Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 14. července 2016

Carolina ...



Jméno naší nejmladší dcerky …jméno tohoto blogu … jméno, které má dnes svátek




Jméno, které doslova tančilo se sluncem ve zlatém poli ….



Při západu slunce jsem fotila šťastné dítě jménem Carolina…a skrze její štěstí jsem ucítila tu krásu i já…Věřím, že nyní i vy …




Minule jsem vám slíbila, v den Carolinčina svátku,  pokračování soutěže o knihu Velká máma. Soutěž je tu. 
Podmínky soutěže jsou stejné, jako minule.

1)    Sdílejte tento příspěvek na svých blozích nebo na facebooku zde

2)    Napište komentář

Soutěž trvá do 21.července  do pravého poledne. Přeji všem štěstí a radost ze hry…. 

Protože ten kdo si umí hrát, umí být i šťastný.




Mezi tím tu určitě přinesu další příspěvky. A nezapomněla jsem ani na tajemství, co ukrývá můj zápisník. Jsou to náměty a nápady pro Mámin kalendář 2017 – každý den je dar …



Také dalším námětem, pro všechny koho nohy, cesta a chuť zanese či zavede na svatoannenskou pouť do Rokytnice v  Orlických horách  23.7.2016 … na nádvoří tamního zámečku, bude má maličkost mít autogramiádu knihy Velká máma. Moc ráda poznám nové tváře, nové přátelé … Také nádech dávných časů … Na nádvoří budou lukostřelci, kejklíři, kartářka, skotští dudáci, Královská čokoláda … a další….



Protože má cesta za Velkou mámou byla velmi náročná, šetřím své já … a na nádvoří budeme krátce … přesto se moc a moc těším… 
Těšení je tuze krásná emoce . Je fajn se těšit z každé maličkosti.




… z ranní rosy … zpěvu ptáků… z úsměvu paní zmrzlinářky ….z hvězd posetých na letní, večerní obloze …každá radost, každé těšení tolik…TOLIK … znamená …

vaše Věrka

30 komentářů:

  1. Věruško, sluníčkové láskyplné fotky malé Carolinky mi prozářily dnešní upršené ráno, krásný den Vám přeje Renata z Větérky. Škoda, že ta autogramiáda je tak daleko od nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko z Větérky děkuji za ranní pohlazení na duši. Přeji štěstíčko při losování. Věrka

      Vymazat
  2. Pro Carolinku ♥♥♥ pusénku.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, moc ráda čtu Tvůj komentář. Přeji štěstíčko při slosování. Věrka

      Vymazat
  3. Přeji krásný den, Carolince přeji vše krásná k dnešnímu svátku. Určitě bude nějaká oslava, tak ať se povede a je hoooodně veselá. Posíláme hubičku na obě líčka, děda Míla a Jířa babička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, komentuji později, což není mým zvykem. Měla jsem teď moře práce s knihou a když píši moře, ve skutečnosti to je oceán. Děkuji za přání . Zdravíme dědu M. a všechny. Věrka

      Vymazat
  4. Carolince pevné zdraví a at jí to dětské štěstí vydrží co nejdéle Ivča

    OdpovědětVymazat
  5. Věrunko, především popřeji Carolince krásný sváteční den a život plný sluníčka.
    jé, najednou i u nás zasvítilo sluníčko.
    krásný den k Vám domů. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko z hloubi duše děkujeme a přejeme krásné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Verusko, preji Carolince hlavne pevne zdravi, stale spoustu radosti, vitality a kazdodenni usmev na tvari. At vam dela samou radost. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko , děkujeme za krásné přání. Hezký víkend a krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, i já se připojuji ke všem gratulantům a přeji Carolínce lásku, zdraví, pohodu a splnění všech snů...
    Knihu Velká máma jsem přečetla jedním dechem, nemohla jsem se od ní odtrhnout... Je plná citu, lásky, klidu, i když hlavním tématem je zákeřná nemoc... Je důležité, aby všichni, které tato nemoc potká, věděli, že to nesmí vzdávat, musí mít vůli a chuť žít.... Protože nemocí život nekončí, ale mnohdy teprve začíná... Zdraví Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, moc jsi mě potěšila svými slovíčky, moc. Jsem moc ráda, že knihu vnímáš tak, jak s jakým záměrem jsem ji napsala....každý den je dar... Věrka

      Vymazat
  8. Věruško, fotečky jsou nádherné.
    I já se přidávám k ostatním a přeji Carolince hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky a pohody a taky ,aby ji ten její krásný úsměv zůstal napořád.
    Mějte se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvé řádečky. Focení je má obr terapie. Snad je to cítit, že to dělám s láskou.... Děkujeme za přáníčko a držím pěstičky ve slosování. Věrka

      Vymazat
  9. Carolince k svátku přeju jen slunečné dny plné radosti.
    Věruško, dík za krásnou knížku VM.
    A k soutěži- sdílím na FB a na mém blogu.
    Už se těším na kalendář 2017. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji moc za přání, za komentář, za sdílení. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  10. Krásné:-))) moc blahopřeji oběma:-)))

    OdpovědětVymazat
  11. přeji Carolince, ale nejenjí, ale všem Karolkám, Karolínam, aKarolčám k jejich vátku hlavně hodně zdravíčka, štěstíška a spokojenosti okolo sebe (i já mám dceru Karolku). Tobě Věrko přeji hodně spokojenosti v kruhu svých blízkých. Knihu Velká máma sdílím na svém FB.
    Krásný den plný lásky a pohody. DanaOlga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova a přeji štěstíčko nejen při slosování, ale i po všechny dny. Věrka

      Vymazat
  12. Věrko, i já posílám Carolince velkou pusu a přání všeho nejlepšího k svátku. Tobě moc děkuji za Velkou mámu, všechny mé pocity jsem ti napsala do mailu. Měj krásné dny a šetři se, prosím. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za komentář, přání i za gratulaci Velké mámy. Moc děkuji za Tvůj názor, pěkné pocity z knihy, v emailu. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  13. Věruško čtecí plán už sice na léto mám , ale o tvoji knížku si ráda zasoutěžím !! Karolínce dodatečně posílám přáníčko ke svátku ...a tobě hodně zdraví a síly ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, moře štěstíčka přeji při slosování...aby se rozšířil Tvůj čtecí plán :-) Věrka

      Vymazat
  14. Vše nej dodatečně Karolínce, že posílám velkou pusu. Ráda se Věrko vracím k tobě na blog a potichu pozoruji cestu tvé knihy. Měj vlídné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkujeme pěkně ... Těší mě Tvá slova a přeji štěstí při slosování. Pá Věrka

      Vymazat
  15. Milá Věrko, od začátku obdivuju vaši "cestu" životem...a o nic míň cestu k vaší napsané knize. A moc se těším, až si ji pořídím. Jen zasednout a vyřešit to :-) Ale aspoň se mám na co těšit každý den :-)

    Moc mě mrzí, že vás v sobotu neuvidím...i když to od nás není daleko. Ale požehnaný stav mě teď moc nedovoluje...i tak na vás budu myslet, ať si autogramiádu užijete se vším všudy. Moc zdravím. Jana Mik :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za nádherný komentář. I já Vám přeji jen to nejlepší. Užívejte požehnaného stavu, hezkých chvil a těšení. Moc ráda Vám knihu s věnováním zašlu. A kdo ví, třeba pozítří vyhrajete :-) Přeji Vám to. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...