Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 22. srpna 2021

Sad nadějí


Motivační projekt "Sad nadějí" pro onkologické pacienty není třeba představovat.

Pracuji na jeho realizaci dva roky.
Co vše jsem na cestě za zasazením prvního stromu v Sadu nadějí prožila, vkládám do stejnojmenné charitativní a motivační knihy.

Když jsem objevila místo, které je skutečně zázračné, přesně jsem věděla, že tady je místo, které má nádech snu.
Věřím, že splní sen mnoha onkologickým pacientům.
Místo NADĚJE.

Stejně, jako kdysi dávno, jak praví legenda, když se na tomto místě ztratilo malé děvčátko, kterou vyvedlo "z rokle" zjevení Panny Marie. Na tomto místě  byla uzavřena i tzv. úmluva lásky.
LÁSKA, která je stejně důležitá, jako samotná NADĚJE.

Když jsme procházeli rozsáhlým parkem tohoto místa v Rokoli, kde naleznete i jednu z nejkrásnějších "Cest manželů" v celé Evropě, uvědomila jsem si, jak je toto místo doslova určené pro Sad nadějí.
Vždyť je i samotným poděkováním manželům / manželkám, o které se nemocní mohou opřít. Pro ty, kteří partnery nemají, je tu samotný pramen zdravé vody "Rokolky", pro kterou sem lidé jezdí ze široka zdaleka.

Pomáhá léčit a uzdravovat.

Když jsme šli s mým mužem po "Cestě manželů", sestra Václava se zastavila na konci cesty a řekla:

"tak, tady by mohl začít Sad nadějí..."

Ano, tam kde končí všechny cesty, tam začíná naděje...

Srdečně vás zveme, jménem mým a jménem pana poslance Pavla Bělobrádka,  který tento projekt Sad nadějí od samého začátku podporuje, na slavnostní zasazení prvního stromu naděje.
Dne 19.9.2021 od 15.00 hodin bude v kostele P.Marie mše a následně od 16.00 hodin zasadíme první strom naděje. Symbolicky zasadíme dub, aby naše zdraví bylo stejně pevné.
Tento strom do Sadu nadějí v Rokoli věnuje obec Podbřezí, místo mého rodiště.
Děkuji tímto paní starostce obce Podbřezí Ester Horákové.
Mohu prozradit už nyní, že nezůstane jen u jednoho Sadu nadějí.
Další bude následovat v obci Podbřezí. V místě, kam jsou zasazeny i mé knihy s duší.

Budu se snažit o další Sady nadějí pro onkologické pacienty po celé České republice, jak jsem již zmínila v živém vysílání Českého rozhlasu Hradec Králové. V příštím roce na jaře v Řečanech nad Labem ve spolupráci s dětmi školou povinných.

Ráda bych Sad nadějí založila v Hradci Králové a dalších městech.


Naděje je to, co nikdy nesmí pohasnout.

Naděje začíná tam, kde končí všechny cesty.

Těším se na vás




 

4 komentáře:

  1. Věrko, gratuluji. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, zdravím, říkala jsem si, které místo jsi vyvolila na Sad nadějí a Rokoli znám, tak chápu tvé záměry. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, ta cesta byla předlouhá, náročná a přiznám se, že asi 2x jsem ztrácela naději i víru. Možná se i čekalo, že to vzdám. Více o tom píši v knize
      Co je však zvláštní, píšu o tom v knize Recept na štěstí? že jsem jako dítě měla sen, jak jdu do kopce loukou... když jsem viděla místo Sadu nadějí od pramene, oněměla jsem úžasem.Je to přesně to místo. Srdečně Tě zvu k slavnostnímu zasazení stromu Naděje. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...