Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 3. října 2013

... Giveaway - Cesta k dárku ...

… rozhodla jsme se uspořádat moji první Giveaway. A protože mluvím ráda česky, nazvu to  „Cesta k dárku“.
Život je jedna dlouhá, strmá, jindy přímá…CESTA  plná poznání. Jsou na ní mezníky. Ty mezníky bývají důležitými body v našich životech, které nelze obejít ani minout. Někdy jsme na té cestě velmi unaveni a hledáme mezník, kde si odpočineme. Jindy je tma, prudký déšť a my z té cesty sejdeme…pak tápeme, prosíme, modlíme se a mnohdy i klejeme… ptáme se Bože , kde jsi ? A on je pořád s námi…i když ho nevidíme, tak je vpředu a připravuje pro nás ne mezník , kde si odpočineme, ale oázu…a když padneme tváří k zemi a všechny síly nás opustí a myslíme si, že zmizel..on nás vezme do náručí a nese nás tou cestou necestou… Ať je to ON nebo andělé strážní či štěstěna…vždy si říkejme, nejsme v tom sami… Zrovna včera, jsem si říkala, kolik mi toho ten rok vzal…hodně.…A já se rozhodla, že mu na oplátku dám … Je to možná zrnko v hromadě písku , kapka v moři … tato Cesta k dárku …  Dárek, kterým chci nadělit obyčejnou radost. Jen tak, nezištně…bez výročí, bez toho či onoho… jen tak.  A ta radost je tu pro TEBE !
... Giveaway - Cesta k dárku...
k sobímu polštářku, plněný husím peřím nejvyšší kvality, draný poctivými upracovanými rukami stařenky z hor. Zašitý v luxusní sněhobílé sypkovině. Sob v digitálním tisku. Moje první digi dílko.

A abych nezapomněla na mé, vám už tak známé, vzpomínání. Vzpomínání na dárky… na ty slastně očekávané od Ježíška, narozeninové nebo dárky jen tak. Mezi ty nej vede plastelína z Tuzexu pod stromečkem ( psal se asi rok 1978 ) , která měla snad všechny odstíny všech barev a já měla od nich permanentně  šedo pod nehty. Kolik v tu zimu napadlo sněhu nevím neb celé prázdniny jsem modelovala. A možná právě tam se ve mne probudila kreativita… A to je i má otázka k Cestě za dárkem. Vzpomínáte na svůj nej dárek v životě?
... pro nastávající chladné dny, příjemné lenošení  a sladký spánek ...

jméno výherkyně bude vylosováno šikovnou ručičkou mé nejmladší dcerky Carolinky dne 20.října 2013 

1.  … poprosím vás o zanechání kontaktu (emailu) v komentáři o vašem nej dárku
2.  … ve vašem dalším příspěvku na jeho konci, vložte prosím odkaz na tuto „Cestu k dárku“        Giveaway
3. a zda si moji osobu dáte mezi své členy, budu ráda. Podmínkou to není, neboť radost  a „Cesta k dárku“ je, jak jsem uvedla, nezištná … jen tak…

A protože zítra je Svatý František, dle pranostiky…zahání lidé do chýšek…tak v nich usedněte k blogu a pište…moc se na vaše slovíčka těším…


… radost a štěstí přeji všem …

Věrka

74 komentářů:

  1. Milá Věrko
    moc hezky jsi to o životní cestě napsala. Polštářek je moc krásný pěkný, proto zkusím štěstí. Ale otázkou jsi mě dost zaskočila. Copak já vím? za ty roky co jich už mám jsem dárků dostala moc a moc a který byl ten nejlepší? Snad to, když se mi narodil první syn? Nebo pak dcera? Nebo první vnučka? nebo druhá? nebo vnouček? Nevím, ale ať už to bylo cokoli, z dárků se raduju vždycky. Já dárky moc ráda dávám, ale fakt je i moc ráda dostávám.
    Zrovna včera jsem jeden dostala od mého manžela. Byl v masně a uviděl tam vepřové koleno a dostal na ně hroznou chuť. Tak ho koupil a aby si tu svou chuť trošku omluvil, dal mi ho jako dárek. Hezký, že?
    krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, náááádherné počtení a nááádherný dárek. ten bych brala tedy taky hned. Děkuji.Věrka

