Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 14. února 2020

14.únor - den lásky a den blogu ...



 8 let žije tento prostor.

Ano, žije…

Sdílíte se mnou všechny  naše eskápady života.

Vzrůsty i propady. Úspěchy i neúspěchy.


Ztráty i nálezy.



Celý můj život, který je občas podobný životu na houpačce…




Před 8 lety vznikl tento prostor života.


Tenkrát mé nejstarší dceři Kristě bylo 20 let.

Synovi Honzinovi, jak jsme mu domácky říkali Jájovi, bylo 17 let.

Nejmladší dcerce Carolince, po domácku Kačce byly 3 roky.



Tento prostor byl odstartován právě její fotkou.

Jejím jménem a já tento prostor pojmenovala stejně.




Dlouho po nocích jsem se učila tvořit blog.

Učila jsem se aplikacím, programům i focení.


To se nakonec stalo mým koníčkem číslo jedna.




Mohla bych zde psát o tom, co se povedlo a nepovedlo.

Co zmizelo a co vzniklo,

co přišlo a co odešlo.

Život mnohé přinesl i odnesl…

Jedno však zůstává stále.


Velmi ráda žiji …vždy tomu tak bylo …





 A jak řekl na poslední konzultaci pan profesor, který spolupracuje

na korekcích mé knihy o štěstí,

„Máte dar popsat situace, věci i pocity tak spontánně, čistě, naturalisticky.
To je velký dar. To snad ani není tak o talentu, jako o citu.
Skutečně o otevřeném srdci, jak píšete.
Vaši čtenáři to musí poznat … To je to, co lidé baví…
Věřím, že je baví Vaše otevřenost a životní příběh …






Proto děkuji vám všem, každé zvlášť,

že čtete tyto řádky. 

Tento blog.





I když v poslední době mám nějak více aktivit,

Projekt „Sad nadějí“ … shánění financí pro tento prostor…

Malování obrazů pro výstavy s názvem

„každý den je dar“, na jeho podporu…




Důležitá jednání pro legislativní změny 

a pomoc onkologickým, hendikepovaným pacientům …


Psaní knih …pro potěchu ducha a duše…

Focení pro kalendář

„každý den je dar“, který tvořím po celý rok…



Vždy se snažím nezapomínat na tento prostor.


Pro mne srdeční prostor.



Tak pozvedám pomyslnou číší vína…

 a připíjím na zdraví.

Bez něho není vůbec nic…



Připíjím na šťastné dny, 

neboť každý den je dar…

A kalendář, který nám to 365 dnů v roce připomene,

nabízím  jedné z vás…



Jako poděkování za vaši přízeň.

Pište prosím komentáře a z nich jeden

bude 18.února 2020, v poledne vylosován.

Toto datum není náhodné.

Je to den, kdy jsem dostala druhou šanci na život.

Můj slib znáte. Šířit světem motto

„každý den je dar“…



Věrka


50 komentářů:

