Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 23. července 2015

...na tý louce zelený ..


.... v posledních dnech jsem procházela a procházím velice náročným obdobím týkající se mé psychiky. To, že mě padají proudem vlasy, ač má chemoterapie neměla vliv na vlasové folikuly, nebudu komentovat. Na sebevědomí mi to rozhodně nepřidá. Jsou však mnohem, mnohem náročnější vlivy, proč má tvář byla plná slz.
... naši nejmenší a chytání lučních kobylek ...

... luční kobylky ... 

… mé já si žádalo terapii. Obyčejný úsměv…pocit radosti z čehokoli…pocit štěstí, který tu kolem nás je denně a v obrovském množství. Protože žijeme. A já tak moc toužila tyto pocity prožívat. Vzala jsem foťák, děti a vyšlápla do přírody. Na tu louku zelenou. Kroky nás nesly loukou a já fotila každý detail, každý záblesk života…každý ten zázrak…
... uprostřed louky stará opuštěná pumpa...a u ní úsměv mé nejstarší dcerky...

...podívej... 

... zaměřeno na detail ...

A došli jsme, až k pramenu.... sedla jsem si k pramenu léčivé vody, pila z něj a tolik si přála…


A přeji to úplně všem lidem na celém, celičkém světě. Vždy, když si vzpomenu na lidé, co právě teď stůňou, leží na Žluťáku, zakalí se mi zrak. Tak moc je lituji…tak moc… a každičký kousek té krásy z přírody do sebe natahuji a posílám vám všem…pro obyčejné zastavení v tom uspěchaném světě, který někdy moc bolí.
... léčivý dotek přírody ...

… a ten pramen, co se rozprostírá na tý louce zelený, je vážně kouzelný. Nikdy nezamrzá. Pořád tu teče, jako naděje pro všechny lidi …jako naděje, že bude lépe, že bude dobře…

... skvělá zábava dětí ...

… a na tý louce zelený si naše děti našly velkou zábavu. Lepší, než počítačovou hru o 20 levelech. Chytání lučních kobylek. A přidaly se k nim i kolemjdoucí děti a já tu nádhernou soudržnost fotila a říkala si, že svět není tak moc ztracený. Děti umí spolu komunikovat. Neperou se, nepřipojují se skrze facebook , sdílí se opravdově … jsou spolu na tý louce zelený a jsou spolu moc rády.

... léčivý pramen ...

… a to je moc dobře …to je tuze moc dobře … a v tu chvíli se mi v hlavě zrodila nová kapitola do knihy Velká máma. A než jsem usedla k počítači den mě obdaroval neskutečnou a nesmírnou radostí.


Při cestě domů jsme zastavili u starého koupaliště. Takového jaké pamatuje mé já z dob dětství. Betonová nádrž ve které není křišťálově průzračná voda a tobogány, ale neskutečné kouzlo. Kouzlo z dávných dob. Vstupné legračních 5,-Kč a stará terasa s malinovkou. Nádherně teplá voda do které jsem mohla vstoupit v kraťasech a tílku. Nikdo na mě nepískal…byla mi dopřána ta radost. Radost, pár měsíců po operaci zkusit plavat. Mé oči se rozzářily, má duše rozkvetla. Jde to ! Měla jsem větší radost než z prvních temp v pěti letech. A ta radost se kolem mě rozlila a já byla šťastná…


… na světě je přeci tolik radosti …

32 komentářů:

  1. Louky jsou kouzelné. Jo, to někdy zapomeneš, že už máš mít na plotně oběd:-))). Věrko pa a myslím na tebe♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji...za slova i myšlenky...i za směr ... Však my si spolu do těch polí a luk s foťáky vyjdem :-) Věrka

      Vymazat
  2. Milá moja Věrka,
    nádherný čistý článok,plný optimizmu, a k tomu vydarené fotky, leto ako z knihy. Dopraj si ho čo najviac.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvé milé řádky a posílám moře pozdravů. Věrka

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Milá Luci, moc mě poěšia Tvá slova...zvláště od tak dobré fotografky. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko, radost a vzpomínky Vám nikdo nevezme a proto si je pořádně užívejte. Život je jediný dar, který musíme vrátit, tak ať ho máte pořádně prožitý. Krásné fotky, k radosti stačí jednoduché věci, louka, betonový bazén, dětský smích, hrníček po babičce, atd. Přeji Vám krásné léto. JanaR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, moc děkuji za nádherný komentář...cítím to stejně...Přeji krásné letní dny....Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, jsem s Tebou šťastná, děkuji za dobré zprávy! Obzvlášť poslední fotka mě dojala, chce se mi napsat, já jsem Ti říkala, že i plavat zase budeš! A je to tu :-) HURÁ :-* Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radu, děkuji. Ale jaký já jen měla strach...ale ta touha udělat něco jako dřív, byla větší...Co má pro mne ohromnou cenu bylo i to, že má rodina nic nenamítala...snažím se o max.hygienu a když viděli, jak moc toužím plavat...ve vodě, která nebyla křišťálově čistá, nikdo nic nenamítal...A když jsem na ně volala " já jsem šťastná" ...ten pocit se rozlil doslova mezi všemi...vždyť stačí tak málo... Krásné dny....Věrka