      Vymazat
  2. Věruško,to je ti tak krásně napsané...polštářek je moc krásný povedl se ti...zkusím tedy polechtat štěstěnu :) A co byl můj nej dárek v životě tak jsou to děti...protože ať je dárek sebe víc luxusní není nad Boží požehnání,které mi Bůh dal hned 2x...zatím...
    Měj se moc krásně a všem co se zapojí přeji hodně štěstí při losování.
    Papa K.♥ klara.zatlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Klárko, i Tobě za nádherné řádky, které mne doslova zahřály na duši. A o tom to má být...Přeji moře štěstí...Věrka

      Vymazat
  3. ahoj Vierka.ďakujem za súťaž,vankúš mi učaroval!...už to tu bolo napísané a budem sa opakovať,ale ten naj je môj syn!!!drobné darčeky dostávam priebežne a nečakane od svojich blízkych a v tom je to čaro.dúfam že splňam podmienky súťaže :-),môj mail je jazminna@centrum.sk
    p.s.páči sa mi ....cesta k dárku viac ako giveaway :-)
    pozdravujem,jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jazmínko, děkuji za milá slova, splňuješ na 100%. S Tvými názory se plně ztotožňuji. Hodně štěstí. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko,
    jak jinak - krásné rozjímání a vyprávění. Tak takový polštářek je nádherný, hned bych všděla, kam si ho dát. Nedávno jsem došila 2 polštářky s jeleny, tak k nim by se náramně hodil. Sice jsem trochu zklamala muže, přál si prý s divočáky. Já fakt látku s potiskem divočáka nesehnala. Ale teď zpět k polštářku a článečku. Dostalas mě tím ručně sedraným peřím. Dnešní děti již o tom asi nic neví, ale i já se jako malá zapojovala do "draček", vždyť každá nevěsta musela mít peřiny. Dcerám jsme pořídili ty z dutého vlákna a věř mi, nejlépe se jim spí u nás doma v péřových dekách. Já zůstala u tradice.
    Nejkrásnější dárek je ten, že mám zdravé děti. Když vidím ty mámy kolem ,co takové štěstí nemají, nic jiného si nepřeji. Často mi potěší SMS od dcerek, že mě mají rády se smajlíkem na konci, poslaných prostě jen tak, když se nevidíme. A kntakt cernapavla@seznam.cz - cesta k dárku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, i Tobě velké poděkování za krásná slova v komentáři. Za slova plná citu a pravdy. A co se týče obrázku divočáka na polštář? Není problém. Stačí nějaký najít, vyfotiti, sehnat a já ho formou digi tisku přenesu kamkoli. Na polštář, na triko, na deku...na cokoliv. Přeji moře štěstí na Cestě za dárkem :-) Věrka

      Vymazat
  5. Vierka, veľmi sa mi páči Tvoj dnešný príspevok.Rozdávať radosť a nič nečakať, pomáhať a tiež nič nečakať. Nezištnosť je krásna ľudská vlastnosť.
    Ja si presne spomínam na svoj najkrajší darček pod stromček. Mala som asi deväť rokov a ocino mi povedal na Štedrý deň ráno, že nech vyskočím na stoličku, že mi musí premerať nohu. Ja som sa zvedavo pýtala prečo, ale odpoveď neprišla. Večer, keď sa rozdávali darčeky mala som pod stromčekom veľkú krabicu a v nej čierne čižmy s vysokou sárou po ktorých som tak strašne túžila, pretože ich mala aj moja kamarátka. Bola som nesmierne šťastná, a vtedy som vedela prečo mi ocino ráno meral tú nohu. No predsa preto, aby mi Ježiško tú čižmu správne ušil. Vôbec som nepremýšľala o tom, že by to do večera nestihol. Boli to krásne Vianoce.
    Vankúš je nádherný a preto i ja skúsim šťastie. Odkaz na súťaž bude na mojom blogu v pravej lište hore, aby bola až do skončenia cesty k darčeku všetkým na očiach. Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Andrejko, musím se přiznat, že jsem dlouho nebyla tak dojatá. Děkuji Ti za ta slova a tu chvíli. Nádherný komentář, nádherný, plný lidskosti a výletem do dětství. Přeji moře štěstí v Cestě za dárkem :-) Krásný večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vierka, moc krasne napisane ...tak krasne... aky je ten vankusik. Darceky su krasne ked ich clovek rozdava...ked vidi tu ziaru v ociach a radost...ale najradšej mam prekvapenia...ked clovek vobec necaka ziadny darcek ... ani malickost...:) to je len vtedy bombasticke :) sdrce bucha tak, ze to citis az v "gatiach" :))
    pa, Zuzana - zuzka.cedulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzanko, děkuji za komentář a přeji hodně štěstí a Cestě k dárku i v životě...Věrka

