Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 8. září 2024

ta paní z plakátu…

 


Tak tenhle plakát vozí můj muž teď na autě ❤️

Zastavíme na parkovišti před obchoďákem a postarší dáma jde ke mně a povídá mi:

“Jéé Vy jste ta paní z plakátu.”

“No jo, né každý by mě chtěl mít na plotě. Tak si mě manžel vozí s sebou…” 😂




“Tak to je láska ❤️
 A už jen proto bych si Vás já na plot teda dala… Láska má nejvíc bodů u mě… ”





Dlouze a dlouho jsme si ještě povídaly…




Třeba o tom, jak náročnou onkologickou cestou jsem si prošla. Bojovala jsem o život, o změnu legislativy i o samotnou střechu nad hlavou. Všechny ty boje mi řekly, jak je naděje důležitá. 




Pomáhám, motivuji, sdílím, naplňuji, propojuji a spojuji (i napříč demokratickými stranami) 🙏.



Kdysi jsem řekla větu:

“Kdyby mé skutky pomohly jednomu jedinému člověku, mají smysl…”

V té chvíli se neznámá paní na mě usmála a odpověděla: 

“Jsem ráda, že jsem Vás poznala blíž. Víte, politik by měl být lidem blízko. Škoda, že tomu tak není…”



Ano, ta paní měla naprostou pravdu. 
Lidé by si měli být blíž. 
Volby do krajských zastupitelstev jsou o lidech, kteří jsou lidem tzv. na dosah ruky. Můžete za nimi jít, mluvit s nimi a své starosti společně nést. 
Hledat cesty a odpovědi. 
A protože už nějaký ten pátek pomáhám, naslouchám, druhým dávám směr, rozhodla jsem se kandidovat (BEZP) a být tak ku pomoci druhým ještě blíž. ❤️








9 komentářů:

  1. Držím palce paní Věrko

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, být ve Vašem kraji, má volba by byla jasná. Máte ty nejlepší předpoklady. Vážím si Vás. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, za vámi jsou skutky. Slova také, ale ne prázdná. Jste člověk s otevřeným srdcem. Jsem ráda, že vás znám, jen škoda že žiji v jiném kraji. Můj hlas máte už dávno. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  4. Držím pěsti. Jste jiná než ostatní kandidáti, jste autentická. J.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, doufám, že budete mít hodně hlasů a budete zvolena krajskou zastupitelkou. Nejdete tam pro svůj prospěch, ale aby se lépe žilo obyčejným lidem. Prostě věřím Vám. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc dobré rozhodnutí . Tak držím palce !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Držím palce, ale zároveň mám strach, aby tě to nesemlelo. Být to u nás jasně, že máš můj hlas!

    OdpovědětVymazat
  8. Správné rozhodnutí. Držím pěsti. Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...