Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 30. července 2016

V rozhlase ...



... čtvrteční den byl pro mě moc pěkným dnem. Cesta do Prahy rychle utekla…nebyla bych to já, kdyby mi do cesty nepřišla zase nějaká překážka. Ale je bezpředmětné o ní psát.

 Požádala jsem svého Peťana, zda-li bychom zastavili v Karlínském kostele.
Měla jsem potřebu se uklidnit …srovnat si myšlenky…načerpat sílu …zavzpomínat na pana Koláře z tohoto kostela.




Skutečně jsem byla vyždímaná jako houba a toto místo mě plně dalo sílu a energii. Myšlenkami jsem létala sem a tam…po chvíli jsem, jako by usedla a cítila příval klidu. Poděkovala jsem za vše…v ten moment mi pípnul mobil. Pro mě mystické znamení, že vše bude ok. Mobil mi oznámil dostupné WIFI sítě. Já stejně uvěřila svému znamení.



Chvíli jsme se procházeli s Peťanem parkem před kostelem, který mi ukazoval ve věžích nádherného chrámu přijímač WIFI. J Objal mě a sdělil, že to bylo dobré znamení …




Za chvíli na to, mě čekalo živé vystoupení v Českém rozhlase. Ještě mi zapípaly krásné smsky s virtuálními pěstičkami a palečkami…Vkročili jsme do budovy, která na mne doslova dýchla kouzlem. Pár fotek přikládám. Všude příjemné ticho a příjemní lidé. Přichází moderátor, pan doktor Jiří Pešina. Jak jinak, než s úsměvem na tváři. Ten můj je lehce strnulý, neboť  s přibývajícím časem se dostavuje tréma. Tu celou rázem rozbíjí znělka Hajaji. 



Sedíme na chodbě, v atriu, povídáme si o všem, nejméně však o tématech a věcech, co budeme za malý okamžik říkat nahlas ve studiu. Vyprávíme si obyčejné a úsměvné příběhy ze života…Tréma je pryč, směji se, popíjím ledovou vodu a je mi fajn. Peťan mi dává poslední rady, jak si nemám představovat nabytý fotbalový stadion pro který hovoříme, ale jen mikrofon a pana Pešinu…




20.00 hod. nade dveřmi se rozsvítí červené světlo …4 minuty zpráv … vysílání




20.04 vstupuji do studia…útulný prostor, který bude celou hodinu patřit panu doktorovi Pešinovi, mé maličkosti a našim myšlenkám. Zde je vše jen na našich slovech. Minuta znamená věčnost…mlčení třebas pár vteřinové v tomto prostoru znamená věk. Vše záleží jen a jen na nás…




Vysíláme…
... živě a pro všechny…nemyslím na fotbalový kotel… soustředím se na svůj hlas, který mě první minuty skrze trému, lehce zrazuje. Ale jako malé dítě, které naskočí na kolo, chvíli chytá rovnováhu, vrklá se na něm a najednou jede. Ustojí to a  šlape ... a má doslova radost z té jízdy. Užívá si větru ve vlasech…slunce v zádech…a pohybu…Tak bych přirovnala své pocity čtvrtečního vysílání.




S moderátorem, panem doktorem Pešinou se skvěle doplňujeme … jako dobrý tanečník vede svoji tanečnici na parketu, pan Pešina mě vede před mikrofonem. Usmívá se a má tréma se rozplynula jako pára nad hrncem. Naše povídání, srdečné, upřímné a žoviální střídají s citem a vkusem vybrané písně k danému tématu.




Mám moc ráda píseň , která nastupuje jako první - Cesta…snad ruka osudu ji pro mě vybrala…i druhá a třetí…čtvrtá píseň…všechny jako by mi osud naladil na moji notu…
Jsem moc ráda, že mi ten samý osud dal možnost veřejně a nahlas poděkovat vám všem…za vaši pomoc, sdílení a bytí…


Věrka

38 komentářů:

  1. Verusko,
    i já jsem tě poslouchala a musím říct, že máš nejen rad vyjádření pocitů v řádkách, ve fotkách, ale i máš moc příjemný hlas :-)
    Musí to být velký rozdíl své pocity schovat mezi řádky nebo je vyjádřit slovem v hodinovém pořadu před celým národem !
    Ale ty jsi to zvládla skvěle a ještě ti to za mikrofonem sluší !
    Díky ti ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky....ale zprvu má dušička byla tááákhle malinká. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  2. Vidíš to já ani neumím napsat bezchybně komentář ;-)
    Samozřejmě ne rad - ale Dar !