      Vymazat
  8. Ahoj Věruško, vymyslela jsi to moc hezky:-) a dárek se ti moc povedl:-) Musím se přiznat, že dárky raději dávám než dostávám. Největší radost mám z maličkostí, které jsou dány z lásky:-) ať od manžela, dětí, rodičů, kamarádů.....Určit jeden z nich je velmi těžké....a tak napíšu jednu vzpomínku. Už je to hodně let, kdy mi manžel brzo z jara jen tak bez důvodu přinesl kytičku z prvních podbělů svázanou nití z "pucvolu" Udělala mi tenkrát větší radost než koupená velká kytice....a podobně bych mohla pokračovat.. Hezké podzimní dny. ahoj Zuzana - koralkydnu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, moc děkuji za komentář a jsem moc ráda, že se Ti líbí moje dílko. Přeji moře štěstí....Věrka

      Vymazat
  9. Ahojky Věruško, po delším čase a mnohém dění, jsem se dnes dostala k tomu, podívat se na blogy, které mám ráda :-) Napsala jsi to opět krásně. Cítím se u tebe moc krásně :-) Mám radost z každého dárku, těší mne, že jsem pro někoho tak důležitá, že mi ho přinese. Největším darem jsou mé děti, i to, že syn po komplikovaném narození je naprosto zdráv. Naposledy jsem dostala dárek na jaře od manžela. Dlouho jsem snila o novém šicím stroji. A najednou tu byl....Ten co jsem si vysnila.... Dárky od dětí - obrázky, přáníčka, výrobky i kytička z procházky....vždy mne dojímají a zaplavují láskou.Dárky ráda dostávám , ale i dávám. Těší mne to. Moc tě zdravím a přeji jen krásný den a prima víkend :-) Eva (murkablog@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, krásná slova, zahřála mne na duši. Přeji moře štěstíčka a krásný den...Věrka :-)

      Vymazat
  10. Čistě náhodou jsem narazila na tento blog odkazem od Ange Villain ... a při čtení sloupku "Cesta k dárku" se mi vybavil jeden ... jeden příběh... Bylo mi asi pět let a do nemocnice mě odvážela sanitka s podezřením na zánět mozkových blan ..moc si to nepamatuji, ale moje drahá maminka mi vyprávěla, jak mi hlava padala, ona semnou seděla v té sanitce a bála se, že je to naposledy, co mě vidí naživu ... a aby ten strach zažehnala, zeptala se mě, co si přeji, až se z té nemocnice vrátím. Přála jsem si panenku s dlouhými vlasy a aby to byla princezna. Maminka v tom roce /ano bylo to dávno za totality/ proběhala celou Prahu. všude měly panenky, krásné, princezny, ale ani jedna neměla dlouhé vlasy ... až ji našla. Byla krásná, měla dlouhé zlaté vlasy a vůbec mi nevadilo, že to nebyla princezna ... Zdravím a přeji ať máte každý den důvod k radosti :) Daniela /dr.poradenstvi@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, moc děkuji za tato slova, která jsou mi moc blízka. Děkuji a přeji též moře štěstí. Věrka :-)

