Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 18. března 2024

Láska je světlo



Otevřela jsem dveře do pokojíčku.

V setině vteřiny jsem zahlédla svůj stín.

Svůj odraz a zrcadlo.

Dcera, která maluje stejně, jako její máma.

Se stejným odhodláním, zápalem a láskou.

Sama jen s hudbou.

❤️





Láska ve tmě” Tak by se mohlo jmenovat její dílo. 

“Mami, dáš mi ho na Flér k prodeji? Prosím…“







Pošlu ho do světa, co mi síly budou stačit. 

Protože láska je světlo.

Láska jsi ty” 

❤️





Originál obraz “Láska je světlo” je tu pro vás.





 A abych nezapomněla!

Přijďte pobejt, zastavit se ve víru života, 

aspoň na chvíli. (viz.pozvánka)

Tyhle besedy mám tuze ráda. 

Nejsou jenom o čtení z mých knih. 

Nejsou jenom o vyprávění a motivaci.

Jsou o diskuzi, o společném bytí. 

Vždyť o tomhle by život měl být.

Tak přijďte, těším se na vás 

❤️





3 komentáře:

  1. Carolinka je šikovná. Tolik talentů. Obdivuji. Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. Carolina je všestranná šikulka. Však má být po kom.
    Hezké dny u vás v NEBI.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný obraz <3 Carolínka je veľmi nadaná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...