Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 8. března 2020

libreto ...



Někdy si říkám, že ten náš život z výšky nadpozemské musí být zvláštní podívaná.

Třeba jak se protínají lidské osudy a nebo důležitá setkání.
Ještě před několika týdny by mě ani nenapadlo, že budu psát operní libreto.
Z ptačí perspektivy sledováno, osud či cesta života mi přivedla velmi příjemné
seznámení s kytaristou,skladatelem a muzikantem Lukášem Sommerem.
Zda bych dokázala napsat operní libreto?
Na pár dnů jsem se zavřela před světem a ponořila do myšlenek a tónů hudby.
Takové, co by mi přinesly inspiraci a přivolaly múzu.
A pak ...  uprostřed ticha, mezi nocí a ránem ...přilétla...
Rychle jsem usedla k počítači a psala a psala a psala...
Chyby nechyby...překlepy nepřeklepy...hlava nehlava...
Jak múza létala kolem mě, tak vznikal příběh plný lásky i bolesti...
Plný nadějí i zoufalství. Plný pravdy ...
Druhý den, jsem libreto vytiskla, položila na stůl ....
Raději vždy čtu, již od nepaměti, každý text z listu či knihy.
A jak jsem četla ...přemýšlela jsem, zda-li mám libreto předložit
a nebo jej hodit do kamen ...
Je vždycky lepší tvořit konstruktivně než destruktivně.

Proto jsem libreto odeslala...




"Je to krása..."  stálo v řádcích odpovědi...
Ta věta byla pro mne skutečně krása, co se mě dotkla. Děkuji za ni.

A víte co je ještě krása?
Když běh života protíná lidské osudy 
a setkání míří tím správným směrem...

Když z těchto protnutí vznikají úplně neobyčejně obyčejné krásy ...



Mějte krásné dny, úžasná setkání
a dnešní den žen si užijte s láskou


Věrka


12 komentářů:

  1. Martina Slovácko9. března 2020 v 8:33

    Věruško jsi prostě neskutečná, co všechno zvládáš. Zdravím a mávám a přeji ke včerejšímu svátku žen vše nej, nej krásný den Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji. Ono to někdy je víc než fuška...V žádném případě si nestěžuji. Dělám, co cítím a vnímám, že je správné a smysluplné. Posílám pozdravení. Věrka

      Vymazat
  2. Vaše příspěvky hladí po duši. Krásné

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to je úžasné.
    Měj krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji a přeji hezký zbytek dne. Věrka

      Vymazat
  4. Příspěvek, který se člověka dotkne.
    Hezké dny, Věrko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji. Vždycky se snažím dělat věci srdcem...má to smysl...
      Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Po všech dovednostech a nadání co máš, ani by mě nepřekvapilo, kdyby jsi v té opeře i zazpívala:-)
    Bravo!!!
    Mávám vám 3:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, :-) děkuji za tvůj komentář, vážně mě rozesmál. Tak to vážně ne, zpívat ne :-) Já moc ráda, ale hodně blbě...
      Tak to by byl vážně kus.
      Objímám. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, ty jsi samet!
    Hedvábný! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za Tvé pohlazení na duši. Opatruj se. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...