      Vymazat
  11. Milá Věrko,
    spisovatelka se v Tobě zkrátka nezapře. Jsi mistr slova, moc ráda čtu tvé příspěvky. Mají v sobě duši, lásku, něhu a moudro. Děkuji Ti.
    Jsem člověk , který raději hledí a těší se na budoucnost a minulost si často nejsem schopna pořádně vybavit. Ale vzpomínám si na svůj nádherný dárek.... Chodili jsme s Tomem už nějaký pátek spolu a penízky jsme téměř žádné neměli, Tom byl ještě student a k zásnubám mi upletl prstýnky z trávy... dojaly mě tak, že v tu chvíli byly pro mě cennější než ty ze zlata. A ty prstýnky byl první krůček k tomu, že jsme stále spolu, mám svou životní lásku vedle sebe a díky ní a dvě zdravé a skvělé holčičky.
    Měj se moc hezky, má milá Věruško.
    PS: ten polštářek se Ti moc povedl, koukám, že Petr mašinku dobře opravil,viď?
    Ať obchůdek vzkvétá a máte hodně zakázek.
    papa, Monča

    OdpovědětVymazat
  12. Moje milá Moni, děkuji za komentář s duší,plný lásky, něhy a moudra:-) Je to zvláštní a úsměvné, ale kdysi mi Petr taky dal prstýnek z trávy :-) sesýchal mi na prstu dva dny a já ho fakt nosila jak poklad se smaragdem...když jsem ho ztratila...všimla jsem si toho v práci při psaní na počítači...začala jsem lehce hysterčit... jaká byla moje radost, když jsem ho večer našla v posteli :-) Mám také moc ráda tento druh dárků...jsou nezapomenutelné...Krásný večer a moře štěstí...Věrka

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý večer Věru,
    dnes jsem narazila na Váš blog a hned jsem si ho zařadila mezi mé oblíbené. A můj NEJ dárek ? Dostala jsem mnoho dárečků, které mne moc potěšily, ale asi tím NEJ dárkem je moje zdravá, fungující rodina. To si myslím, že je dar největší ! Mějte se pěkně. Hanka
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, moc děkuji za milý komentář, který mne moc potěšil.A věřím, že Vaše slova potěší i další čtenářky. Přeji moře štěstí...Věrka :-)

      Vymazat
  14. Milá Věruško,
    tvé řádky jsou tak krásné, pravdivé, plné pokory a lásky k životu...Jsi nesmírně citlivý a vnímavý človíček, který dokáže svým slovem tak pohladit duši...Jsem moc ráda, že jsem si konečně dnes udělala čas a zavítala právě k tobě...
    Polštářek je nádherný, celkově jeho tvorba a tvé pojetí je tak citlivé...
    Přidávám tedy fotečku ke mě na blog.
    A k tvé otázce...
    Dárek dostávám každý den...je to život, který mohu žít se svou rodinou...a hmotný dáreček?
    má první knížka Saxana.-)) moc jsem po ní jako dítě toužila a pořád jsem klečela u topení a prosila ježíška , abych jí dostala.-)) no a on mě jí přinesl...plakala jsem štěstím a opravdu to byl nej dárek , který do dnešního dne mám.-)
    Měj se moc krásně papa Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, moc děkuji za Tvé řádky. Cítím z nich Tvoji čistotu, ryzost,lidskost... moc děkuji. Přeji moře štěstí a děkuji za odkaz u Tebe. Věrka

      Vymazat
    2. já děkuji tobě Věruško...
      jsi úžasná!
      papa dobrou noc ajka

      Vymazat
  15. Milá Věru, děkuji za pozvání k Tvé ...CESTĚ... je mi potěšením se jí zúčastnit...polštářek je moc krásný...a s těmi dárky je to těžké...samozřejmě velkým dárkem pro mne jsou mé 3 děti...taky manžel...ale ten největší je určitě ZDRAVÍ...měj se krásně a na mém bločku už je pozvánka na tvoji soutěž vyvěšená :o) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radka.Vamberska@seznam.cz

      Vymazat
    2. Milá Radu, to je pro mne krásné ráno s krásným komentářem. Děkuji za Tvá opravdová slova i za odkaz... Věrka

