Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 14. února 2014

... dnes ...

... slaďoučká, láskyplná Giveaway ...
… dnes - to jsou dva roky mého blogu Carolina Mia. Nese jméno našeho nejmladšího dítěte, dcerky, anděla  s andělskýma očima …
 

… dnes - tento anděl vytáhl jméno vítěze … a ne jedno … nejprve vytáhla číslo 14, jméno Věrušky Šmerdové – GRATULUJEME …
Carolinka prosila a žadonila, že chce ještě udělat radost nějaké tetě z blogu … její andělský pohled, nádherný hlásek se slovy „maminko prosím“, dovolil, aby udělala další radost. Radost bonusová, patří číslu 3, Pavle  – GRATULUJEME …

… přináším vám obrázky mé terapie. Před pár dny u nás zazvonil pošťák a přinesl balíček od skvělé keramičky Lenky. Ta mi na přání vytvořila svícen na noze, z kterého dnes Carolinka losovala. Tuto keramiku, nazývám ji, ptačí, miluju …

... Pavla a Věrka ...

… dnes – jsem své nabrané síly začala úročit. Jsem živelný člověk a jako každý živel, je nezkrotný, nespoutaný, tvůrčí, pořád v pohybu. Odpočinek byl a je bezva, ale v posledních chvílích už jsem začala být, jako na trní. A tak, jako když mě osud vyslechl … 

... losování ...
 … dnes – přijel hajný „Robátko“ , co žije za humny a přivezl nám divočáka. Můj muž šup do montérek a nastala těžká práce … a já do teď porcuji masa, ukládám do mrazáku a jsem ve svém živlu. Zítra budu opět číst … ale kuchařky a recepty  a určitě vám přinesu nějakou voňavou baštu na talíři …

... nadšení ... doufáme, že i pro vítězky ...
 … a když vzpomínám na zvěřinu na talíři z dob mého dětství, vždy si vzpomenu na oblíbeného bažanta. Vzpomínám na tu máslovou, lahodnou chuť na špeku tohoto masa a na domácí knedlík a na podivné koření ze železa … mezi celým černým pepřem se sem tam objevil pepř železný – brok J Máma nám dávala za úkol pepře dávat na okraj talíře J a na dotaz proč to tam je, jsem se dozvěděla, že to tak bažanti mají … S kluky od sousedů jsme to probírali a ti měli bažanty jinak postižené … Ti kovové pepře neměli, jejich táta je nosil od lesa polomrtvé … opilé J ... v noci jim nalil kořalku do žlábku se zrním a ráno je chytrý soused jen posbíral ... Tak dnes náš divočák rozhodně opilý nebyl . Carolinka ho obhlížela, ptala se, pátrala a já viděla sebe před spousty a spousty lety …

… krásný víkend všem …

  Věrka ♥  Carolinka  

     

21 komentářů:

  1. Věro,
    sice jsem tvoji soutěž propásla , ale narozeniny blogu ještě né, tak vše Ne ja moc se těším na další vyprávění mého dětství !
    Leničku keramičku mám tu čest znát trošku více, i když osobně jsme se ještě neviděli!
    Je to úžasný člověk a tvoří jedinečnou keramiku, která mi zdobí domov :-)
    A divočáka, bych si s chutí hned dala i s tím zvláštním kořením ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji. Co se týče soutěže, určitě něco zase vymyslíme, rádi rozdáváme radost a Carolinka tím doslova žije a to dělá zase radost mě... Keramika Lenky má prostě ducha ... když v ní hoří svíčka, mám pocit, že ke mě promlouvá ... je kouzelná a zrovna tak kouzelný večer přeji Tobě...Věrka

      Vymazat
  2. Malá je kouzelná, jak to prožívá! Koukni ke mně Věruško, taky tam probíhá dárkování do neděle! A moc gratuluji výherkyním, od malé cukrářky jim bude jistě bonboniera chutnat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za pozvání, již jsem zaběhla na návštěvu k Tobě... Krásný víkend...Věrka

      Vymazat
  3. Juj, nechapem ako mi tvoje rozdavanie mohlo uniknut... Radost si urcite urobila...
    A k tym zeleznym brokom a vysvetleniu od mamky... Moji chlapci mali problem so zabitymi zvieratmi na ceste.. A kedze kdesi vo filme videli opiteho cloveka lezat pri ceste... Tak odvtedy boli vsetky mttve zvierata akoze opite.. Pre nich prijatelna verzia, lebo opity vytriezvie ... Aj teraz(uz su davno dospeli) povedia ze videli opitu macku alebo psa na ceste..
    A keramika je nadherna... Chcela by som mat nejaky kusok, posielam obdiv tvorkyni
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, nevěs hlavu, brzy určitě zase něco s dcerkou vymyslíme... a dám vědět :-) Povídání o opilých zvířátkách je kouzelné... takové lidské :-) Odkaz na keramiku skvělé Lenky, která mj. posílá i na Slovensko je zde :
      http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=194735
      Mj. má i blog ( který začala aktivně zásobit příspěvky, po naši vzájemné komunikaci a já jsem za to moc ráda, moc) mám jej uložen v pravém sloupci českých blogů. Krásný víkend...Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko a její zlatíčko Carolinko,
    víte, že jste mi hned po ránu rozbrečely. Díky Takovým blogům a lidičkám, jak jste Vy dvě vidím, že v té naší zemi stále žijí i hodní lidé. Jestli jsem opravdu vylosovaná já, móóóc děkuji Carolince. Zrovna nedávno,když mi bylo fakt smutno, jsem objevila v jednom krámečku pár věciček. Pro mě milé lidičky jsem něco nakoupila. Tak Věruško, prosím, pošli mě do mailu adresu. Já dnes po obědě písnu, teď ještě musím jet něco zařídit. Lenky blog i keramiku také znám, vyrábí se vkusem skvělé věci. ANo, vidíš, máte další "zabiječku", však tohle znám moc dobře, můj muž jich letos pár nastřílel. Přeji moc krásnou sobotu a moc na vás myslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, děkujeme za upřimná slova plná lidskosti. Carolince jsem hned po vytažení Tvého čísla, řekla, že tomu se říká dobrý skutek. Celý den slyším, jaký uděláme dnes dobrý skutek? Dělá mi radost...Večer písnu email... Věrka a Carolinka