      Vymazat
  6. Tady často vnímám, jak důležité je prožívat radost. Právě teď, neodkládat ji na jindy - až vygruntuju byt, vyřídím nepříjemnosti v práci, až... Tisíc věcí... Zatím mi to moc nejde, mám dokonce výčitky když dělám to, co mi přináší radost místo něčeho užitečného! A život běží o závod...
    Přeju mnoho radosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za nádherný komentář...na který odpovídám slovy klasika "co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek"... protože někdy zítřek nemusí být... A taky žádné výčitky...když člověk dělá co cítí a měl by především dělat co cítí, pak není třeba výčitek ...Krásné dny....Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věrko, děkuji. Děkuji za fotky, za slova, která mne vždy přinutí se zamyslet. Opatrujte se a užívejte si krásné chvíle s nejbližšími. Moc Vám to přeji!! Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, moc děkuji za Vaše milá slova a přeji též jen samé krásné dny ...vím, že někdy se zatáhne a přijdou mračna...ale ať těchto chvil, j co nejméně. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věruško!
    Mám také radost..:-) Moc a moc pozdravuji.
    Eva,olomouicko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, to je moc dobře....takovou podobu má opravdové sdílení. Děkuji.Věrka

      Vymazat
  9. Ahoj Věruško, moc tě po dlouhé době zdravím...trochu jsem se toulala ve světě....krásné povídání a fotky,zachycené radosti letního dne.Jsi štastná, vidím to a moc ti to přeju.
    Až budeš mít chvilku, napiš mi na mail....pa Irča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a Já na Tebe Irčo nedávno tak moc myslela, že Ti muselo dozajista pískat v uších...Pá Věrka

      Vymazat
  10. Milá Vieročka, tak obyčajné veci a tak neobyčajné zážitky a pocity, radosť s ktorou sa dokážeš s nami podeliť, aj s tými horšími pocitmi, napr.čo sa týka Tvojich vláskov. Nič to, že padajú, len ženy s dokonalou hlavou / lebkou / si môžu dovoliť nosiť taký účes, aký nosíš Ty. A ja Ti garantujem, že keby náhodou všetky vlásky vypadali, budeš najkrajšou holohlavou ženou. I napriek ťažkostiam a novou situáciou, ktorá Ťa núti mať určité zábrany, nájdeš spôsob, ako si chvíle spríjemniť a byť šťastná. Veľmi Ti držím palce, prajem veľa takýchto krásnych zážitkov a maj foťák stále v pohotovostnej polohe, lebo my sme veľmi veľmi zvedavé. Teším sa už na " Veľkú Mámu ". Posielam objatie a veľa veľa pozdravov, Pa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ani, děkuji za slova podpory. přijdou v životě dny, kdy je člověk potřebuje slyšet nějak víc...takové dny právě prožívám a tak velmi, velmi děkuji. Věrka

      Vymazat
  11. http://www.electropiknik.cz/zena/zdravi/balzam-ruskeho-doktora-posili-vlasove-korinky-a-zastavi-vypadavani-vlasu/2015/07/
    Objímám.... Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baru, moc děkuji. Už jsem na tento produkt koukala neb od fa Advance kupuji jisté preparáty a máme s ní velkou spokojenost.Děkuji. Věrka

      Vymazat
  12. Věruško, tvá slova a fotografie mi dala za pravdu. Pobyt v přírodě s dětmi je myslím ten nejlepší lék, alespoň já to tak cítím. Když jsem s vnoučátky, tak mě to moc nabíjí a já zapomínám na starosti, na bolesti, něco i přestane bolet. Přeji si, abych tu mohla být co nejdéle, abych je viděla vyrůstat. Věrko, vlasy dorostou a tobě ten kratičký účes moc sluší, asi si tělo tím vším musí projít, aby se mohlo očistit a plně zotavit. Přeji ti krásné dny s tvými milými a ať si můžeš splnit všechno po čem toužíš. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvá slova. I já si to říkám, že je to snad jen přechodný stav. Vždy jsem měla vlas jako hřebíky, jak jsem si je postavila, tak držely. Vůbec jsem si těch dnů nevážila, brala jsem to jako samozřejmost. Dnes, když procházím kolem zrcadla, raději sklopím zrak. Ale je pravda, že těch jedů do mého těla bylo napumpováno příliš.A k tomu ozařování, skrze které to odnesly i vaječníky, které už neprodukují hormony, které by měly atd.ad. Byl to nelítostný boj...Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  13. Carolina,
    what a wonderful summer post. Your family is fantastic and looks so happy!!! You made me smile!
    Happy weekend and all my best to all of you
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Elisabeth, wieder wunderbar streicheln die Seele ... Deine Worte, ich bin sehr zufrieden. Verka

      Vymazat
  14. Hello Carolina,
    Very nice shots!! Wondeful.
    Great to see the kids are catching grasshoppers.

    Many greetings,
    Marco

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Marco, thank you very much for the nice comments. Verka

      Vymazat
  15. Jako vzdy krasne vyfoceny a popsany den bezneho zivota.Z tveho psani vzdy jde tolik lasky ke vsemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ello, děkuji za milé pohlazení na duši...svět je tak krásný, stačí se zastavit, nadechnout, otevřít oči...víc nic....Krásné dny...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...