      Vymazat
  16. Nádherná soutěž a cena perfektní! Já si na svůj nej dárek moc nevzpomínám, jsem Husákovo dítě a každá věc byla pro mě radost. V té době jsem bláznila do mončičáků, tak možná jeden z mnoha, pěti kusů :)))hihi... Přeji krásné dny. Ajkabublinka... mail-bublinka.a@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ajko, děkuji za komentář a Tvoji účast. I já jsem "Husákovo dítě", tak ti plně rozumím. Když řeknu svým dětem, že pro mne byl poklad nedostupná céčka, o která jsme hrávaly čáru...dívají se na mě jako na ufo... moře štěstí a krásnou neděli...Věrka

      Vymazat
  17. Milá Vierka,naozaj prekrásne slová - hneď mám deň krajší....najkrajší darček?je mi ťažko nájsť vhodnú odpoveď....bolo ich mnoho a som za to všetko čo mi bolo nadelené vďačná...narodenie detí, vzácne okamihy v kruhu blízkzch, chápavý stisk ruky v ťažkých chvíľach...to sú pre mňa všetko vzácne dary...ale aj tie iné,hmotné ma vedia potešiť....spomeniem jeden za všetky: sklenené malinkaté srdiečko podávané detskou rúčkou:"babinka,toto som ti priniesol z výletu"....Eva (kerinka11@azet.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, i já děkuji za krásná slova, která mi udělala radost a krásnou neděli.Moře štěstí a radosti...Věrka

      Vymazat
  18. Věruško, no kdo by takový skvost nechtěl - polštář je nádherný!
    A můj nej dárek - víš,že nevím. Bylo jich asi hodně, od rodičů, v době, kdy se všechno shánělo, manžel, ten umí dávat dárky a často mě dojetím rozpláče a děti, ani nemluvím...
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko i Tobě moc děkuji za komentář, vzpomínání a milá slova. Hodně štěstí, krásnou neděli...Věrka

      Vymazat
  19. Ahoj Věru, polštář je nádherný, grutuluji k prvnímu dílu!
    Můj první nej dárek...chvilku jsem se musela zamyslet, ale byly to manžestráky , vínový kalhoty s knoflíkama na zapínání, koupil mi je k Vánocům můj strejda v Tuzexu a já skákala snad metr radostí do vzduchu, tenkrát jsem po nich tolik toužila,
    měj se krásně a hezkou neděli...Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Romi, děkuji za milá slova, vzpomínání a účast v soutěži. Přeji v ní moře štěstí...Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věruško,děkuji moc za pozvání k Tvé Cestě k dárku! Polštář je báječný a vypadá tak vánočně,krásná práce!Moc jsem přemýšlela nad Tvým zadáním, ale protože raději dárky dávám, než dostávám, musela jsem vzpomínat. Nejhezčím dárkem pro mne byl obrázek andělíčka,který má v náručí beránka a tento obrázek se mnou absolvoval všechny mé četné pobyty v nemocnici a myslím, že mi leckdy pomohl navrátit dobrý zdravotní stav.Dostala jsem jej kdysi od jedné staré paní,také v nemocnici.A mám jej u sebe dodnes,i když je to dlouhých třicet let!Měj se krásně a hezký večer! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj meil mám na blogu Všednodennosti.

      Vymazat
    2. Milá Marcelko, nádherný příběh, doslova andělský. Děkuji.Přeji štěstí nejen zde v soutěži, ale i v životě.... Věrka :-)

      Vymazat
  21. Milá Věrko,
    blog sice nevlastním, a tak si ten Váš mezi oblíbené přidat nemůžu, ale já si i tak k Vám vždycky CESTU najdu...moc ráda si u Vás čtu.
    A jaký je ten můj NEJ dárek? Jsou to všechny ručně vyrobené. Ale především od mého malého syna...ať už je to vyrobené přání nebo jen nalezený kamínek a nebo pírko, ty potěší ze všeho nejvíc.
    A Váš polštárek by mě samozřejmě taky moc potěšil:-)
    Veronika
    voltnerova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veru, děkuji za Váš komentář. Nevadí, že nemáte blog, Důležité je, že se dokážeme najít...přečíst...pochopit a radovat se... přeji moře štěstí, jak v soutěži, tak v životě...Věrka

