Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 1. prosince 2021

štěstí z Nebe

 


Dnes odpoledne telefonát.


"Dobrý den, paní, vezu Vám zásilku a já k Vám do kopců v horách nevyjedu."

"Jak je to velká zásilka? 
Pošlu pod kopec na sáňkách dcerku."

"Jo paní, je to víc balíku. Víte co? 
Já pojedu zadem od kravína 
a sejdeme se u lesa a ty sáňky určitě vezměte."

Když je vůle, jde všechno.




Můj muž s dopravcem dávají na sáňky balíky u lesa ...a já říkám:

" Víte, co jste to přivezl? Knihy.

štěstí z Nebe...

Tolika lidem vytvoří Nebeské štěstí radost..."


"Ahá, tak proto já vyjel až k lesu. Samotné štěstí mě vytáhlo."




Knihu, štěstí z Nebe,  jsem psala a žila zároveň.
Je skutečným pohlazením duše v nelehké době. 
Je plná vzpomínek na dávné dětství a zároveň je i návodem, 
jak najít a prožívat štěstí.

Nelehká cesta života nás zavedla, až do samotného Nebe,
 na samotu u lesa, kde vznikla nejen tato kniha.

Právě zde jsem našla i sebe samu.
 Cestu k svému srdci a klíč k mnoha dalším...
Protože velké bohatství a cesta ke štěstí je, naučit se žít z mála ...

A to mi opět došlo, když jsme vezli na saních 
knihy o štěstí a pod nohama nám křupal sníh..


Můžete ji objednat ZDE

V čase předvánočním (18.12.2021)

 bude odvysílán na ČT 3 dokument

"každý den je dar"



který bude o našem Nebi

o životě skoro na konci světa,

tam, kde se špičky stromů dotýkají NEBE

a já na verpánku usedám a píši knihy s duší.


A ještě jedna kniha, na podporu projektu Sad nadějí

 ZDE

12 komentářů:

  1. Milá Věrko, moc gratuluji k vydání další knížky. A na ten dokument se už moc těším. Krásný adventní čas přeji do vašeho NEBE. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, ze srdce ❤️ děkuji. Mavam z Nebe. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, včera mi od Tebe přišla kniha Sad nadějí a já ji přečetla jedním dechem. I když Tvou cestu k projektu znám, přesto jsem ji šla znovu s Tebou. Jsi úžasná, že jsi takový projekt vytvořila. A pak jsem se uprostřed noci vzbudila a nemohla jsem znovu usnout. Nakoukla jsem na FB co je nového a četla, že Ti moc hodný a ochotný pan pošťák dovezl další knihu na kterou se moc těším, Štěstí z nebe. Neváhala jsem a uprostřed noci jsem si Tvoji knihu objednala.
    Mějte tam, kde se špičky stromů téměř dotýkají nebe, krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Neměla jsem tušení, když jsme si psaly, jak blízko jsem knižnímu štěstí z Nebe. Mavame ze zasněženého Nebe. Věrka

      Vymazat
  3. Už jsem si objednala a těším se až budu stránku po stránce pročítat.
    Moc gratuluji k vydání tohoto dalšího titulu.
    Hezké adventní dny, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji moc. Snažila jsem se opět vybrat papír, který bude ruce doslova hladit. Přeji krásnou adventní neděli. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško gratuluji k vydání,sice jsem si knihu objednala,ale chci tu novou-štěstí z nebe,asi jsem to měla zakliknout a prosím s věnováním.pa Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miluško, děkuji ❤️. Krásnou adventní neděli. Věrka

      Vymazat
  5. Moc gratuluji k vydání další knihy. Fotka na obalu je nádherná, a určitě taková je i celá kniha.
    Přeji pohodové dny.
    Liba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Libčo, ze ❤️ děkuji. Ta titulka má svůj příběh. Původně jsem chtěla na titulce jen nebe. Nafotila jsem snad "tisíc" fotek nebe,ale furt to nebylo ono. Předposlední červnový den jsem šla natrhat na louku kytku pro paní učitelku. Přinesla jsem jí domů, vložila do vázy s vodou a šla jsem vařit oběd. Můj muž na louce otáčel seno a v tom horku zapíchl hrábě na mez. Viděla jsem to z okna a okamžitě jsem ucítila,že tohle je ONO. Vyndala jsem kytici z vázy, čapla foťák a běžela k mezi. Udělala jsem pár fotek kytici na hrabich ze všech stran. Toto je výsledek. A to nebe je pod kyticí na hrabích. Věrka

      Vymazat
  6. Dobrý den, kde mohu zakoupit vaší knihu? Děkuji 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...