Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 18. února 2024

Den D



18. únor je pro mě den D

V ten den jsem dostala druhou šanci na život. 
Čekala mě ještě dlouhá a náročná cesta od onkologické operace/amputace za zdravím,  ale člověk by šel třeba na kraj světa, aby žil.  Aby žil aspoň o den, dva, dvacet …. déle.

❤️

V čase návratu do života jsem psala dopisy. Prosila jsem myšlenkou i slovy na papír, ať nemoc zmizí… Učinila jsem slib a dala si nejedno předsevzetí. Můj “boj” s ni  byl spíše diplomatické vyjednávání:
“Víš nemoci, já tu na světě mám velké sluníčko, které každé ráno chodí ke mně do postele si ohřát nožičky. A to sluníčko mě miluje a já jeho. Vzájemně bychom bez sebe pohasly. Nemoci slib mi, že odejdeš a už se nikdy nevrátíš. Uděláme spolu dohodu na věky věků. 
Bude to velký závazek, ale mě stojí za to, abych ještě spousty let cítila po ránu studené nožičky, které jsou postupně větší a větší...”

Díky za tu šanci.
Slib plním.
Každý den je dar

 ❤️

Více 18. února 2024 v neděli v podvečer v 18.00 hodin v Českém rozhlase Hradec Králové v pořadu 
“Neobyčejné příběhy obyčejných lidí”.




 

8 komentářů:

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...