Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 8. ledna 2023

podcast "až na dřeň"

 

Foto: Klára Škodová Český rozhlas 

Některé pocity, emoce, události a příběhy nosí člověk v sobě nekonečný čas.

Někdy přijde čas, kdy 13. komnatu otevřeme.

V mém případě se tak stalo v knihách s duší


 kde jsem se doslova a do písmene vypsala...


Foto:Klára Škodová


I o tom hovořím v pořadu "až na dřeň", 

kam jsem přijala pozvání.

Jak se má první kniha Máma, rukopis, dostal k panu Miloši Formanovi? 

Jak vypadá naděje, kterou dávám druhým?

Proč maluji, fotím a tvořím kalendáře?

Jak vzniklo mé moto "každý den je dar" ?

Jak jsem našla cestu v onkologické nemoci a proč dnes druhým pomáhám?

Nejen o tom hovořím v podcastu pořadu "až na dřeň" 

Českého rozhlasu Praha DAB.



Foto:Petr Fina



Sdílím toto vyprávění 

od srdce ❤️


nebo i zde 

Příjemný poslech všem 


4 komentáře:

  1. Věrko, to bylo skutečně až na dřeň. Chvílemi jsem ani nedýchala. A přiznávám že i slzička ukápla. Jste neskutečná. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, přehrála jsem si to dvakrát máš můj velký obdiv jsem moc ráda, že jsem tě našla.Preji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivetko, rádo se stalo ❤️ přeji pohodové dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...