Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 21. prosince 2022

předvánoční video

 


Byly Vánoce, kdy jsem pekla nespočet druhů cukroví.

Byly Vánoce, kdy jsem nakupovala dárky už od konce podzimu 
a tetelila se radostí, když jsem je pečlivě balila.

Byly Vánoce, kdy jsem lítala po bytě s prachovkou 
přímo do bezvědomí.




Možná pravěký a prastarý vzorec, 
který jsem přijala kdysi dávno v onom "pravěku".

Přitom Vánoce nejsou ani o jednom z toho.




Přitom tenkrát, když jsem měla plnou špajzku krabic
 s "tuny" cukroví, přišla polovina návštěv co nyní.

Přitom jsem svátky vánoční prožívala v nablýskaném bytě 
s minimum energie,
 protože to nablýskání dalo nějakou práci. 

Přitom v dárcích, které jsem různě schovávala 
od podzimu po bytě nebylo tolik lásky, 
co jsme třeba právě teď a tady vytvořily s Kačkou.




Rozhodly jsme se "jen tak" vás v čase předvánočním potěšit.

Poskládaly jsme pár fotek z našeho Nebe v krátké video.

"Jen tak" ...


krásné dny

Věrka s rodinou




8 komentářů:

  1. Milá Vĕrko, udĕlala jsi mi velikou radost a mnohokrát dĕkuji za krásná slova a video je úžasné.
    Všem vám přejeme poklidné Vánoce a do Nového roku 2023 hlavnĕ zdraví, štĕstí a lásku .
    Vaše Jitka z Ráje

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné video, ta hudba, slova. Děkuji. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Věrko,moc hezké.Preji krásné vánoční svátky a šťastný Nový rok.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Věrko. Přeji Vám i Vašim milým prozářené vánoce a jasný novy rok v pevném zdraví 💖

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...