Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 1. ledna 2023

přání z Nebe

 




Tak dlouho všude a všem sděluji,

že je důležité se zastavit, až jsem byla zastavena.

 Na mých bedrech už bylo naloženo hodně.

 A tak mě v závěru roku ta bedra krapet

 selhala. Lidově se tomu říká "houser". 

V abecedě psychosomatiky se píše, 

že tito lidé moc nemyslí na sebe a tímto

 způsobem jsou zastaveni a donuceni

 o sebe pečovat.



Tak jo. 

A při té péči jsem v posteli vytvořila video

 do nového roku.

Přání z Nebe 

❤️

video zde




Opatrujte se moji milí.

Věrka

 ❤️

12 komentářů:

  1. I vám,Věrko jen to dobré po celý rok.Být světlem pro ostatní,ale nezapomínat a nezanedbávat sebe.Ja se to učím.Udělat si dny dobre,naplněné.Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Je tomu tak. A každé zastavení má důvod, příčinu. Když je pochopena, potíž odezní. Přeji v novém roce jen to nejlepší. Věrka

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško,i já ti přeji samé krásné dny v novém roce.Ja na sebe taky moc nemyslela,ale dostala jsem životní lekcí a ta mi otevřela oči bohužel jsem zanedbávala problémy se zdravím.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivetko, přeji, ať je lépe. V novém roce předně zdravíčko a radost z každého dne neb každý den je dar ❤️. Věrka

      Vymazat
  3. Ať jste brzy v pořádku a myslete na sebe. Hodně se rozdáváte pro druhé. Myslím na Vás. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máte pravdu. A asi to tak dělám odjakživa... přeji v novém roce jen to nejlepší. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, přeji brzké uzdravení, dnes dopoledne jsem si ústřel vyrobila také a belhám se tu po bytě jako duše bez těla, nebo tělo bez duše?Moc tě zdravím a snad ti i tak mohu popřát krásný nový rok. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, tak to si budeme držet pěsti vzájemně. Já dnes už ani nechodila. Plazila se na toaletu a přišla mi to věčnost. Hlavně šílená bolest. Na pohotovost jsem si na Nový rok netroufla. Zítra to už musím řešit radikálně. Pá a opatruj se. Věrka

      Vymazat
  5. Lezarts

    “Pořádná” brzda, mizerný záda! Tak to hezky zahřívej a odpočívejte!!! A aplikuj přání, hodně zdraví do roku 2023❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, lepší než Ibalgin a ibalginova mast je vážně teplý pytlík (Vašek) na zádech. Suché teplo fakt pomáhá. Přání zdravíčka aplikuji. Myslím, že je to ta nejlepší aplikace na světě. Přeji pevné zdraví a spokojenost. Věrka

      Vymazat
  6. Moc Ti přeji, aby bolest co nejdříve povolila (znám to, když záda zastávkují). V novém roce všechno dobré, hlavně hodně zdraví a zase zdraví!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, když už to vypadá nadějně, vrátí se to zpátky. Bude to běh na dlouhou trať...asi. hezké dny ve zdraví a radosti. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...