Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 31. srpna 2024

Polský Těšín

 



Před pár dny nás cesta života zavála do končin Českého Těšína.




Přešli jsme most přes řeku, která dělí dvě města.

Český Těšín a Polský Těšín.




To město nás okouzlilo.

Stojí za to, přejít most…




Pojaďte s námi…






ˇ














Tahle rulička na mě čekala v tamním kostele.




Chce se mi věřit, že vzkaz shůry…

6 komentářů:

  1. Díky za procházku krásným městem. Věřím, že rulička přinese štěstí nejen Tobě, ale i Carolince v nové etapě života. Ať se jí na škole líbí. Přeji krásné babí léto. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si přát….a věřit… mockrát děkujeme

      Vymazat
  2. Věrko uvěříte, že se mi líbí Polský Těším více než ten nás? To je jak kdybych vstoupila do jiného světa. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutní souhlas. Mě to připomnělo pohádku Pyšná princezna, když švec přebíhal do sousedního království.

      Vymazat
  3. Opravdu pěkné město. Určitě stojí za návštěvu. Ráda jsem se na fotky podívala.
    Hezké dny a Carolince přeji hodně štěstí do studia na škole, kterou si vybrala.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, ze ❤️ děkujeme.

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...