Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 11. února 2024

U Stromu naděje



Této cesty mi bylo zapotřebí. 

 


Cesty ke Stromu naděje, který jsme vsadili na podzim v roce 2021 v poutním místě Rokole u Bohdašína, 
v rámci motivačního projektu pro onkologické pacienty.

Naději v této živé podobě se daří dobře. 

Lidé sem jezdí šeptat do koruny stromu přání. 
Kolem stromu jsou svíčky, 

drobné předměty i vzkazy. 

❤️




Lidé sem jezdí i ze zahraničí. Soudě dle drobných mincí v okolí Stromu naděje, které zde lidé nechávají pro štěstí. Carolinka tu objevila i JEN (JPY) z dalekého Japonska. 

Kolik asi lidí se dotklo Stromu naděje…

Kolik přání je ukryto v koruně stromu… 

❤️



I já zde nechala to své…





A jsem nesmírně ráda, že myšlenka, kterou jsem s dobrými lidmi zrealizovala, prostě funguje. 
Půvabné poutní místo se zázračným pramenem, křížovou cestou, kaplí, kostelem a Loretou se nachází na kraji lesa nedaleko Nového Hrádku.
I za deště, když jsme tu byli, přijíždějí sem lidé s nádoby pro ozdravnou vodu. 
Pramen, který nikdy nevyschl, 
ani v době velkého sucha.

❤️




A já si vzpomněla, jak jsme tu jednou o pouti, seděli s mým mužem na lavičce, 
z kostela se nesly chvalozpěvy
 a můj muž mi říkal:

“Tohle je ten Bůh?”




A já si o jeho rameno opřela hlavu a prstem ukázala na špičku stromu, kde bylo tolik zelených šišek a řekla:

“Podívej támhle nahoru … tohle je ten Bůh.”
❤️








Mějte krásné dny a nikdy neztrácejme naději 
❤️

6 komentářů:

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...