Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 17. října 2024

Pětka

 

 

Tohle už je k smíchu víc než k pláči.
Carolinka dostala z “testu pravdy”, kde sděluje, že ze školy odchází, 5 tedy nedostatečně. 🤣

Sdělila paní učitelce v kabinetu, že v pondělí nastupuje na jinou střední školu a tak se také stalo. Přesto v úterý ráno jí přistála v bakalářích pětka z onoho testu. 
A tak jsem udělala to samé, co má dcera. 
Napsala jsem paní učitelce pár vět, které zrcadlí můj názor. Slova o tom, že za mě dcera napsala nejdůležitější test svého života. Za mě na výbornou, jelikož už teď ví, že pravda má tu nejdůležitější hodnotu. 🙏

Dokázala se sama obhájit, napsat své pocity a názory. Slova z “testu pravdy” dokázala i vyřknout a vysvětlit.  Její test by měl v rámu viset ve sborovně i ředitelně, aby všem kantorům denně na očích, aby vždy připomínal smysl poznávání, vědění a vzdělávání. Smysl komunikace. Ta je vždy alfou a omegou úspěchu. Chybí-lí, pak není o čem… Dril není cesta k úspěchu. Respekt by musí být vzájemný, hovoří o něm i školský zákon. 

  Člověk se díky pětce, zastaví a zamyslí.  Přemýšlí o životě a klade si otázky… 
Usmívá se a věřte, někdy má i radost z pětky…


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...