Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 19. prosince 2022

čtvrtá adventní

 


Ráno u snídaně jsme zapálili poslední

 adventní svíci a rozhodli jsme se vyrazit na

 adventní trhy.


A to přímo za kopec k sousedům.

Do Polska, kde trhy vánoční probíhají

 denně až do konce roku.



Toto je Wroclaw a vánoční atmosféra

je zde skutečně pohádková.







Dřevěné domečky a v nich pohybující se

 figurky, kde je odvyprávěn pohádkový

 příběh, mě přímo uchvátily.






Všude kolem symbióza tolika vůní.












Wroclaw je známá i svými trpaslíky, kterých

 je po celém městě velké množství.

Sáhnout si na něj je symbolem štěstí.

Tak, když jsem objevila ve vánočních

 ulicích prvního,

měla jsem doslova dětinskou

radost.

❤️


Pátrací touha a s ní spojená radost chytla i

 zbytek rodiny.






Co dokázalo v očích naší Carolinky

 rozsvítit jiskry jako trám?


Továrna na sladkosti.








Myslím, že po tom těžkém roce, který

 prožívame v Nebi

dnešní den se pro nás nebem stal.


Při cestě ze Solného náměstí jsme vzali za kliku v katedrále,
kde jsem zapálila světýlko za všechny blízké, ať v nebi nebo na zemi.




Ať vám světlo svítí na cestách necestách

 pozemských i nebeských.


Krásné adventní dny

Věrka

❤️




11 komentářů:

  1. Věrko, tak ta Wroclaw na vánoční trhy, ta je fakt "vymazlená". Koukám na fotky a pořád si říkám, kolik let to je, co bys Wroclaw chtěla vidět? Moc a ještě jsem tam nebyla. A ty trpaslíky znám. Na Skylinku běželo hodně dílu Daleko od města. Je to o lidech, kteří se přestěhovali z velkých měst na samoty nebo do hor, opravili staré opuštěné domky, žijí a pracují tam. A byli tam i ti manželé, kteří je vyrábějí. Věrko, ani nevíte, jaký dárek jste mi zrovna dneska nadělila. Přeji krásné vánoce, hodně zdraví a dalších nápadů v příštím roce. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iwko, to jsem moc ráda ❤️ mějte krásný den ❤️

      Vymazat

  2. Lezarts

    Vskutku pohádkové trhy🤶🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzlo. Konečně se mě dotklo. Vrátilo mě o mnoho let zpět, do dětství ❤️

      Vymazat
  3. Věrko, 3. a 4.12. jsme tam byly s kamarádkou a vnučkou také, tak vím, o čem píšeš. Moc pěkné město. Trpaslíků je už přes 600. Moc hezky jste si to užili. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko,to jste měli krásný výlet.Posilam moc pozdravů a přeji krásné adventní dny Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době, konečně. Úplně mi to zvedlo náladu.. mějte krásný den ❤️

      Vymazat
  5. Užili jste si to tam a to je moc dobře. Ve Wroclavi jsem byla, ale ne v čase adventu. Takže jsem si krásné fotky doslova užila.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, byl to nezapomenutelný zážitek. Vážně vřele všem doporučuji. Ta atmosféra je jedinečná. krásné dny ❤️ Věrka

      Vymazat
  6. To musel byť úžasný výlet <3 a tá továreň na sladkosti je dokonalá, asi som sa práve zamilovala <3 <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...