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda,že sis to,Věruško,užila. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, nakonec ano...konec dobrý, všechno dobré :-) Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Tak to je skvělé.
    Věrko, knížka přišla v pořádku, nezmokla ☺
    Čtu ji po večerech, v mnohém tam nacházím i své myšlenky a názory. Hlavně o vytracení se selského rozumu a slušnosti mezi lidmi. Víš, teď jak jsme byli na té dovolené, tak jsme to s mužem zrovna probírali. Sedíme v hotelu na snídani, přijde tam máma s dvěma téměř dospělými dětmi a myslíš že pozdraví? Ne! Vešli tam jak balíci. Jak mají být vychované děti, když rodiče jsou burani. Ach jo.
    Věruško, měj se fajn, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji a zprávu. Jsem ráda, že Velká máma dorazila bez ztráty desítky :-) O slušnosti a selském rozumu mám stejný názor. Před vstupem do studia, jsem měla diskuzi s dvěma mladými lidmi ve věku cca 20 let se stánku s mobilním operátorem. Ufff, musela jsem vyhledat kostel, abych nabrala sílu....kde se v lidech bere ta bezohlednost a arogance nevím...ale nějak se s tím neumím smířit...proto přijdou na řadu Maminčiny pohádky. Přeji krásné dny...Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, v první řadě děkuji moc za knihu, která došla v pořádku, ale na chaloupce nemám jak se ozvat. Díky moc je opět úžasná. Pořad, který jsi pro nás čtenáře připravila, byl - jak jinak - skvělý, jsi dobrý řečník, dokážeš vyjádřit mile a jednoduše co chceš říci a co cítíš. Byl to prima pořad Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maryško, ze srdce děkuji za Tvé řádky a jsem moc ráda, že jsem Tě potěšila. Knihou i pořadem. Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, celý rozhovor jsem si přehrála ze záznamu a gratuluji! Mám radost a věřím, že za chvíli budeš plánovat dotisk :) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danielko, děkuji...uvidíme :-) Vzpomněla jsem si cestou z Prahy na Tebe...zahlédla jsem ceduli obce Tvého bydliště. Na dálnici byla havárie, jeli jsme po staré :-) Přeji jen krásné dny a opatruj se... Věrka

      Vymazat
    2. Jé, tak to jste jeli doslova kousek od nás ... příště ty nehody plánuj líp a můžeš se stavit na kafe :D

      Vymazat
    3. ...stavíme....Pozdravujeme vás všechny. V.

      Vymazat
  7. Věruško, držím pěsti. Ať Ti vše i nadále vychází, tak jak si přeješ a jen fajn lidi kolem tebe. Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alčo, děkuji. Fajn lidi kolem nás jsou úspěchem radosti všedních i nevšedních dnů. Proto jsem tak vděčná za kolektiv lidiček zde na blogu. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  8. Neb jsem nebyla na přijmu, tak jsem si dala tvůj vstup v rádiu ze záznamu. Moc hezké povídání a doufám, že tvá poselství budou vyslyšena a dobro se bude šířit rychleji!!!
    Jak jen budu v dosahu zašlu objednávku na knihu, mám kapánek "maglajs", ale to si písnem v e-mailu.
    Zatím vás všechny objímám a doufám i na viděnou:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za Tvá slova. Často si na Tebe vzpomenu. Budu se těšit na Tvůj email i viděnou. Pá Věrka

      Vymazat
  9. Já Ti dnes po poslechnutí záznamu musela zavolat a pogratulovat Ti! Bylo to báječné, stejně jako Ty jsi báječná dušička! Díky za ranní pohodu i za maily! Opatruj se a pohlazení Carolince! Marcela A zvonkohra se točí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji. Za slova psaná i mluvená. Moc ráda jsem Tě slyšela a když jsem viděla na mobilu zvláštní předvolbu čísla...Irsko, lekla jsem se. Ale okamžitě moment překvapení, vystřídal pocit radosti a věř že táááákovehle. Děkuji

      Vymazat
  10. Věrko, taktéž jsem pořad slyšela ze záznamu a můžu jen poděkovat za příjemně strávený čas u pořadu Kontakt :o)
    S přáním krásných letních dnů, Petra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, děkuji za milá slova a přeji jen a jen krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  11. Věrko, poslouchala jsem od začátku a po nějaké nejistotě nebylo ani památky. Máš moc příjemný hlas. Strávila jsem s vámi příjemnou hodinku, s háčkem v ruce. Po náročném dni v práci jsem si krásně odpočinula. Děkuji. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvůj komentář i email. Potěšily mě a já za Tvá slova moc děkuji. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  12. Ahojky Věruško, před chvílí jsem doposlouchala na facebooku záznam z rádia. Moc krásné povídání i ta hudba byla báječná. Díky za krásnou chvíli s Tebou. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádky. Mám stejný pocit z výběru hudby. Jak na tělo a téma šité. Opravdu bych tímto chtěla poděkovat i hudební redakci pořadu, pokud někdo čte :-) Písničky byly přesně můj šálek kávy... Přeji krásné dny a posílám pozdravení k vám domů. Věrka