      Vymazat
  22. Maminko, V životě jsem měla dva nejkrásnější dárky, který ovlivnili nás,mě...Tím prvním byl vánoční dárek.Když už padal sníh byl napsaný dopis Ježíškovi a my šli se koukat do hračkárny zda tam stále jsou ty naše vysněné hračky .Tehdy jsem uviděla koníka se zlatou hřívou, tak moc jsem po něm toužila a litovala že není na seznamu Ježíškovi. Jak jsi to dělala a děláš u všech dětí, řekla jsi nádhernou větu, Ježíšek tvé touhy vyslyší protože zná tvé srdíčko.Když byl den D 24.12, my rozbalili dárky a on tam byl koník se zlatou hřívou, který mě od mích 5 let provázel do 12 let.Každý večer jsem s ním usínala znal má nejtajnější přání ale i bolístka na duši, s odstupem času vidím jakou práci ti dalo aby jsem ho měla...A druhým nejhezčím dárkem byl den, bylo sychravo vraceli jsme se z procházky a ty jsi tenkrát už přemýšlela o životě jen s dětmi ( námi ).Ten den jsem ve žvejkačkové kouli vyhrála modrý prstýnek se srdcem, měla jsem z něj neskutečnou radost a ten den jsem ti ho i dala pro odvahu ukončit starou etapu života a otevřít nové dveře.Tak se také stalo a tím jsi mi dala ten NEJ dárek a to úžasného tatínka, který při nás vždy stál a stojí je naší oporou a co víc milujeme ho tak jako tebe. MÁM TĚ MOC RÁDA A JSEM RÁDA ŽE JSI MOJE MAMINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, moje zlatá, na tyto řádky nelze odpovědět nic jiného než MILUJU TĚ .... mamka

      Vymazat
    2. holky moje...já brečím jako želvička....máte nádherný vztah !

      Vymazat
    3. Milá Andrejko, i mne Kristýnka nádherně dojala... je to človíček s velkým srdcem... a já děkuji Bohu, že se máme tak moc rádi...jsem ráda, že jsme si vytvořily tak přátelský vztah, kde se dokážeme bavit úplně o všem. Byla jsem zatracována moji mámou, že jsem víc kamarádka pro mé děti než autoritativní matka. A víš co? Jsem táááákhle moc ráda. Moje matka byla tak autoritativní, že mi dnes nedokázala poslat ani sms...byla jsem s celou rodinou dnes na procházce v lese... bolela mě představa, že jim nestojím ani za pár písmenek, ale v ten moment mi to došlo...mám mnohem víc... krásný večer Andrejko ...

      Vymazat
    4. Věruško, hýčkej si takový úžasný vztah se svou dcerou, protože jen tak jsi tou pravou mámou, kterou i já se snažím být...tou, která naslouchá, miluje a odpouští...je tu vždycky když je potřeba... s otevřeným srdcem...já kdysi té mé řekla... nikdy nebudu jako ty...a své slovo držím...jak se říká, rodiče si nevybíráme , svůj úkol splnili...a ted je jen na nás jak budeme žít...proto je nádherné, když je máma tou velkou přítelkyní a oporou pro své dítě...
      přeji vám to holčičky opravdu upřímně a nesmutni ze své maminky...jen se tím trápíš...máš mnohem víc...a to úžasnou dceru, která tě miluje...o to přeci jde!!!!
      papa pohlazení ajka

      Vymazat
  23. Věru, ten polštář je moc povedený kousek. Já vlastně ani nevím jaký dárek byl pro mě ten nej.
    Nejkrásnějším dárkem jsou pro mě moji kluci. Jsem moc ráda že je mám. A tak mě od nich potěší kde co - oba mi nosí ze zahrady sedmikrásky, které se ani nedají dát do vázy, jak mají krátké stopky :-)
    A můj manžel mě občas překvapí "úžasným" dárkem.
    měj se krásně a zítra krásně oslav náš svátek
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věro, děkuji za komentář, povídání o dárcích i blahopřání, které Ti oplácím též blahopřáním. Přeji Ti moře zdraví, neboť je vzácné, moře štěstí, neboť je krásné, moře lásky, neboť jí je málo, moře všeho, co by za to stálo..Věrka

