Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 25. února 2020

Spolu znamení víc ...

Ilustrace: zdroj net


Spolu znamená víc...
Včera jsem vložila prosbu, přání, pro kamarádku blogerku Lucku.
 Přání pro pozitivní myšlenky, modlitby, palce ...

Lucka dnes dopoledne podstoupila onkologickou operaci.

Operace proběhla v pořádku. 

Myslím, že pozitivní energie bylo tolik, že by dokázalo rozsvítit jedno velké město..
.

Velmi děkuji i jménem Lucky, za všechny palečky, 
pěstí, modlitby, myšlenky...


Prostě spolu znamená víc...



14 komentářů:

  1. Martina Slovácko25. února 2020 v 20:04

    Milá Věrko, jsem moc ráda, že operace proběhla vpořádku, moc jsem na Lucku myslela, dnes jsem seděla doma a pro klienty pečovatelské služby charity jsem vyráběla přáníčka k velikonocům. A protože, jsem tam 12 let pracovala vím kolik je v nich energie a lásky a pozitivních myšlenek a ty dnes letěly za Luckou a za tebou, protože i ty je potřebuješ. Přeji krásný večer a mávám k vám do nebe. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji. I já jsem velmi ráda. Přeji hezké dny ve zdraví. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, psala jsem ti dnes mail, však víš. Takže jsi to rozkryla. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji. Četla, trochu v posledních dnech nestíhám... Děje se toho tolik. Na všechny emaily se stále snažím odpovídat, ale někdy ne ihned. Omlouvám se, už jsem napravila.
      Přeji dobré dny. Věrka

      Vymazat
  3. Vdakabohu...
    mne blizka osoba ide na operaciu vo stvrtok... nechce povedat na aku... chapem. Pred tromi rokmi som bola aj ja a tiez som nepovedala diagnozu. Nastastie zatial v poriadku.
    Niekto s tym ma problem- zverejnit absolutne osobne veci(ako napriklad ja) ... a potom si tu napriklad Ty... od zaciatku Ta sledujem, podporujem a myslim na Teba
    Podporu vsak potrebuje kazdy... a preto su dni, ked myslim na vsetkych, ktori to potrebuju, myslim na neurcitych, ale vlastne konkretnych ludi... na maminky od deti, na tatinkov deticiek, aj na babicky a dedeckov, a uplne najtazsie je mysliet v tychto intenciach na deti...
    Prosim o ... vlastne nic konkretne, iba prosim a dakujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky. Vím, jak je těžké najít sílu a odvahu o těchto věcech hovořit. Já jsem zprvu neuměla slovo rakovina ani vyslovit natož jej napsat. Dávala jsem diagnóze různě přezdívky, jako potvora a tak podobně. Až se v mém životě objevila velmi důležitá osoba, díky blogu. Iva , která dalo by se říci, mě vedla onemocněním. Vnímala jsem její rady velmi intenzivně. Důležitá byla třeba ta, že musím se naučit nemoc pojmenovat. A tak začala má otevřenost...S ní začalo přicházet i uzdravení. To slovo používám velmi obezřetně a citlivě. Říkám, že jsem v pořádku, nikoliv zdravá... A pak se prostě děly věci tak nějak mnohdy až překvapivě... Snažím se hodně naslouchat osudu, co mi říká. Nehnat se za každou cenu dle své hlavy. Jít hlasem druhých a hlasem svého srdce.Myslím si, že i v tom je kus uzdravení... Myslím na tolik lidí...jak píšeš, některé ani neznám a ani znát nemohu...Usiluji o to dobré...
      Objímám a myslím na Tebe. Přeji Ti předně zdraví. Věrka

      Vymazat
  4. Mila Věruško,
    jsem moc rada že operace proběhla v pořadku.
    Na Lucku jsem myslela.Posilala energii a lasku.
    Měj se hezky,myslim na Tebe.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, jsi zlatá. Děkuji i jménem Lucky. Přeji poklidné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Na Lucku jsem od rána myslela a jsem moc ráda, že operace v pořádku proběhla.
    Měj pěkné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko , ze srdce velké díky. Opatruj se a přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...