  1. Věrko, přeji ti spoustu zdraví, sil a energie do všech věcí, které děláš tak naplno a intenzivně. Ať se daří tobě i blogu. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, ze srdce děkuji. Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, těší mě Tvé fotky a slova plná naděje. Držím Ti palce a ráda se sem k Tobě vracím. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, to mě tak moc těší. Jak u vás domoškola?
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, jsem moc ráda za den, kdy jsem objevila Tvůj blog, který od té doby pravidelně sleduji. Děkuji za krásné fotografie a za slova, které hladí duši. Jsem ráda, že jsem si mohla koupit Tvoje krásné knihy i kalendáře. Přeji blogu hodně let a věrných čtenářů a Tobě Věrko přeji především zdraví, hodně nápadů, ať se Ti daří. Růža
    P.S. do losování o kalendář se nehlásím, budu ráda, když potěší někoho jiného.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, stálice moje, ze srdce děkuji za všechny Tvé řádky a komentáře. Těším se na den, kdy se potkáme.
      Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, gratulace za výdrž a veliké díky za tento blog. Moc ráda sem chodím nakukovat a vždycky mě pohladí po duši, ať slova od srdce nebo obrázky a fotky. Opravdu je to dar...... Přeji hodně prima dnů do dalšího počínání. Ale hlavně přeji hodně zdraví do všech dnů, ať už jsou zalité slunce nebo mají přes "objektiv" mráčky..... krásný den z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, moc a moc děkuji za slova, která jsou pro mne pohlazením na duši.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško,zae krásně napsané a krásné fotky!Blahopřeju k výročí blogu-chodím tu opravdu ráda /když je mi ouvej,tak si pak řeknu-proti Tvým problémům ty moje jsou prd/.Přeju Ti hodně dalších blogových let!Obdivuju Tě,jsi bojovnice!!!Pěkný den!Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, děkuji moc. Tolik let se již provázíme životem...Děkuji za ty chvíle.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Zdravím Věruško, velká pravda... Každý den je dar. Přeji všem zdraví. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Gratuluji.Přeji štěstí,zdraví,lásku a pochopení.Děkuji za možnost návštěvy.Hezké dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji a dodatečně přeji všechno nejlepší k svátku.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Veruško moje milá, moc moc blahopřeji, k výročí, Carolince, Peťanovi, k celé rodine, blogu, výhrám i remízám neb ty se nevzdáváš i k tomuto blogu, kam se tak ráda vracím pro pohlazení. Když je mi ouvej, u tebe je vždy krásně teploučko a otevřená náruč..
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohunko, těší mě Tvá slova. Nechť je tento prostor stále místem naplnění.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věruško,
    asi před šesti lety jsem objevila Váš blog a jsem za to velice ráda.Hodně mně blog dal i pohled na život. Přeji Vám hodně zdraví a spokojenosti.
    Děkuji Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji ze srdce.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  10. Zdraví, Věrunko, to ti ze ♥ přeji!
    Tobě, Tvým blízkým, sobě, mé rodině, mým blízkým, nám všem v tomto prostoru!
    Prostoru, kde je mi osm let dobře, kam si chodím pro útěchu, pro radost, prostě pobýt, když je třeba. Ať ti to "blogování" ještě dlouho vydrží ♥♥♥ Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radu nádherně napsané a já Ti za to velmi děkuji.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věru,
    moc moc gratuluji k výročí blogu a přeji
    hodně zdraví,sil a energie do dalšího blogování,kterým děláte radost nám všem......KAŽDÝ DEN JE DAR....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za milá slova, krásný komentář.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  12. Verusko, 8 let uz je kus cesty. Tak at je nadale pestra, ale ne prilis krkolomna nebo kamenita. At se vam vsem dari!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, ze srdce děkuji.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  13. Věruško, zdravím, to je ale náhodička, dnes výročí tvého blogu, zítra mám svátek a v neděli narozeniny, hola, pojďme to oslavit. Tvůj blog, a ty to víš, sdružuje lidi, chodíme sem jako domů k babičce, pro teplo, pohlazení, naději.Už je to tolik let, co jsem tě našla a pořád mě to baví a určitě spoustu let bude!Mějte se spolu s Kačkou a mužem dobře a rádi. Pac a husu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já s dcerou oslavila narozeniny 16.2. - náhoda ? z Jizerek Olina

      Vymazat
    2. Holky moje zlatý, přeji vám k životnímu jubileu jen to nejlepší, předně zdravíčko. A hodně zdravíčka.
      Věrka

      Vymazat
    3. Věruško, moc děkuji za tvoje přání, všimni si, jak se u tebe jako u kachlových kamen ohříváme a scházíme.
      Odpočívej, ať máš sílu, pro sebe, dcerku, manžela a když zbyde, pošli ji dál pro ty, co právě nadotovat potřebují.
      Pozdrav letí pod Orlické Hory. Jiřina z N.

      Vymazat
    4. Jirinko zlatá, děkuji za pohlazení na duši. Kalendář už je na cestě k Tobě. Ať tě těší po celý rok. Věrka

      Vymazat
  14. Milá Věrko,
    ráda čtu Váš blog a prohlížím přenádherné fotky.
    Ať se daří i nadále. Přeji hodně zdraví a energie do další tvorby.
    Jaru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jaru, děkuji za Vaše moc milé řádky. Potěšila jste mě.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  15. Milá Věrko,na Váš blog mně před pár lety přivedla moje sestra,pro kterou jste byla velkou motivací a vzorem, měla podobnou diagnózu, věřila, ale dar žít nevyhrála.O to víc Vám fandím a z celého srdce uctivě děkuji a obdivuji co děláte pro onkologicky nemocné pacienty a stomiky....
    Skutečně Je! každý den dar!...
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za komentář. To je mi moc líto... Vždy mě taková zpráva zasáhne... A právě tak moc se snažím o to co dělám. O realizaci projektu Sad nadějí. Bude v něm i Andělská stezka, jako vzpomínka pro ty, jež nedošli cíle...
      Pošlu v ní vzpomínku tam nahoru za nejednu kamarádku a kamaráda.
      Mějte dobré dny a opatrujte se. Věrka

