Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 17. července 2018

Motýlí louka ...



Dny nedávné jsme prožili u nás v Nebi ...

Je to neskutečná čistírna myšlenek, terapie ducha a dobíječka energie i bez kabelu...



V naší louce si i děti hrály na schovávanou, jak byla vzrostlá.
Při jejím kosení jsem spatřila něco, co asi nelze ani vyfotit ...
Roj motýlů ...





Co nás také mile překvapilo, že se k nám vrátil Bóba, teda vlastně Bobina...
Když jsem ráno otevřela okno, nevěřila jsem vlastním očím.





Její klid byl ohromující...




A když jsem v našem Nebi zvedla hlavu k nebi, zmizely i poslední chmury z dopisu, který jsem otevřela před odjezdem do ticha.

Jsem asi nejprozkoumanější žena po těžké nemoci v této zemi.

Další psaní s pruhem mi oznamuje, že další přezkum mého zdraví bude tentokrát ve městě u polských hranic...
To už je třetí region, čtvrté město a pátý přezkum...

Že vám to  hlava nebere? Nejste sami...mě také ne...

A ta krása v nebi nad mou hlavou mi pošeptala, co si myslet a cítit...




Při doteku ranní rosy, byly mé pocity potvrzeny...




Pro tyto momenty má život kouzlo...

Tato krása má smysl...

 Prostě tu být...žít...dýchat a vnímat...




Tolik je na světě bohatství...

Stačí se ho dotknout ...




 A nebo jen tak sedět a poslouchat všechen ten cvrkot, co léto nabízí...




 Protože příroda je nekonečné kino s nekonečným filmem plný úžasných protagonistů.




A tato nádhera je pro mne něco jako barometr. 
Pár hodin dopředu poznáme, jestli bude pršet a nebo se může Peťan s malým pomocníkem pustit do práce se dřevem...


Náš barometr ... mraveniště za domem  ...



 To, až se zima zeptá ...




 A jak to tak vypadá, tak si budeme muset pořídit i atlas motýlů, abychom  při dlouhých zimních večerech zjistili, co nám to vlastně na té naší motýlí louce všechno létá ...








Přeji všem krásné letní dny


Věrka


30 komentářů:

  1. Věrko, pokaždé obdivuji krásu místa, které jste si vybrali pro váš nový domov. Místo blízko nebi, místo ticha, krásné přírody, kde člověk čerpá její energii. Tvoje krásné fotografie mě pohladily po duši.
    Také mi hlava nebere, že musíš znovu absolvovat martyrium před lékařskou komisí. Co Ti mám přát? Přeji Ti, aby to bylo naposled, aby už konečně král Jelimán pochopil. Užívej si krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Mám stejné přání. Ono, čeho je moc, toho bývá příliš. Před pár dny jsem absolvovala jednu LPK a než se nadechnu šup další pozvánka... Jedním slovem - blázinec. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Je to nádhera. Můj dnešní první příspěvek, který po ránu čtu a hned tolik krásy. Děkuju 😊
    Přeji jen samé dobré výsledky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, děkuji. jsem ráda, že jsem potěšila. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško,
    také máme takové Nebe teda u nás vlastně se to jmenuje spíše Peklo ;-)
    Ale letos tam jezdíme, jak jen můžeme !
    Je tam klid a jsme tam sami!
    Neskutečně tam já dobíjím baterky :-)
    Ráda bych Vás zase viděla !
    Napíši Ti na mobil , jak budeme doma a domluvíme se ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji. Ono i to naše Nebe je někdy Peklo :-) Však ty mi rozumíš...Ozvi se, ráda Tě uvidím. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  4. Opravdu fotky a povídání jako v nebi. Jen ty černé mraky v podobě obálek s barevnými pruhy by už měl vítr nadobro odvát! Přeji Vám, Věruško, klidné a pěkné dny s jasnou oblohou! Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, z duše mi hovoříte... No však nic netrvá věčně. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  5. Jak píše Renatka, obálky by měly odlétnout do země Nenávratna a už být klid. Ještě, že ten klid poskytuje příroda kolem vás - obrázky jsou nádherné... přeji více takových krásných dnů. z Jizerek babí Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Oli, děkuji za milé řádky. I já věřím v Nenávratno a v rozum v hrsti. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  6. Hezký den přeji.
    Nádherné fotky...Paní Věro prostě jen odpočívejte...
    Mějte se hezky.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji. Toho mi je tak moc třeba. jen by to měli vědět i ti, co mají rozhodovací moc. Od všech posudkářů slýchám to samé a nejen já. Je to na dlouhé povídání.... Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, u vás je na louce provoz jak na letišti ve Frankfurtu n.M.,
    a ohledně obálek? co jste čekala, když do úředníků píchnete, jsou jak vosy.
    Držím palce, ať to konečně dopadne dobře a je klid. Ten potřebujete nejvíc. Znám to z vlastní zkušenosti.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za komentář. Ono to tak vypadá, že je to jako na letišti, ale opak je pravdou. Klid a pohoda...
      Jinak co se týče úředníků... Já se pouze rozhodla nesmeknout čepici a nezmačkat ji. Nenechala jsem si líbit hrůzný přístup k člověku. Dle slov v mé petici je nás moře, kdo toto prožili. Ono se to lehce čte, ale hůře žije. Pořád očekávám slušné chování.A kdyby se nedostavilo, tak alespoň to, čím se LPK ohání. Legislativou, kde je jasně psáno, jak často mají posudkové kontroly probíhat. Já jsem u nich častěji než u preventivních prohlídek. To je mimo možnosti nejen chápání. Děkuji za přání klidu. Toho mi je vážně třeba. A nejen mě...
      Právě v onom klidu ke mě přišly odpovědi, jak jít dál ...
      Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věruško.
    Krásné a osvobozující je to vaše NEBE. Ještě když se chytíš pera a fotoaparátu, máme z toho něco i my. Děkujeme babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za komentář. Ráda jsem potěšila. Zdravím u vás všechny. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  9. Věruško,tak mě napadlo,neni možný,aby sis vzala s sebou někoho,kdo tě poslouchal v tom parlamentu? Někoho z poslanců,kdo by chtěl vidět zdravotnictví v praxi? Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, děkuji za dobrý nápad. Zkusím všem poslat pozvánku. Je pravdou, že není nad žitou realitu. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  10. Tady zbývá už jen vydat novou knihu- Průvodce po posudkových komisích v ČR!!!!
    Moc Vám přeju,aby už to byla komise poslední!!!!!Zlata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zlatko , děkuji za Vaše řádky. Když mi tuto větu řekl můj muž vloni na podzim, když jsem jela z jednoho z mnoha jednání, řekla jsem muže se zbláznil. Že bych o takových věcech nemohla ani psát...Pak se stalo mnoho událostí, které mě doslova donutily o tom začít psát knihu. Za pár týdnů bude na světě. A věřte, že v ní bude to, co jsem ještě nikde ani náznakem nezmínila. Jak řekla moje korektorka: " Věru, to je kniha, až na dřeň...Toto by bylo dobré natočit..." Nyní probíhají poslední úpravy na knize. Včera večer jsem dokonce měla opět nutkání říci, že to vložím do šuplíku. Že to světu nedám ... ale po článku, který jsem dnes vložila na facebook, mi přišlo tolik emailů a zpráv, že opět mi nepřímo osud říká, že nevydat to by byla chyba.
      Já už dnes vím, že nikdo nechce nade mnou učinit rozhodnutí i když by možná někdo z nich moc rád... Ach ta zodpovědnost...
      Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  11. Věruško, krása, kochám se dnes po ránu a snažím se zapomenout na to, co tě zas čeká. To je fakt kocourkov a dost bezcitný. Pevné nervy na další "turné".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji. A aby ten Kocourkov byl úplný, tak před měsícem dostala nejvyšší pověřená osoba ČSSZ za úkol můj případ vyřešit. Pá Věrka

