Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 5. července 2015

...trochu retra ...



... moje milé kamarádky...

...  minule jsem vám tu nechala spousty slov ... dnes pro změnu minimum. Dnešní letní den, byl tak horký, že to sálá i z mých fotek. Barva je ta tam ...Nechám vás brouzdat luční travou s našimi nejmenšími, Carolinkou a Jeníkem.  A že se mi zatoužilo po retru, je víc než patrné z fotek ...
Když jsem zahlédla cestičku, po které jsem běhala, jako malá a moc ráda bosa...a jezdila po ní na mém modrém Pionýru... i na mámině ukrajině, co pádila z kopečka jako o závod...a do kopečka se musel táhnout ten přetěžký krám...a ta cesta toho tolik pamatuje...a podél té cesty jsem viděla břízy, které se dotýkají skoro nebe...vzpomínala jsem, jak jsme je s tátou sázeli...vzpomínala jsem...














Věrka

32 komentářů:

  1. Mila Verunko, vcera mi nesel napsat komentar k Tvemu prispevku a chtelo se mi toho tolik napsat. Dnes na me dychl dalsi prispevek plny nehy...mam te rada nejen za ta krasna sluvka, ale za to jaky jsi clovek..Jsem tadz za velikou louzi a vzpominam a nejsem tu sama. Vzala jsem si s sebou i tvou Mamu...davam ji cist te nasi "mame" , me tchyni, ktera dela mamu i mne uz dvacet devet let..od te doby, co moje maminka odesla...Moc na Tebe myslim a i z dalky posilam spoustu pozitivni energie a hodne slunicka..Krasne dnz Tobe a cele Tve rodine..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko a já Tebe... pozdravuj tam za tou louží a jsem tuze šťastná,že Tvá "máma" tchýně čte moji Mámu... Pozdravuji ji....a protože ty jsi mi vždy posílala po větru energii, když jsem ji moc moc potřebovala....toužím poslat Tvé "mámě" teď přes oceán moji Mámu na oplátku já... Věrka

      Vymazat
  2. Krásné, milé letní fotky, paní Věrko. Často na Vás myslím a obdivuji Vás za Vaši lásku, vůli, odhodlání. Přeji Vám a Vašim blízkým pěkné dny. Vaše "přítelkyně na dálku" Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za krásná slova...po ránu jsou pro mě jako čerstvá rosa... Děkuji a přeji krásný letní den...Věrka

      Vymazat
  3. Věruško,
    dlouho jsem tu nebyla !
    Krásné letní retro fotečky Carolinky a Jeníčka jsi vyfotila :-)
    Opatruj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji. Focení je pro mne terapie...víc než lázně :-) Když fotím...když si je večer pak třídím...těší mě to , moc...Krásný letní den...Věrka

      Vymazat
  4. Ahoj Věruško, to jsou překrásné fotky překrásných dětiček.
    Užívejte léto plnými doušky, ty se opatruj, pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za překrásný komentář... I vám přejeme léto jak má být...pozdravujeme Terezku...Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věrko, Tvoje fotky jsou tak moc a moc krásné.... děsně se mi líbí... moc se Ti povedly. Co nejpevnější zdraví a hodně pohody a radosti Ti přeje Jarka. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, moc děkuji za pochvalu... Já v noci při proudění vlahého vzduchu napříč domem...tvořila tyto retro fotky... vedro k padnutí a radost z tvoření obrovská ... Teď vymýšlím, že si je dám do starých rámů a do retro chodby... Tak moc mě baví tvořit...zachycovat každý nádherný moment života...Věrka

      Vymazat
    2. Věrko, tak to bude parádní, pořád budeš mít fotky na očích. Také se mi v hlavě motají fotky, které bych ráda viděla zvětšené doma na stěně... třeba někdy...
      Měj se! J.

      Vymazat
    3. ...rozumím...já v poslední době, když mám v ruce foťák, bych chtěla zvěčnit úplně vše... vše je totiž krásné...

