Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 16. května 2020

poděkování všem ...




Chtěla bych vám všem říci DĚKUJI.

Za všechny hlasy v mé nominaci na Cenu Olgy Havlové.

Za všechna sdílení, které je možné uskutečnit do 7.června 2020.

Za všechna slova a vzkazy, které jste mi poslali.

V ten moment jsem si uvědomila, že i cesta je mnohdy cíl.

Jsem nesmírně poctěna a potěšena, že mohu být součástí pomoci...

Podáním pomocné ruky se snažím dělat lepší svět...

A o to více si vážím právě této nominace, neboť ji vnímám,

jako potvrzení od života, že mé počiny mají smysl a jdu správným směrem..

Potvrzení shůry, že láska je nejvíc ...

DĚKUJI


8 komentářů:

  1. Věrko, předně si to zasloužíš a pak, rádo se stalo. Dala jsem ti hlasy tři, ze dvou svých mailových adres a pak od vnučky.
    pac Jiřina z N.
    Ty prostě vyhraješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko milá, děkuji Tobě i Tvé vnučce. Děkuji za povzbudivá slova. Pro mne už samotná nominace je vítězství, zvláště po těch 2 nekonečných letech, o kterých píši v knize Jiskření. Pro mne je vítězstvím, když mohu druhému člověku pomoct a ten mi pak napíše, že se vše podařilo...Tak se stalo před pár dny na facebooku Jelimán.
      Opatruj se a myslím na Tebe. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, jsi báječný člověk a takové ocenění si zasloužíš. Můj hlas jsi také dostala. Budu držet palečky, aby to vyšlo. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, ze srdce děkuji. Vážím si Tvého hlasu velmi.
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  3. Milá moja Věrka,
    nepoznám nikoho, kto by si ocenenie zaslúžil viac, ako TY. Si človek nielen s veľkým srdcom, ale aj s veľkým Č.. na začiatku slova.Samozrejme, hlas som ti poslala a verím, že ocenenie dostaneš.
    S láskou
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Marti, vždy, od samého začátku, mě Tvoje komentáře na srdci hřejí. Tvých slov si velmi vážím a děkuji Ti za ně. Za všechny. Opatruj se.
      Přeji krásné dny.
      Věrka

      Vymazat
  4. Věrunko milá, když jsme se zde "našly" začínal Tvůj boj o přežití "po nemoci s nemocí"..já vedla ten svůj a moc dobře vím své..Nic v životě totiž není samozřejmostí, proto vím jak pomoc a to jakákoliv je pro člověka důležitá..slovo naděje má cenu zlata ve chvílích, kdy sami ji ztrácíme..Vždycky jsem Tě podporovala, sleduji Tvou cestu klikatou a vždy tady někde budu Ti držet pěsti v Tvém konání, proto neváhám a hlasuji..hluboce se skláním pokaždé..a děkuju Bohu za to, že jsi..jsi krásný člověk s velkým srdcem!
    Pozdravení s přáním krásných dnů májových ve zdravíčku a pohodě všem posílám.
    Jana z chaloupky mezi kopci🙋‍♀️😊🏡🌼❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, jsem moc ráda, že nám osud spojil cesty, že se známe, že se máme.
      Opatruj se a moc děkuji, za vše. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...