      Vymazat
  24. Věruško, ty nejhezčí dárky mi přinesl život. Ať už jsou to moje děti, naštěstí zdravé a snad do života připravené, tak i kamarádi a známí, které mi osud postavil do cesty. Vím, kdo mi pomůže, na koho se můžu spolehnout, ale jsou tu i ti trochu nespolehliví i ti, před kterými jsem ostražitější - i ti jsou dárkem. Získala jsem tím zkušenost, že život je boj a nástraha. A protože jsem se díky tomu zocelila, mám dar bojovat. Tak teď jsem se trochu zamotala, a tak to zkrátím. Každodenním dárkem je pro mě úsměv kohokoli. Jen tak...
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, nádhera, nádhera, nádhera....jsou Tvá slova. Děkuji Ti za ně, velmi. Ještě poprosím o email do slosování. Děkuji.Věrka

      Vymazat
    2. Aha, takže: ivana.grygarikova26@centrum.cz
      Hezký den
      Ivana

      Vymazat
  25. Nejkrásnějším dárkem jsou děti a nepřebije je ani prsten s diamantem (ne že bych kdy nějaký dostala :-)) a pak taky když za mnou přiběhnou ... "Maminko, skloň se." a lupnou mi hubanec na tvář se slovy "Mám tě moc ráda."
    avondster@seznam.cz
    A všechno nejlepší k svátku třeba tě ten nejkrásnější dárek ještě čeká ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...souhlasím ... jen to, co nelze vyčíslit hmotnými veličinami a jednotkami má tu největší cenu a hodnotu...krásný večer ... Věrka

      Vymazat
  26. Ein wunderschönes Geschenk,gerne mache ich bei der Verlosung mit.Danke schön.Edith.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Edith, vielen Dank für Deine Kommentar und bitte eine E-Mail-Kontakt für die Verslosung am 20. Oktober 2013 beginnen. Vielen Dank und viel Glück ... Věra :-)

      Vymazat
  27. ....môj najväčší dar - zdravie a šťastie mojich najbližších!!!!
    Vierka, skúsim šťastie, vankúšik je krásny.
    Jana
    mayerovajana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za slova plná lidskosti...budu držet palečky v soutěži...Věrka

      Vymazat
  28. Milá Věro,

    blog sice nemám, zatím. Snad nevadí, že se i tak zapojím:) největším dárkem pro mě vždy je to, co dostnu od svých blízkých. Nejkrásnějším dárkem jsou pro mě i chvíle v životě, kdy jsem šťastná a se svými blízkými. Na takovýhle dárek vzpomínám často, třeba na chvíli, kdy se vdávala moje kamarádka a já plakala, nebo na chvíli, kdy jsem stálo kolem klavíru, kamarádka hrála moonlight serenade a já se dívala na ty milované kolem sebe:)

    hezký večer, A. anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji za komentář, přeji štěstí v soutěži. Krásný den
      Věrka

      Vymazat
  29. Milá Věrko, tak tedy i já zkusím své "štěstí" tady u Tebe :-)
    ...člověk si v životě říká mockrát, že ten nejkrásnější dárek právě dostal, že je to zamilované psaníčko, polibek, první velká láska...narození dítěte, promoce dítěte..atd. atd ...prostě těší se celý život ....ale ten největší dar, je naše zdraví ...bez toho, by toto vše nemohlo být ...a proto děkuji za každý den, že tu mohu být, dýchat a prostě si jen tak žít...

    *eri*


    1eri1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Eriko, moc děkuji za hodnotný komentář.Pro mne moc důležitý. DĚKUJI. Přeji hodně štěstí v soutěži....Věrka

      Vymazat
  30. Milá Věrka, najväčší dar,aký som mohla na tomto svete dostať, je VIERA v Boha. Bez neho je všetko zbytočné. Základ som dostala doma, ale až manželova dobrá matka ma naučila skutočne milovať Boha a veriť v neho. Ešte nikdy ma nesklamal a vždy mi pomohol.
    Do modlitebnej knižky katolíckej ženy mi napísala manželova matka slová: "Ježišu, buď mojou múdrosťou,svetlom a posvätením. Poznaj pána Boha, kým máš čas !" To ti praje mama.
    Pozdravujem ťa. Marta♥ ridzonovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...milá Marti, tak moc Ti rozumím a jsem ráda, že jsme se kdy poznaly...Přeji hodně štěstí nejen v soutěži, ale i v životě...Věrka

