Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 24. května 2018

Moje srdcovka ...



každá z nás ví, jak se v průběhu života měníme, že se nám mění i naše srdcovky.
 Chvíle, na které se těšíme a máme je rády.  






Kdysi dávno byl mojí srdcovkou krámek na konci města s nepřeberným množstvím látek. 
Den, kdy jsem vybírala, kombinovala, nakupovala látky a šila na mé tenkrát malé děti, byla moje srdcovka.





Děti povyrostly, já nastoupila do práce, jako sekretářka a těšilo mě krásně vonět, vybírat si parfémy. Den, kdy jsem si nesla domů nový parfém, byla  moje srdcovka.





Přišly další dny a přicházely další srdcovky. 
Od sázení kytiček do skalky, přes zkoušení kulinářských pochoutek a uskutečňování výletů. 
Pak přišel den, kdy mě pomaloučku a polehoučku den ode dne víc a víc oslovoval fotoaparát. 

Stal se moji srdcovkou ...





Focení všech překrásných detailů, co život nese a přináší. 
A když se mě někdo zeptá, co nejraději fotím, odpovídám ŽIVOT.
A když naléhá, abych odpověděla, co přesně nejvíce...
Pak mojí odpovědí je, moji dceru, Anděla bez křídel a vlčí máky.
Ano, období, kdy kvetou vlčí máky, vyhlížím každý rok se stejnou vášní a touhou, jako kdysi mé dávné a nezapomenutelné srdcovky.






Období vlčích máků je mojí srdcovkou











Květina, která v sobě ukrývá skutečné tajemství krásy. 
Jen tu, co nemůžeme vlastnit, je skutečnou a opravdovou krásou.
Sebemenší kvítko té rudé nádhery, kterou když utrhneme, nám během chvíle odpoví, že není možné všechno mít...





Krása, co dokáže tajit dech ...






Přeji vám všem ty nejkrásnější srdcovky





Věrka



18 komentářů:

  1. Věrko, mojí velkou srdcovkou byly knihy. Od školních let jsem ráda četla, ráda se ponořila do příběhu knihy a děj mi před očima běžel jako film. V době před deseti lety se mojí srdcovkou staly panenky, nejenom, že je sbírám, ale ráda se pídím po jejich vzniku, po historii firmy, která je vyrobila. u těch starších je to pátrání přímo detektivní.
    A největší srdcovkou jsou vnoučata a stejně jako ty ráda fotím. Nedávno se obojí spojilo, hlídala jsem vnučku a na procházce s ní jsem fotila, holčičku, krajinu a bylo mi neskutečně krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko, děkuji.Máš krásné srdcovky. Ať Ti život přináší jen krásné chvíle s Tvymi srdcovkami.
      Tu mojí obrovskou,řekla bych stálicí,psaní,jsem nenapsala.Ta se nemění,ta zůstává. Však to znáš.Přeji krásné dny.Verka

      Vymazat
  2. Věruško, miluju tvoje fotky. Kochám se. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Liebste!
    Mohn und ein Engel auf Erden - auch das ist ein Märchen und wunderschön.
    Alles Liebe dir und deinen Lieblingsmenschen
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Elisabeth, danke für deine schönen Worte. Du hast mich erfreut. Věrka

      Vymazat
  4. Věrunko,krásné fotky.Vlčí máky mám taky moc ráda a netrhám je.Moje srdcovka byla nejdříve moje bábinka, potom dcera, šití, pletení a kytičky až do dnes.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvé řádky. Moc se mi líbí Tvé slovo bábinka. Přímo mazlivé. Také jsem měla a mám spoustu srdcovek ve spoustě lidí ... Díky Bohu. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Věru,jak naše srdcovky mění sám život.

    Můj starý foťák mi už nevyhovuje a tak uvažuji o novém.
    Chtěla bych si pořídit zrcadlovku-na jaký fotíš ty?
    Potřebuji poradit-děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Betty, děkuji. Je to tak, jako by život byl malíř a mi na jeho paletě. Míchá s námi odstíny...Měníme se a s tím i naše srdcovky.
      Jinak, co se týká fotoaparátu. Mám staré tělo :-) Pentax- moje srdcovka :-) Nedám na něj dopustit. a k němu mám víc objektivů. Všechny, včetně těla z bazarů a jsou to staré optiky. Stará skla. Tyto fotky jsou foceny na Carl Zeiss Jena 200 mm. Mám ho nejraději. Nějak jsme k sobě přirostly. Když tak mi napiš do emailu, napíši více. Věrka

      Vymazat
    2. Děkuji a určitě napíšu.Jsem nyní v lázních.DĚKUJI.Tak až přijedu domů začnu se tomu více věnovat .Ten můj brouček asi mele z posledního.

      Vymazat
    3. Milá Betty, klidně napiš a užívej lázeňské pohody a klidu. Jak já bych jen potřebovala lázně ... Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško,ještě jsem zapomenula a ty nesmím vynechat ,moje nejvěrnější kamarádky výmarské ohaŕky ,bohužel čtyři odpočívají v hájku a zbyla nám bordodoga Evunka ,už je jí 11let a taky věrná srdcovka.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Posílám pohlazení Evunce. Hodně často vzpomínám na našeho Blacka. Naše zahrada bez něho je prázdná ... Na místo vzpomínek jsem zasadila levandule dvě, symbol já a Petr. Mezi nás jsem zasadila maličkou růžovou růži. Carolinka. Každý kroutí hlavou, jak kvete. Jeden květ růžový, druhý fialový...pořád se barví...Je to takový maličký zázrak a Kačka říká: To nám Black děkuje...Je to naše srdcovka i když tu není ...

      Vymazat
  7. Dobrý večer mé milé srdcovky. Před třemi lety jsem jako velikou srdcovku pojala tento Věruščin blog. Naprosto mi tento prostor učaroval. Raduji se z všech krásných příspěvků, které sem vkládáte. Jsem smutná, když se komukoli nevede jak by si přál. Je mi tady prostě krásně. Takže jedna z mých srdcovek je zde. Veliký dík Věruško .babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, ty jsi mě normálně dostala. Ze srdce děkuji za krásná slova , pro mě dojemná ... Děkuji. Věrka

      Vymazat
  8. Věrunko..vlčí mák, symbol boje, války..
    Tak mě napadá.."vždyť ta holka teď tak bojuje..."
    Krásné pojetí..zas a znovu..
    ..vždy zaujme ta rudá kráska oko..bývalo jí víc,i chrp v polích s obilím,teď jen s bídou po okrajích..díky "chemii"..
    A srdcovka..tento prostor mezi ně patří..bezpochyby..Tvé myšlenky,otevřené srdce,pohlazení po duši..děkuju za vše..vždy a pokaždé..
    Jana z chaloupky mezi kopci..která je další mou srdcovkou..


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, to jsem vůbec do teď nevěděla, jakou symboliku má vlčí mák. Děkuji. Teď je radost chodit do luk a polí s foťákem (i bez něho). Prostě louky jsou pohádkové....Pá Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...