko, pokud je chuť, je potřeba jí využít a ty to jistě budeš dělat nejen s chutí, ale i srdcem. Já se letos prvně těším z Tvého kalendáře, nevím kde jsem zamrzla, že mám teprve letošní. Díky, díky.
    Mějte hezké dny v NEBI. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky. Jsem moc ráda, pokud Tě Mámin kalendář letošní těší :-) Zkoušela jsem dávat dohromady už i ten pro rok 2020. Neumím ležet jen tak. Mám atb. a tak tvořím...
      Přeji krásné dny.
      Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...