Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 4. července 2016

Soutěž Velké mámy ...



Je mi ctí vám představit Velkou mámu.  Knihu s opravdovým příběhem … bez jediného slova navíc….A protože kniha je láskyplná, její start do života i tak začnu. Cestou lásky. Jedné z vás bude v neděli v poledne patřit.




Než začnu blogové léto příspěvky voňavých limonád …ovocných koláčů … procházkami do luk a hájů … vzpomínkami … nápady … a obyčejnými dny naší rodiny … vyhlašuji soutěž

Soutěž Velké mámy




Zkopírujte odkaz na tento příspěvek a vložte jej na svůj blog. Ať do vašeho příspěvku nebo na okraj vašeho blogu. Kamarádky bez blogu, nechť tento link
  pošlou svým kamarádkám na email.
 Můžete sdílet i na facebooku, kde tato soutěž též běží. (můžete soutěžit i paralelně) 

V neděli 10.7.2016  v poledne (do té doby můžete soutěžit) bude Carolinka losovat dvě knihy Velká máma. Jednu pro účastníky soutěže na  facebooku, druhou na mém srdečním prostoru, zde na blogu. A zanechejte komentář. Děkuji
 



Každý začátek by měl začít vesele, s radostí a nadšením. A tak na začátku léta, tato soutěž pro vás…
 



Dnes první várka knih odlétla na vaše adresy. Další k vám frčí ve čtvrtek.

Všem přeji krásné dny – s knihou Velká máma především
Věrka
 
Dovětek:

Od chvíle, co je Velká máma na světě, jsem prožila nejedno osobní setkání s blogerkami. Předala jsem jim knihu Velká máma a prožila s nimi nádhernou chvíli.  Proto, pokud zavítáte v létě do našich končin (okolí Hradce Králové) moc ráda vám knihu předám osobně. 

36 komentářů:

  1. Tak sdílím, na FB i u sebe. A když to nevyjde, tak si ji moc ráda koupím Věruško. Krásné dny , pozdrav malé princezně M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za Tvé řádky a přeji krásné léto. Věrka

      Vymazat
  2. Přeji tvé knížce,Věrko,hodně štěstí a spokojené čtenáře. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, moc děkuji za milý komentář. Přeji krásné letní dny. Věrrka

      Vymazat
  3. Věruško, ta je krásná. Moc se na ni těším. Všechny Vás moc zdravím Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji...a jak krásně voní. Pá Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrusko, přeji Ti, ať Tvá knížka opravdu dostane křídla a litá celým světem, rozdává radost, naději... Aby se čtenář na chvíli zastavil, zamyslel a mnohdy i přehodnotil svůj život, našel priority, neplytval energii na zbytečnosti, radoval se z "obyčejného" života... To přeje Alena H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji moc za vřelá slova. I to bylo smyslem sepsání knihy Velká máma. Dnes ráno mi přišla sms od blogerky, která knihu právě čte. Cítila jsem i na dálku ono ztišení , zastavení, zamyšlení....Největší dosavadní ocenění mi volal můj tatínek. Je po úspěšné chirurgické operaci a knihu četl a listoval ní celou, celičkou noc. Ráno mi telefonoval se slovy, že nedrží v ruce knihu, ale duši. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko,
    doufám, že Tvá kniha najde mnoho dalších čtenářů ,kteří se budou moci u ní zastavit a vnímat krásu každého dne ......
    Hezké letní dny . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, pevně v to doufám a věřím i já...krásné letní dny.Věrka

      Vymazat
  6. Odkaz jsem sdílela na fcb, můj blog má momentálně svou hlavu :-) ať mi nikdo neříká, že počítač je neživá věc, ten můj má temperament!!! A můj blog taky :-)Přeji mnoho úspěchů s knížkou a taky jsem Vám chtěla napsat, že miluju tu hudbu co hraje když si Vás čtu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Klárko, děkuji za sdílení, gratulaci i komentář. Hudbu mám také moc ráda...když jsem si chtěla zakoupit CD vyrazila mi dech cena - přes 2tisíce. Na Amazonu za 2stovky a byla tu do týdne :-) No nekup to :-) Věrka

      Vymazat
  7. Odkaz sdílím na FB a také zkouším štěstí v soutěži. ☺ Přeji hodně úspěchů, tvůrčích nápadů a spokojených čtenářů. �� Ivka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivko, děkuji moc za krásný komentář a přeji štěstí v nedělním slosování. Věrka

      Vymazat
  8. Věrunko, soutěžit nebudu, knihu dostanu i tak přece. Moc se na ni těším.
    přeji krásný den a nádherné léto. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, je již na cestě k Tobě ...přeji krásné čtení a hezké pocity. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věrko, touto dobou vídám v televizi reklamu, u které se vždycky zastavím. Chytí za srdce. Je o matkách, oporách, jejich síle. Taková bude asi i Tvá kniha. Ze srdce. Přeju Ti štěstí a Tvé knize spostu čtenářů.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko, děkuji za Tvé milé řádky. Velmi jsem se snažila, aby kniha byla tzv.jiná...aby promlouvala k čtenáři tak, že si čtenář zapamatuje pocity, které mu dala... Více přinese čas. Pá Věrka

