Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 14. února 2024

12 let

 


Na sv. Valentýna před 12 lety jsem vložila tuhle fotku na sociální sítě blogger a tak jsem začala psát blog. Dodnes nese název podle mé dcery Carolina Mia ❤️

Jak příznačné, že právě v tento den.
Vyznání nemusí být třpytivé srdce plné flitrů, večeře při svíčkách nebo pugét kytek s kterými milovaný neprojde dveřmi.

Vyznání může být obyčejné slovo, prožitá chvíle, nezapomenutelný pohled, pohlazení, které je k nezaplacení.

A nejen v dnešní den, ale každý den.❤️

Vyznání má plno podob, které je třpytivější, zářivější a mnohem důležitější...
Třeba taková obyčejná svačina pečlivě zabalená do ubrousku nebo vyprané prádlo, naštípané dříví u kamen, opravená klika... 
Tak o tomhle všem a mnohem víc jsem před 12 lety začala psát blog.

A tenhle láskyplný pohled dnes posílám vám všem ❤️ 

… stejně, jako tenkrát…


12 komentářů:

  1. Věrko, ať se daří tvému blogu. Je pro mě místem poklidu. Děkuji za něj a děkuji tobě. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. A jak to uteklo. Jste stálice ve světě blogu. Mám vás ráda. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za váš blog. Hodně sil a inspirace do dalších let. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, celých 12 let tě sleduji a pořád, nejen o Valentýnu, ti přeji, ať jsi zdravá a šťastná, pro manžela, pro dcerku a pro nás, blogový svět. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, ze ❤️ děkuji. I Tobě přeji jen to dobrý a nejlepší, předně zdraví. Však víš... Věrka

      Vymazat
  5. Nevím jak dlouho už Tvůj blog sleduji, ale jsem moc ráda, že jsem ho kdysi objevila.
    Blahopřeji k výročí a těším se na Tvoje další příspěvky.
    Hezké dny Tobě a Tvým blízkým!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji ❤️ I já jsem ráda, že nám osud spojil cesty a také že jsme se potkaly. Věrka

      Vymazat
  6. Nádherná fotka :-) Carolínka má na nej úžasné očká <3 Gratulujem, 12 rokov nie je málo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...