Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 9. dubna 2024

Nejdůležitější se ukrývá uvnitř

 


Na zadní stranu 

diáře “každý den je dar” 2025 

vkládám jednu jedinou větu:




Největší bohatství se ukrývá uvnitř”



“Mami, to znamená, jako ty fotky, 
co tam dáš?”

“Ne. To znamená, co si tam každý sám napíše. Co prožije. 
Na koho si vzpomene. 
Co udělá a nejen pro sebe. 
To je jeho ŽIVOT. 
To je to největší bohatství…”




Je to úplně stejné, jako s lidskou bytostí.

To, co nosíme uvnitř, je mnohem větší  

bohatství než to, co je vidět. 





Vždycky si vzpomenu na slova jednoho 

muže v čekárně, 

když jsem chodila na radioterapie.




“Víte, až tady v čekárně na naději si člověk uvědomí, co je důležité. 

Můj praděda se vrátil z první světový jako válečný lazar. 

Bez nohy, špatně slyšel a ještě hůř viděl. 

Ale byl to úžasný člověk. 

Lidi ho milovali, protože tady uvnitř … tady (ukázal na srdce)  nebyl vůbec lazar. 

Tady ❤️ uvnitř je to největší bohatství.”







10 komentářů:

  1. Presne tak, to najdôležitejšie je skryté <3

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, mluvíš mi z duše, největší bohatství se ukrývá uvnitř, nedává se na obdiv.... Přeji vám všem do nebe krásné a "bohaté" nejen jarní dny. O. z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Video překrásné. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, ano - je to tak. Krásné fotky !
    Hezké dny u vás v Nebi !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Věrko, teď jste mě rozplakala. Sedím v cukrárně na kaficku, čtu a v očích mám slzy dojetí. Před chvílí lilo jako z konve, teď svítí slunce a honí se mraky. Proste každý okamžik je dar😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze ❤️ děkuji úplně jsem dojatá z tak upřimného komentáře. Děkuji. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...