Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 1. ledna 2021

Přání ...

 



Jak na Nový rok, tak po celý rok.

Proto jsme dnes vyjeli až na vrcholky hor...

Být spolu.
Svobodně dýchat, vnímat paprsky slunce,
svobodu ptáků v korunách stromů.
Potkat lidé s úsměvem na tváři.
Držet se za ruce a říci si skoro u samého nebe
Mám Tě ráda ... Mám Tě rád ...




Vyslovila jsem tam vysoko a hluboko v horách i přání.
Potichu a srdcem.
Věřím, že mě slyšeli andělé ...




A věřte, že andělé jsou.

Někteří létají, jiní chodí mezi námi. 
Poznáme je, po úsměvu, doteku srdcem ...

Mějme k nim po celý rok 2021 stále na blízku.

Šeptejme jim přání.  Kdykoliv a kdekoliv. 

A uvidíte ... zázraky se dějí.





Věrka s rodinou

8 komentářů:

  1. Věřím Věruško, že tam nahoře jsou a že nás ochraňují......i já jim v půlnoci poslala nahoru tiché přání........... přeji klidné dnyve zdraví. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, a jak píši v jedné knize, vyslovené přání o půlnoci mezi starým a novým rokem, se plní.
      Přeji Ti, aby se splnilo.
      Hezké dny a celý rok 2021.
      Věrka

      Vymazat
  2. Každý den mě to bude připomínat kalendář od Tebe.
    Pohodové dny a hodně inspirace,
    přeje všem 3 R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, ze srdce děkuji za Tvé řádky a milé přání. A já si přeji, abychom se letos setkali.
      Krásné dny v roce 2021. Věrka s rodinou

      Vymazat
  3. Přeji všem našim andělům strážným aby s námi v novém roce měli co nejméně práce 😊 krásný a andělský nový rok Vám milá Věrko a všem vašim blízkým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, nádherně řečeno. Ze srdce děkuji. Též přeji jen to dobré a nejlepší. A těším se na osobní setkání na vernisáži výstavy "každý den je dar" v Praze dne 14.6.2021
      Věrka

      Vymazat
  4. Všetko len to najlepšie a veľa anjelov na Vašej ceste životom Vám zo <3 prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze 💗 srdce děkuji. Přeji krásný a pohodový rok. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...