Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 2. února 2024

lepím zase obrázky

 



Když jsem byla malá a chytla mě tvořivá 

nálada, vystřihovala jsem si různé obrázky 

a ty vylepovala po zdech pokojíčku.






Časem jsem si pořizovala různé plakáty, 

které jsem různě kreativně upevňovala 

na zeď, pač napínáčky mi byly zapovězeny..

Jak jsem rostla, zdi v pokojíčku připomínaly 

útok vojáků samopalem. 





Táta pak ty díry sádroval 

a vždycky u toho říkal :

" ty si jednou snad vezmeš lepiče plakátů... 

Ten z tebe bude mít radost."





A mě tahle tvořivost drží i na stará kolena.

Nejen, že obrazy ráda tvořím, 

maluji a pak  daruji... ALE! 





Na stará kolena bydlíme v podkroví 

a pověsit obraz na šikmou stěnu moc nejde.





Ty obrázky mi doma prostě chyběly. 

AŽ... 

… do chvíle, kdy jsem vyšpekulovala, 

jak na to.





To kouzlo se jmenuje Pattex fix 80.





Páska, co udrží vše do 80 kg, 

tedy i obrazy na šikmé stěně.





Kdybyste jen viděli moji radost!

A každá radost se sdílením násobí.

Tak ji posílám dál...







PS: lepiče plakátů jsem si nakonec nevzala 

a radost mám já… 

❤️





16 komentářů:

  1. Moc hezké to máš. A ten tip si píšu, protože bych to asi taky mohla využít, byť zkosené stěny nemám.
    Měj se Věrko, moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, funguje to na cokoli, třeba i na věnec na dveře, tedy na háček na dveře. Hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  2. Dobrý nápad Věrko, děkuji za tip. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko tak krásné naivní obrázky jsem už zase dlouho nikde neviděla. Já to prostě miluji, to mi něco říká. Nesnáším pro mne "mazanice", které vypadají jak kdyby si někdo otíral na konci práce štětce. Mám ráda Josefa Ladu a Emu Srncovou. Měla jsem i krásný obrázek nějakého umělce z Chorvatska, ale při stěhování "někam zapadl" a již nikdy jsem ho nenašla. Velká škoda. U vás mi dnes srdíčko poskočilo radostí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tento pocit mám i já. Napsala jste to perfektně. Eva z Rokycan

      Vymazat
    2. Milá Iwko, děkuji ❤️. Cítím to stejně.Preji hezký víkend. Věrka

      Vymazat
  4. Krásné obrázky, které hladí duši a podívá se na ně oči rády opakovaně. Dnešnímu umění také nerozumím, spíš mě děsí. Přeji plno tvořivých nápadů. Z Jizerek zdraví do dáli Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, souhlasně přikyvuji, mám to stejně. Hezký víkend ❤️

      Vymazat
  5. Věrko, hezké povídání, zavzpomínala jsem na své mládí, také jsem byla lepička plakátů. Nápad s páskou je výborný. Děkuji za tip. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo, rádo se děje ❤️ zatím mě páska nezklamala. Věrka

      Vymazat
  6. Opravdu nádherné obrázky? Všechny Vaše? Taky se trošku snažím malovat a své, podle mě, povedené obrázky si samolibě věším na zed😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, tyhle nejsou z mé autorské dílny, tak dobře malovat neumím. Okamžitě mě oslovily a já od té chvíle už googlila, jak je upevnit. Což se povedlo. A proto sdílím dál. Přeji hezký víkend ❤️ Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věrko, ty obrázky jsou nádherné 💗

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to super na tom dreve to obzvlášť vynikne než na klasickej stene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že tam vůbec drží 🤣 Ale ano, máte pravdu. Děkuji ❤️

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...