      Vymazat
  5. Opět krásný příspěvek, s blogem určitě pokračujte dál, přejeme Vám hodně super námětů. A ti opilý bažanti mi připomněli jednu dávnou akci, byl jsem čerstvý ing. a na slovensku u příbuzných ve vinařském kraji se cosi slavilo - a já s bratrem neměl lepší nápad než nalét víno kočce do mléka a psovi do vody ..... pes se nemohl trefit do boudy, narážel hlavou na stěnu vedle otvoru a kočka doslova chrápala rozvalená na hnoji ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj milý čtenáři, děkuji za komentář vzpomínek i slov podpory. Blog je můj relax a také jistá forma realizace. A protože jsem přispívala nezištně, už několikrát jsem obdržela plnou náruč zpět. Tak to funguje i v životě a myslím, že i na všech místech této planety. I když jsou místa (jako ČR), kde to trvá déle a hůře. A právě proto jsem tůze ráda, za všechny mé čtenáře a čtenářky, které mne čtou a mají rádi. Děkuji. Krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  6. Tak já blahopřeji vítězkám!!!Od Lenky mám už kde co,doma i na zahradě,ale pořád ještě dokupuji jak já říkám"mám málo",je to krása nesmírná!!!A vy holky moje jste úžasný a i vy vytváříte krásu,která potěší u srdíčka.Tak spolu hezky ukuchtěte toho divočáka,jsem zvědavá co to bude za mňamku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkujeme za láskyplná slova. Divočák už vytuhl v mrazáku, ještě včera v noci jsem gulášovala, neb dnes můj muž odjížděl pryč, tak aby měl něco s sebou. My jsme jely na farmářské trhy, chtěly si udělat krásný den. Před chvílí jsme se vrátily s tím, že farmářské trhy budou zítra. Hlavně, že jsem si to četla 2 x a plakát je metrovými písmeny :-) Z toho plyne poučení, buď musím na oční nebo zakoupit ginkgo bilobu na paměť :-) Krásný víkend...Věrka

      Vymazat
  7. Blahopřeji k výročí blogu a doufám, že ti blogování vydrží ještě hodně let:-) Gratulace i výherkyním:-) a ta keramika je nádherná:-) hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzanko, děkuji za milá slova... i já bych si přála život na blogu ještě nějaký pátek :-) ale Bůh ví, co život přinese... odkaz na keramiku jsem písla nahoře Janičce. Stojí vážně za to. Krásný víkend...Věrka

      Vymazat
  8. Věruško, blahopřeji vítězkám a blogu přeji spoustu spokojených čtenářů a ať Tě blogování baví ještě spoustu let, moc ráda zavítám pro další krásná slovíčka a vzpomínky, o které se s námi dělíš. Měj se moc hezky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji...to mne moc těší...budu se snažit vytvářet radost ... Věrka

      Vymazat
  9. Věruško, tak to jsem zvědavá, jestli bude se "zelím" nebo s "šípkovou" :o):o):o) ...... holkám gratuluju k výhře a tvému blogu přeji všechno nej, nej, nej !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji za milý komentář :-) myslím, že to dopadne tak, že nakonec obojí...ono 35 kg není málo a tak budu vymýšlet a vymýšlet .... Krásný večer...Věrka

      Vymazat
  10. Losování a oslava přímo poetická, jak se na vás děvčata sluší:-) Gratuluji šťastným výherním. Vyhrály velice cenné dárky, které vzešly z nefalšované "člověčí upřímnosti".
    Tak doufám, že budu tuto poezii o prostých radostech moci na těchto stránkách číst ještě další roky. Proto vám přeji,... vašemu "duetu", hodně lásky a pro nás čtenáře, pak láskyplné řádky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... moc děkuji za překrásný komentář... čtu si jej pořád dokola...moc mne potěšil, moc... děkuji a přeji krásný večer a jen ty nejhezčí blogerské chvilky ... Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věrko a Carolínko, tak já tady snad jediná včera nebyla a zrovna mě jste vylosovaly. Teprve teď jsem pustila PC po dvou dnech a takové překvapení. Měli jsme s manželem "službu" u našeho malého 10měsíčního vnoučka. Bylo to náročné, ale krásné. A teď takové překvapení u vás. Mám pocit, že jsem na šťastné planetě. Moc se těším na dáreček. Jste zlaté.
    moc a moc pozdravů
    VěraŠ.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...