Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 8. září 2020

Žena regionu ...



Ráno jsem na stránkách facebooku přála všem den sluncem zalitý s osobním přáním, potkat dnes fajn lidi. Říká se "přej a bude ti přáno."
Pravidlo potvrzuji. Poznala jsem dnes úžasné lidi se srdcem na dlani.
Před časem mi jedna z nominovaných žen napsala, že na tuto slavnostní akci se těší proto, že se osobně poznáme.  Dnes byla tato úžasná žena Marcela Tobiášová zvolena ženou regionu Královéhradeckého kraje. 

Ze srdce Ti Marcelko gratuluji a těším se na další naše setkání. 

Co mne až k slzám dojalo, bylo setkání s ženou, která mi před polednem psala dotaz, 
od kolika hodin je dnešní předávání ceny Ženy regionu. Odepsala jsem.
Co bylo pro mě překvapením, když v závěru slavnostní akce tato žena dorazila z Kolína vlakem. 
Ze srdce děkuji, za tuto energii a počin.

Moc ráda bych se s vámi chtěla podělit o dnešní malý zázrak.
 A zázraky se dějí, když na ně věříme.

Když zaznělo mé jméno, mé počiny byly krátce představeny a já sdělila pár slov, pan hejtman Královéhradeckého kraje mi předal růži. Hovořila jsem bez scénáře, jak mne srdce vedlo. Hovořila jsem o slibu, který jsem dala sama sobě, Bohu a životu krátce po onkologické operaci. Jak jsem slíbila, že za druhou šanci na život, budu se snažit pomáhat a světem sít, že "každý den je dar".  
A v ten moment mi tenkrát nad hlavou nemocničního lůžka zablikala zářivka. 
Možná pokles napětí ... možná náhoda ... tisíc možností ...
pro mě však dohoda nepsaná a daná...

Když jsem dnes po mých slovech odcházela si sednout, na místě, 
kde jsem hovořila, zůstal za mnou okvětní lístek růže. 
Paní moderátorka si toho všimla a sdělila, že možná další znamení...
Ano, vnímám to tak. Jako znamení, že jdu správnou cestou. 
Že seji světem naději a motto "každý den je dar" ...

Budu se na vás těšit na další akci předávání Cen nadějí,
 kterou osobně konám pro onkologické pacienty, za podpory úžasných osobností a Královéhradeckého kraje a ze srdce ráda.


7 komentářů:

  1. Věrko, to je hezký příběh.Dnes jsem na schodech ze zámku do zahrad v Chrasti viděla plno lístků růží, ale asi tam byly ze sobotní svatby?Každopádně to bylo moc hezké.
    Opatruj se a těším se na setkání s tebou, ať už to bude kdykoli. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji. Vnímám to jako signál od života, možná jisté potvrzení, poděkování, souhlas...Bůh ví.
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, krásná setkání, díky, že jsi se s námi podělila. Doufám,že se jednou setkáme i my.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, přeji si, těším se a věřím v naše setkání.
      Věrka

      Vymazat
  3. Tato setkání, tyto akce jsou dokladem toho, že cesta, kterou sis zvolila není marná.
    Hezké dny, Věrko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, vnímám to stejně. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  4. Jé krásné najít svoji cestu životem. Spouste lidí se to nepodaří. Možná i proto, že nechtějí hledat. Ať je ta Vaše cesta jako lesní pěšina. Příjemná, zalita sluncem, s lehkým vánkem kolem hlavy, se zpěvem ptáků a spoustou krásných vůní. Ať vede tam, kam má. To Vám, milá Verko, ze srdce přeji. Krásné dny na cestě 😊😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...