      Vymazat
  31. Milá Věrko, moc ráda si chodím k tobě počíst. Tvůj nápad s dárkem je milý a polštářek moc povedený. Dárky jsou krásná věc, ale já je raději dávám, než dostávám. Přesto jsem dostala moc krásných dárků v životě. Samozřejmě děti a vnoučátka jsou, co se hodnot týká, nejvíc. Ale moje vzpomínka je na dětství. Bylo mi asi 6 let a moc jsem si přála panenku s vlasy. Že to s Ježíškem už není tak, jak mi tvrdili, jsem tušila, a taky jsem věděla, že naši mají málo peněz a panenka s vlásky byla (dle mého názoru) strašně drahá. Když ale pod stromečkem seděla ta nejkrásnější panenka na světe, věděla jsem, že Ježíšek je.
    Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko, to je náááádherný příběh, dojal mne. A můj dovětek, on vážně je....písni mi prosím ještě email do slosování.Děkuji Věrka

      Vymazat
    2. Věrko, děkuji za komentář i u mě v blogu. Můj e-mail je: smerdovav@seznam.cz
      Krásné dny.
      Věra

      Vymazat
  32. Milá Věro, mně snad ani nejde o ten krásný polštář, ale po pročtení tvého blogu mám pocit, že nás tolik věcí spojuje, že i když obvykle nekomentuji, dneska musím. Letošní rok je tím nejtěžším...nedaří se nám, prožíváme různé strasti a jak čtu, nejsme v tom sami. Mám už své oblíbené blogy, kde si "dobíjím baterie". Po přečtení komentářů vidím, že spousta děvčat ti tu zanechala pár řádek a uvědomila jsem si, že jsem v té nejlepší společnosti a že to s těmi lidmi ještě není tak zlé. A za to Tobě i všem tady děkuji. A můj nejlepší dárek? No, pro mě navždycky zvítězila zpráva v šestém měsíci těhotenství, že nečekám dítě s Downovým syndromem, ale dvojčátka! Dneska jsou z nich krásní 15ti letí kluci, kteří už mě přerostli.
    Tak přeji hezkou středu a měj se líp! Tvoje Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, nádherné čtení, tak moc děkuji, pomohlo mi to v tom srabu, co teď žiji.Věrka

      Vymazat
  33. Vieročka....akosi som pozabudla na Tvoj darček....tak som odkaz pridala až dnes...
    ja som bohužiaľ alergická na akékoľvek perie....tak rada by som mala ten nádherný vankúš so sobom....no nič, nemôžem skúšať šťastie, prenechám to iným....
    a hej, ako som čítala diskusiu.....nemohla som potlačiť slzy....si nesmierne milá...
    ale na otázku odpoviem....najkrajšie darčeky boli synovia...zdraví, úžasní mladí muži z nich vyrástli...
    materiálne darčeky - ja akosi vždy dostanem to, čo nechcem a to čo chcem si musím kúpiť, alebo vyrobiť...
    ako malé dievča som vždy túžila po prstienku s očkom....hádaj kto ho dostal? Sestra, ktorá prstene z duše nenávidela a nenávidí doteraz...
    asi mám blbú karmu, alebo čo...
    optaruj sa...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za komentář...můžeš se klidně zúčastnit soutěže, neboť Ti mohu zaslat v případě výhry jen povlak se sobem, bez výplně. Vše na světě má řešení...Věrka

      Vymazat
  34. Milá Věro,
    sice nemám svůj blog, ale ráda tvořím, miluju snad všechny ruční práce. Souhlasím s tvrzením, že práce je lék na všechno trápení. Já sama jsem to jednou vyzkoušela a fungovalo to. Přeju, at je líp :) Polštářek je nádherný a máte moc krásný blog, už ho mám uložený mezi oblíbenými. S přáním lepších dnů :)
    Monika
    mm.ms@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. A zapomněla jsem napsat k mému nej dárku- pro mě je největší dárek, když se někomu líbí dárek, který jsem pro něj sama vytvořila :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuji a přeji hodně štěstí...za chvíli tu bude jméno vítěze...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...