Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 10. května 2020

štěstí ke Dni matek



Včera večer jsem uklízela starou skříň.

Trvalo mi to vážně hodně dlouho ...

Každý list jsem otočila a přečetla.

Staré sešity a obrázky mých dospělých dětí...




Školní omluvenky, písemky, domácí úkoly

 a slohové práce...

Mezi nimi byla i jedna,

která mě skutečně doslova dostala...





Slohová práce z anglického jazyka s názvem

"Wedding day".

Psal se začátek roku 2014,

kdy tato slohová práce vznikla.

Slohovka o jednom svatebním dni,

kdy se vdává sestra bratra a kde bratr popisuje

jeden letní, překrásný den.

 /Den, který se stane za další 4 roky skutečností/




Svatební den v přírodě, v zahradě, kde jsou balónky,
 kytice, hudba, v rukou holubice
a všude horké slunce.

Den, kdy svatební dorty jsou v lednicích
a nebo se musí rychle jíst, jaké je venku horko ...

Nevěsta v dlouhých šatech.

Píše se ve slohovce o kráse toho dnu,
nikde ani slovo o mámě, tátovi... chybí tam...

Budu upřimná i slza mi spadla...

Ne lítostí, ne nostalgií, ne prázdnotou...

ale bolestí, co mohou cítit jenom mámy ...




Uvědomila jsem si, že co si napíšeme,

to se nám může snadno stát.

Včera v noci jsem usedla k počítači a napsala dopis,

 který ponechám tajemstvím...


Možná se splní, možná ne...




Určitě však splním radost v tento den jedné z vás.

Vylosovaly jsem výherkyni knížky Recept na štěstí?

Gratuluji Ále, komentáři číslo 5.

Vždycky, když začneme s Carolinkou losovat,

 dáme si osobní typ.

Obě jsme řekly číslo 5.




Někdy stačí něco napsat,

 jindy nahlas říci .. a skutečnost je tu ...


A protože bych chtěla udělat radost 

i ostatním maminkám

k svátečnímu dni,

tak dnes a zítra /10. – 11.5.2020/

 je poštovné na knihy s duší

 zdarma.



PS:

Obrázek jsem vytvořila kamarádce,

která se stala nedávno trojnásobnou maminkou.

Pro radost.



Mějte všichni krásnou neděli.


10 komentářů:

  1. Hezký den maminek také Vám,milá paní Věro.A přeji splněná tajná přání...
    Obrázek,co jste malovala,je opravdu nádherný...
    Moc Vás pozdravuji.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji a jsem moc ráda, že se Vám obrázek maminky a miminka líbí. Tvořila jsem jej s láskou.
      Hezký den. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, nejraději bych si tipla, komu a co jsi psala... moc tě zdravím a doufám, že se tvá přání vyplní beze zbytku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, to ponechám na ruce osudu a vůli shůry. Bez ní se bez tak nepohne ani stéblo trávy...Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  3. Možná vím komu jsi psala a moc bych Ti přála, aby se Tvé přání splnilo.
    Obdivuji krásný obrázek, udělá radost a potěší.
    Měj šťastné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, ze srdce děkuji. Myslím, že víš...Přeji pohodové dny. Věrka

      Vymazat
  4. Děkuji za tam krásná slova! Hřejí na srdíčku. A obrázek je nádherný. Je z nej cítit to silné mateřské pouto.
    Pěkné dny, Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, děkuji za moc milé řádky a přeji pohodové dny sluncem prosvěcené. Věrka

      Vymazat
  5. gratulace výherkyni a moc přeji Věruško, ať se tajné přáníčko vyplní..... u Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, ze srdce velké díky. Necháme se překvapit, tak či onak...
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...