Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 10. července 2020

To tu ještě nebylo ...



na tomto blogu, fotky z mobilu.


Před časem jsem psala na facebooku o tom, 
jak jsem si pořídila nové boty na slavnostní vyhlášení 
Ceny Olgy Havlové,
kde jsem byla nominována.
Psala jsem, že boty jsem nakonec vytáhla na špacír do deště
neb pozvánka nedorazila.
Jak jsem si uvědomila v tom dešti,
že takové chvíle jsou slavnostní neb „každý den je dar“.




Čas vytáhnout nové boty do společnosti nyní nadešel.
Vykročila jsem včera pravou a to do Poslanecké sněmovny PČR.
Proč? Inu proto, za co jsem byla mj. nominována na zmiňovanou Cenu.
Za prosazování legislativy STOMA CARD, 
která ulehčí již takto náročný život nejednou člověku, 
který má stomii nebo-li vývod bokem.
I já mezi tyto lidé patřím, tudíž přesně vím, o čem je řeč.

Myslím, že včerejší kroky mě vedly správným směrem 
a já se budu těšit na den,
kdy můj návrh STOMA CARD bude legislativně přijat v České republice. 
Je to náročná cesta, ale já mám na ní prima nové boty. 
Takže ...pravou ...



A když jsme odjížděli z Prahy,
Kačka se zeptala:




„Mami,  kdy pojedeme po Vltavě lodí?“


je fajn říci:


"a proč ne třeba hned?"






Myslím, že takové akce zůstávají ve vzpomínkách po mnoho let.



Nejen, že jsem neměla foťák, 
ale měla jsem i mobil na 0% baterky.



Takže fotila Kačka a já si v nových botách užívala vyjížďku po Vltavě.





V den, kdy tomu bylo 663 let,
 kdy za časných ranních hodin v 5.31 hod. byl položen
základní kámen Karlova mostu.





Tak jsme si ho konečně prohlédli i zespodu.
Ozvěnu má parádní.



Akce to byla neplánovaná a o to krásnější.




Myslím, že takové akce zůstávají 
ve vzpomínkách po mnoho let.



Mějte krásné dny plné krásných zážitků.
Vždyť "každý den je dar"...


Věrka, Kačka, Peťan a Vltava

7 komentářů:

  1. Věrko, krásné střevíčky a myslím, že jsi v nich šla v tu správnou dobu. Moc držím pěsti, aby Tvůj návrh na Stoma Card byl legislativně přijat. Cestu jste si zpříjemnili plavbou po Vltavě. Holky, moc vám to sluší, z Kačky už je slečna.
    Mějte všichni krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko, děkuji za Tvé řádky. Jj Kačka už začíná být slečna. Tím, že měla domoškolu, zatím nemá ještě telecí nápady, má moře zájmu a k mnohým ji vedeme. Jsem ráda, že ve věci Stoma Card se mnohé posouvá vpřed, ale stále to musím tlačit. Někdy jsem už hodně unavená... Člověk by potřeboval pomoct...
      Přeji hezký večer a krásné léto. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, tyhle neplánované akce bývají ty nejlepší. Vaše úsilí v prosazování Stoma Card obdivuji. Smekám.
    Hezké léto přeji. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, děkuji moc. Ono to není vůbec jednoduché. Ale věřím, že se to povede. Hezký večer. Věrka

      Vymazat
  3. Ty boty jsou naaaaaadherny😁 obdivuji, že jste v nich šla po pražské dlažbě, to by můj kotník nedal 😊 od května výletuju po Praze a na Karlove mostě jsem byla od te doby vícekrát nez za celou dobu předtím. Moc se mi líbí jak je bez turistů. A Staroměstské náměstí taky. Můžete si sednout na lavičku a pak se v klidu podívat na orloj. Všem říkám, že toho musí využít 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, děkuji za komentář. No šla... Spíš levitovala po okraji chodníku a můj muž mě pridrzoval. Tyto lodičky mají fakt vychytany podpatek. Pevný a stabilní. Jj souhlasím, že Praha je nyní pro výlety ideální. A výlet lodí , hodinovou vyjizdku doporucuji. Potkali jsme při cestě Vltavou i plavajici vydru. Přeji krásné dny.Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...