Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 18. prosince 2021

dokument

 




 Do voňavé atmosféry adventu

vám všem přináším slíbený dokument.

"každý den je dar"









Dokument lze přehrát

na ČT 3 

v neděli  20.12. v 18.20 hodin

v úterý 21.12. v 12.30 hodin

ve čtvrtek 23.12 po půlnoci 01.45 hodin

anebo online




Věrka, Peťan a Kačka



16 komentářů:

  1. Milá Věrko, ráno jsem si uvařila vánoční čaj a pustila si dokument v televizi. Díky za nahlédnutí k vám do Nebe a do vašich srdcí.
    Krásnou čtvrtou adventní neděli přeji. Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, rádo se stalo ❤️. Přeji požehnaný a poklidný čas adventní i vánoční. Věrka

      Vymazat
  2. VĚRUŠKO, VIDĚLA JSEM - MÁTE KRÁSNĚ U VÁS V NEBI, ZIMA MUSÍ BÝT NÁDHERNÁ-ALE TAKY NÁROČNÁ. VŠICHNI JSTE DO SEBE ZAPADLI JAKO PUZZLE. PŘEJI, ABY TO VŠE TRVALO HOOOOOODNĚ DLOUHO. KRÁSNOU ZLATOU NEDĚLI z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji za Tvé řádky, které mě zahřály na duši i u srdce. Jj, zima je tu víc než náročná. Konec konců píši o ní v knize štěstí z Nebe. Přeji krásnou neděli ❤️ adventní. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, na dokument jsme se dívali oba. U vás v nebi je krásně, ale věřím, že hlavně zima tam není jednoduchá.
    Přeji vám všem pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za komentář. Jj, už nás tu zima nejednou uzavřela v obydlí. Kdyby byla cesta do kopce posypaná, bylo by to zase o něčem jiném. Přeji krásnou neděli adventní. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko,děkuji za krásný dokument plný citu a hezkých slov i myšlenek. Je to takové pohlazení po duši se spoustou pozitivní energie a lásky, která z dokumentu sálá. Děkuji za podněty k zamyšlení a prosviceni čtvrté adventní neděle. Mám Vás rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru ze ❤️ děkujeme. Přejeme požehnané svátky Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věrko, teď jsem viděla dokument tam od Vás z "nebe",máte to tam moc krásné,ta příroda a ty nádherné výhledy a Karolínka je už velká slečna.Přeji Vám všem hodně zdraví a štěstí. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za milé řádky. Ano, občas mám pocit, že Carolinka roste před očima. Přejeme požehnané svátky vánoční. Věrka s rodinou

      Vymazat
  6. Teď jsem zhlédla dokument od Vás z Nebe. Móóc hezky se mi poslouchalo i dívalo.
    Přeji Vám vše jen to dobré.
    Liba🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Líbo,ze ❤️ děkujeme. Ten dokument je provázán opravdu hezkou hudbou. Velmi citlivě zpracováno. Přejeme požehnané svátky vánoční. Věrka s rodinou

      Vymazat
  7. Věruško moje milá,
    poslechla jsem si Vaší životní cestu do Nebe :-)
    Myslím, že tento dokument přesně vystihl Vaše pocity, osobnosti, život na samo tě na horách !
    Ty jsi živelná žena se srdíčkem na dlani, Peťan je dříč a z Carolínky roste slečna, která si dokáže poradit s ovečkami, ale i se smyčcem, a rodiče, už vím, o čem píšeš, když je ve svých příspěvcích, knihách zmiňuješ.
    Moc Vám přeji ať spolu všichni ty nejkrásnější a nejpohodovější Vánoce v Nebi ❤️
    A budu se moc těšit, až si objednám další tvojí knihu, kalendář, a i někdy na osobní setkání s tebou, Peťanem i Carolínkou ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky a pocity. A třeba někdy si uděláte čas a setkáme se u nás v Nebi. Přejeme požehnané svátky Věrka z Nebe

      Vymazat
  8. Úplně náhodou jsme přepnuli televizi na ČT2 a já si říkám "odkud tu paní znám"? Došlo mně, přece z blogu. Úžasný dokument. Děkuji moc. A protože jsem v televizi stihla jen polovinu, znovu jsem to zkoukla u Vás na blogu. Vaše práce, Vaše fotografie, Vaše rodina - krásné, inspirativní a také pohlazení po duši. Ať se Vám daří, jste zdravá a můžete rozdávat radost i ostatním. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé řádky, milá Lidko. Natáčení bylo velmi spontánní, milé a dlouho ne-li navždy na něho budu vzpomínat. Jsem moc ráda, že se ta energie promítla do celkového dojmu dokumentu. Přeji pohodové dny ve zdraví. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...