      Vymazat
  13. Věruško, poslouchala jsem ze záznamu a byla jsi skvělá. Povídání i písničky byly parádní . Máš moc příjemný hlas.
    Na fotečkách Ti to velmi sluší.
    Měj se krásně, objímám. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky, potěšily mě. Jen to sluší je teď trochu na štíru. Před měsícem jsem měla koňské dávky kortikoid a tak teď trochu bojuji se zavodněním...kdyby někdo věděl jak na to, budu nesmírně vděčná. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  14. Verusko, ja zatim neslysela, zkusim dohledat, ale krasne jsi tu popsala tu atmosferu a jsi sikula, ze jsi to dala! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,když kliknes na posledni slovo tohoto příspěvku DEKUJI ,tak v něm je pořád kontaktu dvojky.pa a děkuji.Verka

      Vymazat
    2. Verusko, uz jsem vyslechla a napadlo me, treba jako takovy dalsi podnet pro Tebe;-), az bude ta dalsi knizka vypraveni pro deti, namluv ji na nejaky nosic. Mas totiz moc prijemny hlas, k pohadkam by se uzasne hodil, je moc uklidnujici;-). Mej se. M.

      Vymazat
    3. Marcelko, děkuji za DOBRÝ nápad. Nejdříve musím ty pohádky vyplodit :-) Ale už se na to těším...Pá Věrka

      Vymazat
  15. Milá Věri,naplánovala jsem si "tvůj"pořad jako jeden neobvyklý večer.Neobvyklý v tom,že jsme se u rádia sešli celá rodina,jen my,ticho a dva moc příjemné hlasy z radia,co se skvěle doplňovaly.Vůbec jsem nepochybovala že to zvládneš,ale skutečnost byla ještě skvělejší.Bohužel na náš vkus pořad trval jen hodinu :-).Všichni jsme naznali,že bychom vás vydrželi poslouchat déle.Myslím si,že v dnešní době chybí v rádiích i televizi nějaké pořady co pohladí a mají hlubší smysl.Myslím si,že vy dva, byste tu mezeru určitě skvostně vyplnili,mít tu možnost vysílat pravidelně...
    Každopádně děkuji moc za nás všechny doma za skvělou hodinku,kdy jsme chtěli zastavit čas...Spoustu pozdravů přes kopce posílám H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani,ze srdce děkuji za Tvůj komentář a jen dodávám rádo se stalo . Potěšila jsi mě. Verka

      Vymazat
  16. Mílá Věruško,
    tak se mi také podařilo si dnes poslechnout Tvé vyprávění, které jsem s dovolením sdílela na svých stránkách. Moc krásně se poslouchalo a už nyní se těším na Tvé další poklady na Maminčiny pohádky i kalendář. Ať se Ti daří a zdravíčko slouží. Každý den je dar, jak Ty říkáš jsem si s dovolením dala i já doma na tabulku, ať si každého dne vážím.
    Moc Tě zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za Tvé řádky. Souhlasím, zdravíčko je to nejdůležitější...bez něho není nic. A proto je každý den dar... Jsem ráda, že jej máš napsáno doma na tabulce. Já měla doma křídou napsané "Bože díky za každé pěkné ráno..." po operaci jsem slovo pěkné umazala... protože každé ráno je vlastně pěkné, protože JE. Věrka

      Vymazat
  17. Móóc příjemné povídání Věrko, myslím že jsi se bála úplně zbytečně, bylo to prima:)))).
    Už se těším na Tvůj další počin, třeba takový kalendář si zamlouvám už teď...v něm jako bych se viděla:)))
    Ještě se musím omluvit, minule jsem totiž úplně zapomněla poděkovat za krásné osobní věnování v knížce "VELKÁ MÁMA" ...potěšilo mě, tak ještě jednou móóc děkuji a přeji krásné dny a stálý úsměv na tváři:))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, díky za prima komentář:-) Strach po chvíli zmizel a nezbyla po něm ani stopa, ale první minuty byly pro mě perné. Na kalendáři již pomalu a jistě pracuji :-)Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...