Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 8. února 2024

Starost o ovečku

 


Včera mi nebylo dobře. 

V noci to bylo trochu akční, 

když na mě přišly mdloby a tak jsem si přikázala, 

zůstat dnes v posteli.




Ráno přichází Carolinka od oveček domů, kterým nesla seno, se slovy: 

"Mami, ta naše jedna ovečka se mi nezdá. 

Vyfotila jsem jí, podívej..."




Okamžitě přeposílám fotku našemu veterináři. 

Také se mu to nelíbí a volá, že zrovna jede kolem 
a  tak se zastaví.

"Bude to tak za deset minut. 
Připravte horkou vodu, olej a mýdlo. 
Hlavně potřebuji někoho, 
kdo mi ovečku podrží."

Náš taťka doma není.




Okamžitě vstávám z postele.

 Není čas odpočívat.

Dávám konvici na plotnu. 

Přes hlavu přetáhnu svetr, sahám do lékárničky pro desinfekci,
 z kuchyňské skříňky beru olej.

Carolinka bere ohlávku a než se ohlédnu je venku. 
Během chvíle přibrzďuje u nás pan doktor. 

Přijíždí ve stejnou chvíli i můj muž.



"Hlavně klid", volá mírným hlasem na nás Carolinka z ovčína. 

Zdá se mi, že cítím jehňátko pohmatem na břichu ovečky.

Pan doktor si naolejuje nataženou rukavici, vyšetří ovečku.

Vše je v pořádku. 

Jehňátko má ještě čas.




Vychází ven z ovčína se slovy:

"Nebojte, bude to dobrý, 

ale ta vaše holčina je neskutečná. 

To by byla Paní doktorka!"




My to vnímáme už dávno... 

Zvířata ji milují a ona je 

❤️


10 komentářů:

  1. Veterinářka s houslemi a se ♥na správném místě, to se budou zvířátka mít....... přeji z Jizerek do Nebe jen dobré zprávy. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, děkuji za milá slova, která potěšila ❤️ krásný víkend ❤️ Věrka

      Vymazat
  2. Ať se Vám v Nebi daří. Zdravím z Brd. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Je neskutečná. Pro jaký směr školy v budoucnu se Kája rozhoduje? Jestli už tuší? Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuší (me) , ale zatím nechceme předjímat. Určitě v pravou chvíli nasdilim ❤️ hezký den

      Vymazat
  4. super ..... moc odvážná a šikovná holka .... !!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Carolinka je prostě šikulka. Ten vztah ke zvířatům není každému tak úplně daný. Někdo se to musí naučit (když chce), ale někdo to má prostě v sobě. A to je určitě případ Carolinky.
    Hezké dny u vás, Věrko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má to v sobě. Asi tím výborným pozorovacím smyslem. Zvířata miluje a s láskou ke všem přistupuje ❤️

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...