Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 19. dubna 2021

zázraky se dějí v přímém přenosu

 


Před 14 dny se začalo odehrávat v mém životě drama.

Život mého taťky visel doslova a do písmene na vlásku.
Bojoval o život na jednotce covid ARA v umělém spánku 
připojen na plicní ventilaci.
Nechci popisovat detaily, které mé dny a noci, 
které byly vážně předlouhé, provázely.

Požádala jsem o energii a podporu všechny přátelé
 a to i přátelé virtuální.
Ta vlna se doslova vzedmula ze dna.

Díky Bohu, lékařům, vám 
a odvaze požádat všechny o spolupráci, 
jsme svědky zázraku v přímém přenosu.

Můj táta se vrací dnes z nemocnice domů.
Vyřizuji za něho i za sebe všem obrovské díky.
A co budu dělat konečně v poklidných dnech já?
 
Tvořit kalendář "každý den je dar", v pořadí sedmý.
A sedmička je šťastné číslo.

Přeji šťastné dny ve zdraví všem ...





10 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že se tatínek dostal ze spárů toho hnusného viru. Jsem ráda, že už můžeš klidně vydechnout.
    Klidné dny ve zdraví, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji ❤️. Byly to náročné dny. Příště napíši více, cítím, že bych měla
      Pá Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, přeji úspěšnou rekonvalescenci a už žádné jobovky..... krásný den z mlhavých Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, děkuji a mávám že slunečného,ale větrného Nebe. Věrka

      Vymazat
  3. Martina Slovácko20. dubna 2021 v 10:56

    Milá Věrko, jsem moc ráda, že se vše v to lepší otočilo. Já mám teď v nemocnici kamarádku s covidem, je to onkologická pacientka a já o ni mám fakt strach. Stále na ni myslím a posílám pozitivní energii. Věřím že vše se brzy obrátí. Má se každým dnem stát babičkou, tak věřím že svého vnoučka přivítá na tomto světě, osobně a zdravá. Přeji krásný den Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, také přeji, ať se vše v dobro obrátí. Objímám a mávám z Nebe. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, taky jsem na tvého tatínka myslela, v dobrém, ale tuto neděli šla domů po 12 denním pobytu v nemocnici v Děčíně pod kyslíkem s covidem má švagrová, ani jsem to nevěděla...zdálo se mi, že se dlouho neozvala...a pořád jí ještě není úplně dobře. Držte se, lidičky a vyhýbejte covidu.
    Na podzim tím prošla sestra, v březnu brácha...ach jo.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za Tvé řádky. Je to vážně náročné onemocnění, předně pro starší a ty,co mají nějaké neduhy. Proto jsme v horách, na samotě u lesa zalezli,jako jezevci. Má to několik výhod, jednou je, že píši novou knihu. Ale o tom více příště. Pá Věrka

      Vymazat
  5. Jupí. Hurá. Krásná zpráva 😀 tak hodně sil a rychle douzdraveni. A Vám Věrko klidné a radostné dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...