Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 1. července 2022

obraz Naděje v Senátu

 


Jsou dva dny před vernisáží výstavy "každý den je dar".
V tom horku, kdy se teplem vzduch doslova tetelí,
přilétne ke mně múza.

Beru okamžitě do rukou barvy, štětce, plátno, špachtle
a taky uchošťoury, těmi taky maluji.

Barvy doslova schnou pod rukama a já maluji NADĚJI.
Je zlatá ... má totiž v životě cenu zlata...




Obraz vlčích máků s názvem "Naděje" jsem  na vernisáži výstavy

 "každý den je dar" 

předala panu senátorovi Janu Holáskovi nejen za záštitu, 

kterou udělil této výstavě. 

Také za podporu při legislativní úpravě zákonu 

pro hendikepované a skvělou spolupráci.




Počet dvou vlčích máků znázorňuje počet dnů do otevření vernisáže

a chtěla jsem jimi sdělit, že i dva dny postačí na to, 

aby naděje dokázala něco, čemu se říká radost.







Do obrazu jsem namalovala zlatou barvou jemné tečky, které znázorňují naději. 

Proč zlatou? 

Protože NADĚJE má cenu zlata.



Protože naděje je důležitá jako štěstí, které je jako muška zlatá.

Protože zlatá barva je aurou svátosti.

A naděje je mnohdy na první pohled takhle malinká, 

ale dokáže ohromné věci.

Tak takhle jsem zkusila zvěčnit na plátno naději.



Pokud byste chtěli mít naději na plátně z mé autorské dílny, 

ráda ji pro vás namaluji.

A co víc, takový obraz se stane součástí dobrého skutku
neboť právě nyní aktivně usiluji o vydání charitativního Kouzelného kalendáře 2023.

napište mi:

info@knihamama.com

jeliman.onko@email.cz 



více informací ZDE







krásné letní dny plné naděje

Věrka

8 komentářů:

  1. Přeji příjemnou atmosféru na vernisáži a výstava ať splní svoje poslání.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za milé přání. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Krásné. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Věrko. Prosím do kdy je výstava přístupná? Moc ráda bych se šla podívat. Děkuji a krásné léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, do 11.7. a v tento den budeme výstavu sklízet. Budu v Praze, ráda se s Vámi potkám. info: jeliman.onko@email.cz

      Vymazat
    2. Tak mi to nevyšlo. Ach jo. Moc ráda bych se s Vámi potkala 😃 tak příště. Nebo v Hradci 😉 mějte se prima

      Vymazat
  4. Nádherný obraz Věruško <3 Nádej má naozaj cenu zlata. Veľmi sa mi páči český výraz "uchošťoury". Už som sa s ním viackrát stretla a vždy ma pobaví.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...