Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 14. srpna 2024

malujeme spolu…

 


Nikdy by mě nenapadlo, že jednou budu tvořit charitativní kalendar se svou dcerou. Nikdy neříkej nikdy… 

Namáčíme štětce do jedné společné misky s vodou. Jak symbolické. Máme společnou vodu, společný cíl a cestu. Tyhle tahy štětcem zůstanou navždy nejen na papíře. Taky v srdci a v mnoha dalších srdcích. 



Píši o tom na poslední straně Kouzelného kalendáře. 
Večer spolu sedíme pod noční oblohou posetou hvězdami.



Vedeme rozhovor. Neřešíme styl kalendáře, texty. Povídáme si o jeho smyslu. A pak…Carolinka do té kouzelné chvíle pod hvězdami říká:



“Mami, já si myslím, že je jedno jestli malujeme kalendář nebo jestli píšeš knížky. Nebo pomáháš lidem a tvoříš lavičky naděje. Já si myslím, že nejdůležitější je, že jseš…” ❤️



V ten moment se mého srdce dotklo celé nebe. 🙏
Jakoby všechny hvězdy spadly do mé náruče.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ucítila jsem skutečné kouzlo a já v tu chvíli věděla, že tenhle kalendář, o kterém si povídáme v letní teplé noci, bude opravdu kouzelný.




Jsme v něm my. 
A to je nejvíc. 
❤️



Tohle je dotek NEBE. 
Krása mezi nebem a zemí.
Nejkrásnější kino nad hlavou.






6 komentářů:

  1. Myslím, že Pán věděl, proč Vás nechává na tomto světě. Máte můj obdiv. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. ta holka to trefí vždycky "na hlavičku" či do "černého" - má pravdu. Krásné dny. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  3. Carolínka je úžasná, fakt vždy to okomentuje úplne presne, je veľmi vnímavá :-) Bude skvelou veterinárkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj příspěvek je vždycky taková za srdce chytící.
    Carolína je vnímavá, úžasná holčina.
    Mějte se všichni v tom vašem nebi jen a jen hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, Kačkou rozplakaly jste mě dojetím. Jste úžasný. Ivča

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi krásne a vydarené obrázky. Ja tiež rada maľujem, ale skôr na papiere, než do skicára.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...