Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 20. srpna 2021

život je bumerang

 



Život je bumerang
Tuto teorii často zmiňuji a není tomu jinak ani dnes.



Když jsme sháněli štěně Slovenského čuvače oslovila jsem

snad všechny bačové z hor a psala jsem,

jak se říká snad na všechna nádraží.


Jedna chovatelka nám sdělila, 

že pes do hor, musí přijít z hor. 

A nejlíp z pořádných.



Věděla jsem, že ten náš pes na nás někde čeká.



Cesta k němu byla složitá a stála vážně za to.



Pomohly mi sociální sítě a dávné virtuální přátelství blogerky že Slovenska.

A protože život je bumerang, píši tyto řádky.

Vracím, co mi bylo dáno.



"Náhodu" a cestu jednoho čtyřnohého štěstí k nám.

Psí brácha toho našeho je nečekaně volný.


Pokud někdo sháníte, třeba stejně,

jako před časem my psa z hor,

ze samotných Tater, pak je tu možnost.




Majitel těchto psů je člověk se srdcem na dlani

a je to patrné i na jeho psech.



Stačí jen napsat. Kontakt předám velmi ráda.


Jo, život je bumerang...




Věrka 

3 komentáře:

  1. Hafan vyzerá úžasne, nech vám robí radosť. Dostal sa do dobrých rúk :-)
    Johanes z yellowhouseideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, našli jste si prima parťáka. Snad bude mít štěstí i jeho bráška a najde takovou rodinu jako je ta vaše.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, koukám,jak roste nejen štěňátko, ale i Carolinka. Přeji hezký den. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...