      Vymazat
  10. Ahoj Věrko
    Přeji aby tvá kniha našla mnoho čtenářů....věřím,že se bude číst jedním dechem, tak jako ta tvá první.
    Moc Ti fandím Marťula....přeji hezké léto.....tobě i Tvé celé rodině

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti , moc, vážně moc děkuji za nádherný komentář plný podpory. V těchto dnech ji velmi potřebuji...Děkuji. Přeji Tobě i Tvým nejbližším krásné léto. Věrka

      Vymazat
  11. Přeji Velé mámě mnoho čtenářů. Pokud ji nevyhraji, ráda si ji koupím a osobně si pro ni i zajedu. Ráda poznám její autorku. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, děkuji za Tvé řádky a držím pěstí v nedělním slosování.Věrka

      Vymazat
  12. Věrko, i já moc ráda přidala odkaz na blog. Přeji ti hodně moc spokojených čtenářů. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji a přeji štěstíčko nejen v neděli...ale ve všechny dny :-) Věrka

      Vymazat
  13. Milá Věrunko, přeji Tvé knížce mnoho spokojených čtenářů a jak já se na ni těším.
    Už jsem odkaz také připnula na stránky.
    Měj se moc krásně - sluníčkově,pa. Z.
    (zdenicka.eu )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, děkuji za Tvé řádky. Kniha už míří k Tobě. Na víkend snad bude u Tebe prázdninové čtení. Měj se krásně. Věrka

      Vymazat
  14. Sdílela jsem na FB i u sebe na blogu.
    Přeji plno nadšených čtenářů a Vám krásné prázdniny. Hezky si je s Carolinkou užijte :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji moc. Také děkuji za milé přání. I já přeji Vám a celé Vaší rodině krásné letní dny. A budu držet pěstičky v nedělním slosování. Věrka

      Vymazat
  15. Milá Věrko, dnes mi dorazila Velká máma, jupí. :-)Už se moc těším, až se začtu. Zatím jsem jen prolítla, pokochala se fotečkama... Plánuješ opět kalendář? Když tak se mnou počítej. Tvé fotografie mě nabíjejí a zároveń uklidňují...Kolem kalendáře projdu každý den mnohokrát a vždy a znovu se na fotografii zadívám. Opatruj se a užívejte si léta! Pa, D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za komentář . Přeji Ti krásné chvíle s knihou Velká máma. Už mi chodí první reporty, že knihu nelze přestat číst...odložit. Budu moc ráda za recenzi na mých www.knihamama.com Kalendář v plánu mám...jen bych potřebovala, aby den měl aspoň 50 hodin :-) Krásné léto, Věrka

      Vymazat
  16. Milá Věrko, tak dnes mi přišla Tvoje knížka, je moc hezká...Uvařila jsem si kávičku a pro jistotu ještě čaj :-)) a čtu a čtu. Mám dovolenou a ta je taky díky Tvé knížce fajn. Děkuji Ti za knihu a hezké chvíle s ní. Jsi pro mě příkladem člověka, který dokázal přetavit své utrpení do krásy a dobra pro druhé. I když Tě osobně neznám, mám Tě ráda a přeji Ti zdraví a všechno dobré. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, děkuji za slova, která mě vážně dojala. DĚKUJI. Věrka

      Vymazat
  17. Tak a je to - sdíleno na mém profilu na FB, neb blog značně zanedbávám a zde by odezva nebyla tak veliká. Nechci vyhrát, chci, aby se knížka prodala do posledního výtisku ... proč? Protože ji právě čtu a proto, že to stojí za to! :) Zdravím, Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danielko, děkuji za upřimná slova. Když jsem vezla domů z nakladatelství tu horu knih říkala jsem si v duchu, že jsem blázen. Moc si přeji totéž, co píšeš ty mě nyní. A proč si to přeji především? Aby se láskou a citem dotkla lidských srdcí. Protože je i tak psaná... doslova jsem se vylila na papír...Věřím, že je to znát. Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věruško..dlouho jsem odolávala..bála jsem se začíst do Té druhé knihy..z osobních důvodů,které ještě nepřebolely.
    Ale nakonec bych si ráda Tvojí druhou knihu u Tebe objednala,pokud to je ještě možné.Tak mi prosím Věruško napiš do mailíka kontakt..pokud si mohu knihu objednat.Adresu snad stále máš.
    Přeji Tobě i Carolince krásně prožité prázdninové období.Děkuji Anna ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji za Tvé řádky. Vím, že je spousta čtenářů, které mají obavy...skrze to čím jsem si prošla a skrze to, co sděluji světu. Kniha je víc než láskyplná, citlivá a milá. Ba naopak, lidem našeptává co je podstatné a co ne. Kniha je propletena básničkami, citlivými fotografiemi a vzpomínkami na dětství. zase se proletíte dávnou minulostí a hlavně budete se těšit z dané přítomnosti. Písnu na email. Krásné léto. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...