      Vymazat
  16. Milá moja Věrka,už veľakrát som ťa takto nazvala a vždy pritom na teba aj s láskou myslím. Myslím na to, koľkým ľuďom je s tebou na blogu dobre, ale tiež, čo všetko robíš pre onkologicko chorých pacientov. Máš neuveriteľne veľa aktivít.Z celého srdca ťa obdivujem a skláňam sa pred tebou. Želám ti, nech sa tvojmu blogu darí i naďalej,tebe prajem zdravie, energiu a odvahu do ďalších projektov.Pozdravujem tvoju rodinku.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, vždy moc ráda čtu Tvé řádky. Ze srdce za ně děkuji.
      Děkuji za Tvá přání.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  17. Jsem ráda, že jsem Tvůj blog kdysi objevila. Poseděla jsem si u příspěvků z Tvých začátků, kdy jsem ještě o Tvém blogu nevěděla.
    Gratuluji k jeho výročí a obdivuji vše co pro opravdu dobrou věc děláš.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko ze srdce velké díky. A jsem moc ráda, že jsme se poznaly osobně. Ráda na ten den vzpomínám...
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věrko, v mých očích jste super aktivní žena! Proto Vám přeju hlavně hodně zdraví a sil do Vašich projektů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Někdy mám aktivity víc než je zdrávo, ale pak zase ležím, odpočívám, spím...sil nabírám zpět. Ono by mnohdy stačilo, aby ti co mohou pomoci, pomohli.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  19. Hezký den paní Věro.
    Také se připojuji,přeji Vám vše dobré ve všem,co budete dělat... :-):-):-)
    Děkujeme za krásné fotografie,povídání o čemkoliv...I já sem ráda chodím...
    Hodně štěstí a hlavně zdravíčko,a vše dobré celé vaší rodině.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji i já přeji zdravíčko a štěstí.Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věrko, gratuluji k Vašemu rozhodnutí začít psát blog, kterému můžeme teď nejenom blahopřát k výročí, ale společně s Vámi (i když je nám někdy "všelijak") si připomínat, že i přes to "každý den je dar". Mějte se hezky, Sylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přikyvuji...i když nám je všelijak...každý den je dar...
      Přeji štěstí a šťastné dny, milá Sylvo.
      Věrka

      Vymazat
  21. Milá Věrko,moc gratuluji k výročí.Moc ráda k Vám nakukuji.Přeji hodně zdravíčka a štěstíčka a ať se daří při dalším psaní.
    S pozdravem Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji Leni. Právě do časných ranních hodin dokončuji knihu o štěstí. Proto i tento prostor se neplní tak, jak bývalo zvykem...ale blýská se zase na lepší časy. Rukopis bude zítra odevzdán.
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
  22. Věrunko milá, tak už 8 roků má Tvůj blog, to je krásné, moc gratuluju!!A že sis vůbec ani trochu tenkrát nemyslela, co bude..co všechno se stane..to kdyby člověk věděl..jenže tak to není..
    ..a tak žijeme ten život někdy s lehkostí, jindy s tíhou, kterou pomalu nemůžeme unést a Ty jsi příklad toho všeho přímo "učebnicový"..
    ..dáváš naději, lásku..a sama ji kolikrát ztrácíš a hledáš sil,i to se dá vyčíst mezi řádky..když duše občas stůně..z toho všeho..
    ..mnohokrát jsem Ti už psala, že život je o rozhodnutích...přeju Ti aby jsi nikdy svých rozhodnutí nelitovala..jen čas ukáže..
    Hodně štěstí a úspěchů ve Tvém obdivuhodné počínání..je mi velkým potěšením sledovat Tvou "cestu", je mi ctí a děkuju za to!!!
    Měj se krásně, hlavně ve zdraví, lásce, radosti a pohodě!!!!!!
    Jana z chaloupky mezi kopci..❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji za Tvé řádky.
      Každý člověk v životě udělá moře chyb... Někdy to moře je velké jako oceán, jindy je to podobné většímu jezeru...Ale všechny ty vody jsou plné chyb. Je jen na nás, se z těch všech chyb poučit...Pokud se nepoučíme, přijdou znovu a znovu...
      Přeji štěstí a šťastné dny. Věrka

      Vymazat
    2. Věrunko milá, děkuju za milé přání..ano štěstí a šťastných dnů je mi tak moc třeba, hlavně ve zdraví, to je nejvíc..však Ty víš..často si vzpomenu..Já také děkuju každý den za druhou šanci, bude tomu již 9let..co změnil se mi život..jinou těžkou nemocí, ale se všemožnými problémy, včetně "systému"..tolik chyb se děje..a dít bude..pokud se zdravý rozum mezi lid nevrátí..vím o tom také už víc než dost..opatruj se, krásné dny přeju z chaloupky mezi kopci Jana❤️

      Vymazat
  23. Věru,tak ti přeji k pomyslným tvým dalším narozeninám. Svou šanci jsi chytila za pačesy a nevzdáváš se! Jsi bojovnice a já ti přeji moc, moc dalších krásných a spokojených let.0statně naše babička se dožila 102 a to prodělala rakovinu prsu! Jinak si to tady krásně napsala. Já nesoutěžím, neboť tvé kalendáře mám a s láskou je obracím! Každý den je přeci dar!����❤️��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Inko, ze srdce děkuji. Vždy mě umíš potěšit na duchu.
      Přeji krásné a prima dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...