      Vymazat
  12. Věrko, ještě že máš kolem sebe tolik krásy, kterou dokážeš vnímat otevřeným srdcem. To vše zklidňuje tvou mysl, odhání ty nepříjemné hodiny či dny, které musíš absolvovat po své nemoci. To téma LPK je opravdu silné. Přeji ti sílu, výdrž a dobré konce!
    Měj krásné a voňavé letní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alo, děkuji za Tvé řádky,potěšily me.
      Ono se toto téma týká úplně všech. I těch,kteří si myslí, ze ne.
      Máš pravdu,skrze krásu maličkostí jde se mi světem snáze.Přeji prima dny.Verka

      Vymazat
  13. Milá Věrko, krásná je ta naše modrá planeta. A překrásná je na ní ta naše malinká zemička. Máme tady všechno a přesto mnozí hledají za našimi hranicemi. Jen tu krásu vidět a vážit si jí, což taky znamená chránit ji. Neničit. Nepatří nám, dostali jsme ji jen na čas jako půjčku. Měli bychom ji opatrovat a jednou ji vpořádku vrátit. Je dobře, že existují lidé jako Ty, kteří nejen vidí, ale ještě tu nádheru dokáží zviditelnit ostatním. Těm, co možná ještě neumí vnímat. Nebo nechtějí. A možná i to Tvé putování po komisích LPK není jen tak. Možná máš těm duším, které jen konají svoji úřednickou práci, předat nějaké poselství. Třeba Tvým přičiněním mají prohlédnout a naučit se žít a vidět svět a lidi jinak. I tohle je možná Tvé poslání, které začalo tenkrát na nemocničním lůžku. Je mi ctí, že jsem Tě poznala (byť zatím jen na Tvém blogu) v době, kdy otvíráš oči těm, kteří se učí vnímat srdcem. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji. Tak moc bych tomu chtěla věřit...ba co víc...věřím...Jen zkušenosti z žité reality zatím tomu nenasvědčují.
      I já jsem moc ráda, že mám tu možnost sdílet žití a bytí s Tebou. Přeji kouzelné letní dny. Věrka

      Vymazat
  14. Věrunko milá..není den kdybych si na Tebe nevzpomněla..jak vše "dáváš a zvládáš"..
    Vím, že jsi silná a že musíš!!!
    Musíš to vydržet!
    Není na výběr!!
    ..každý den si sama připomínám a uvědomuji.."žitou realitu"..a křehkost bytí tady...podstatu, smysl..
    Díky všemu "odžitému"s nemocí vnímám život jinak..
    ..toto zřejmě úředníky nikdo nenaučí..obávám se..
    Jsi neuvěřitelná bojovnice..příklad mnohým..i těm,kterých se to zatím netýká.
    ..bohužel toto těm,kteří "rozhodují" není po chuti..
    Je mi z toho všeho moc smutno..
    Jana z chaloupky...❤








    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, já vím... Moc děkuji... Však o tom píši v knize. Právě ji tu čtu,hledám detaily, event. chyby... asi posté. Čím více to čtu, tím více mi to nějak do sebe zapadá ... Také na Tebe myslím. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  15. Zachytila jste na fotkách takovou krásu! A já se mohla kochat tou lehkostí motýlích křídel. Díky! A Držím vám palce! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji za milé řádky.Přeji krásné letní dny.Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...