Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 23. března 2024

autorské čteni



 

V minulém příspěvku jsem psala, že dopisuji poslední “knihu s duší”, knihu, která je skutečným příběhem. Tento “boj” o střechu nad hlavou vysoko a hluboko v horách v samém Nebi mi vzal tolik energie, že jsem se rozhodla svoji energii věnovat nyní jiným směrem. 

U nás v Nebi jsem se dozvěděla, že vůbec nikoho nezajímá, že jsem spisovatelka anebo že pomáhám druhým. 🙏

Všechno je v lidech. Všechno…


Na druhou stranu jsem však dostala od vás mnoho zpráv skrze sociální sítě, ať dál píši, že mé řádky mají léčivou moc. 🙏 ❤️


I o tom bylo včerejší autorské čtení v Podbřezí. Dlouho jsem nezažila tak hřejivou atmosféru, kdy po besedě jsem si podávala ruce s lidmi, kteří mi velmi upřímně děkovali a odcházeli do svých domovů obohacení. Tak přesně o tomhle jsou lidská setkávání. A proto bych chtěla poděkovat paní starostce obce Podbřezí Ester Horákové, která tuto nádhernou besedu zorganizovala.

Tak třeba příště u vás…

❤️




3 komentáře:

  1. Věrko, četla jsem to už na Facebooku u Vás i komentáře lidí. Souhlasím se všemi a také si myslím že neuznání u vás v Nebi pochází z neznalosti skutečnosti kdo a kým jste. Některé vesnice mají holt takové zastaralé myšlení. Já vás obdivuji a na knížku se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko věnujte energii těm, kteří jsou za ni rádi. V Nebi to vypadá že máte asi závistivce. Nechcete jít bydlet k nám? Náš starosta by vám tzv ruce utrhal. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, všechno je v lidech....
    Někteří jsou takoví, druzí jiní. Prostě lidské vztahy......
    Na knížku se těším.
    Zdravím a přeji hezkou Květnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...