Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 22. května 2018

Píseň vlčích máků ...



Moje babička říkávala: " holka, schody se myjí od vrchu ..."
Pro  mě  "její zákony" a jim podobné jsou nade vše...






Obsahují hlubokou pravdu, poznání, zkušenosti, cestu a směr.
 A tak jsem opět uposlechla rad jejich "zákonů" a udělala, co bylo zapotřebí, co mi srdce a selský rozum velel. Protože bylo by mi hanbou smeknout a zmačkat čepici ... 




 Poté jsem vzala do rukou foťák a vyšla s Carolinkou do polí. Do krásy rudých vlčích máků, které  rostou  tam, kde si vzpomenou a umanou. 
Svým rozhodnutím vykouzlí na okrajích polí a cest nevídanou krásu. 
A právě tato krása, mě inspirovala k vytvoření dalšího obrazu s názvem 






Máte také pocit, že tyto rudé krásky jakoby tančily do rytmu, který jim udává samotný vítr? 
Do rytmu písně mezi nebem a zemí? 
Kolik jen tónů v tomto prostoru je ...




Příště vám přinesu plnou náruč fotek z luk a polí této neokoukané a jedinečné modelky s jménem Vlčí mák.

A také zprávy, jak si vedu s králem Jelimánem ...

Za vaši podporu, slova, zprávy a emaily, které mi posíláte, ze srdce děkuji.



Věrka



14 komentářů:

  1. Věrko, krásný obrázek. Jsi statečná, že se nevzdáváš. Věřím, že král Jelimán nakonec prohraje. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Myslím, že v hlubokých nocí, při čtení moře zákonů a vyhlášek nakonec ke mě jen přilétla múza. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Áááááách to je zase krásné pohlazení Věruško. Jeden by ani neřekl, co je v každém tvém dílku obsažené a schované. To je i tím jaká jsi ... usměvavá, krásná a věříš v to, že zítra to bude lépe. Jsi úúúúžasná. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvá slova, za Tvé pohlazení na duši...Pozitivní myšlenky a energie je to, co člověku dává víru a naději...Pozdravuji dědu Mílu a babinec. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, tedy Vlčí máky malované nádhera.Obdivuji , kdo umí.Motiv se mi líbí.Na dnešní noc jsem špatně spala a přemýšlela ,jak by se žilo bez toho politikaření a honbě mamonu lidí,kteří mají a nestačí jim a chtějí víc a víc a nejsou schopni pomáhat, těm co to potřebují.Krásné dny přeji celé rodince Věruško.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvé řádky. Je to tak, bez politikaření by bylo na světě předně lehčeji ... Já dnes spala jako špalek, měla jsem za sebou hodně náročný den. Jaké plody přinese? Věřím v dobré ...Přeji krásné dny i sny. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, jedním slovem - krása!!!!! A jak říkávala moje maminka - na každého jednou dojde - takže věřme, že i na toho Jelimana a jeho přisluhovače dojde...musíme tomu věřit a "nemačkat čepici". Přeji pevné nervy a krásné dny se sluníčkem nejen na obloze..... Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji za komentář. Momentálně dochází na ty, co potřebují pomocnou ruku...právě od krále Jelimána. A to nehovořím jen o sobě. Nespočet emailů, příběhů o bezmoci a zkušenostmi s králem Jelimánem tomu je důkazem. Ono, až když se to dotyčnému stane a musí bojovat a pak zase a zase...pak přichází to, čemu moje babička říkávala:
      " sytý hladovému nevěří...". Také přeji slunečné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Moc povedený obrázek. Přála bych Ti aby to, o co statečně bojuješ, se povedlo zrovna tak.
    Hezké dny Tobě i Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Hani děkuji za milé přání. Mám na své nástěnce u psacího stolu připíchnuté motto od Johna Lennona, které to plně vystihuje:
      " Evoluce a veškerá naděje v lepší svět spočívají ve statečnosti a vizi lidí, kteří přijímají život s otevřeným srdcem." Věrka

      Vymazat
  6. Věrunko milá, naše babičky zkrátka "věděly"..a neměly to jednoduché..ale žily v době, kdy slova nebyly jen "slova"..
    ..kam se ztratilo porozumění, pochopení, tolerance, úcta, schopnost naslouchat..!?
    Dívám se na Tvůj obrázek..vnímám každé Tvé písmenko..a říkám si, kde ta ženská furt tu energii bere..přesto všechno..jsi neuvěřitelně statečná..
    Podle sebe ale vím,že..žít a bojovat se musí..proto tu jsme..a každý má svůj úkol a místo tady..
    Jen nechápu "VIZI" těch, kteří o nás..co tak musí bojovat.. s lehkostí a tvrdým spánkem rozhodují..
    Myslím na Tebe..drž se..
    Jana z chaloupky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky. Odkud tu energii beru? Shůry ...A neb jak se to říká? Dej a bude i dáno ....Posílám pozdravení do vaší chaloupky mezi kopci. Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věrko, ty vaše obrázky jsou opravdu magické.Takové živé, roztančené. Vyzařují lehkost a pozitivní energii. Opět krása pro oko i duši. Děkuji:)
    Přeji krásný víkend a pevné nervy v boji s blbci.
    Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji za milá slova. Jinak boj to je velmi neúprosný.Přeji pěkné dny .Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...