      Vymazat
  6. Milá Vierka, prezerala som si tie Vaše prekásne fotočky a uvažovala som nad tým, že by boli nádherné v starých rámikoch. A aha, je to tu, čítam, že Váš zámer je zhodný s mojím, alebo naopak ? Popíjam uhorkovú limonádu s pretlačeným červeným melónom, citrónom a levanduľovým medom. Mimochodom, dnes som robila ďalšiu várku medu, lebo do tejto limonády je super. Posielam objatie aj modelke Carolinke, je nádherná. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ani, děkujeme za Tvá slova. Za inspirace, za shodné myšlenky, za pochvalu, za objetí ... Krásné dny. Věrka

      Vymazat
    2. Milá Vierka, navštevujem veľa blogov, no mám taký pocit, že len Vy, alebo Ty ak môžem tykať, si nájde šas a odpovie každej jednej osôbke, ktorá zanechá svoj komentár. Je to obdivuhodné, nádherné, milé. Svedčí to o tom, že aj my, ktoré nie sme blogerky, stojíme o Tvoju pozornosť a zastavenie sa pri našich slovách.Pozdrav z horúceho Ružomberka posiela Aňa. Pa

      Vymazat
    3. Mil Ani, jsem pro Ty :-) Ráda odpovídám na každou odpověď...a mnozí se mi podivují...a že ztráta času...atp. ... a já na to opět říkám jen to...že dělám co cítím...když mi člověk věnuje chvíli a chce mi něco říci , sdělit, přeci nebudu mlčet... ti lidé mne tu podporují, cítí se mnou a já mám mlčet? To ne...Já to tak cítím, že chci komunikovat...o tom ten můj blog je...o sdílení...o radosti...i o bolestech...ale hlavně o komunikaci...Ale máš Aničko pravdu, všimla jsem si toho také ...že odepisuje málo blogerek...
      Krásné dny ...Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, myslím, že není třeba velkých slov, fotky jsou nádherné a budou krásně zdobit váš domov. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Původně jsem chtěla fotit děti v poli plném máku...dokonce jsem vymýšlela, i retro oblečení...nakonec v tom vedru jsme se na to vykašlali. Ale když děti vyběhly za chalupu na louku, k cestě, která pro mě moc znamená...utíkala jsem honem pro foťák... byla to chvilka, ale já ji mám na věky na papíře ... krásné dny...Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věru, krásné momentky. A jinak děkuji za tvůj minulý příspěvek. Také jsem tu dlouho nebyla, ale tušila jsem z tvých dřívějších náznaků, že sis něčím prošla a že to nebylo jednoduché. Děkuji ti za tvou odvahu a sílu. Drž se ty i celá tvá rodina. Díky Bohu, že ještě můžete být spolu. Pá K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kejt...cítím to stejně...proto každý okamžik, nejen na fotce, pro mě moc znamená...moc... krásné dny...Věrka

      Vymazat
  9. Dobrý den!
    Děkuji za Vaše krásná slova i blog.
    Mohla byste mi prosím na můj e-mail napsat adresu?Chtěla bych vám poslat něco malého pro radost.Přeji vše dobré.
    Děkuji.Eva,Dub nad Moravou,Olomoucko
    evina.63@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za komentář a za slova, která mi právě vykouzlila úsměv na tváři a milý pocit u srdce. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško,píšeš,že dnes málo slov.Tolik slov,kolik lze vyčíst z tvých fotek.....snad není.Krásná procházka s tvými mrňaty.Užívej si léto a opatruj se.Pa babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, to jsem tak moc ráda, že mé fotky hovoří...že umím zachytit obrazem slovo a pocit...děkuji.Posílám pozdravení i dědovi M. Věrka

      Vymazat
  11. Wonderful pictures. Feel happy and easy like a summer wind!!!
    All my best
    to you and yours
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Elisabeth, ich danke Dir für die schönen Worte ... an diesem Morgen las ich eine kleine Carolin. Wird sich freuen ... wie auch ich. MfG Verka

      Vymazat
  12. Milá Věruško♥Tvé fotečky jsou úžasné..fotíš srdíčkem a přenáším tím Tvé city..pocity..i k nám..Obdivuji každou Tvojí fotku..V těchto vedrech často mé myšlenky zalétly k Tobě..jak se asi cítíš.Dávej na sebe Věruško pozor .
    Přeji Ti krásnou a klidnou noc.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji za krásná slova...moc mě těší. V těchto vedrech to je náročné pro všechny...dokonce i naše slípky přestaly snášet vajíčka...je to náročné pro každého tvora... Ale mám ráda všechna roční období...pá Věrka

      Vymazat
  13. Teda Věrko, to jsou krásné fotky. Voní létem a optimismem. Přeji vše nej..
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji za milý komentík. Přeji krásné dny.Věrrka

      Vymazat
  14. Věrunko to je krása --- ty tvé retro fotečky mě chytly za srdce ♥
    Úžasný nápad-také si jednou zkusím pohrát se svými fotečkami vypadá to nádherně :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, vyzkoušej...je to neskutečná zábava... a už jen pro ni má ta chvíle smysl... Posílám moře retro pozdravení...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...