Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 18. února 2020

den D ...



18.únor je pro mě dnem D. 




Již nikdy ho v kalendáři neprojdu bez povšimnutí...

V tento den jsem podstoupila náročnou onkologickou operaci 
a díky ní a následujícím dnům, jsem dostala druhou šanci na život.

Dala jsem si slib, a nejen sobě,  
že budu světem sít motto : 
"každý den je dar..."

Psal se tenkrát rok 2015 a já ještě ten rok 
vydala první kalendář "každý den je dar".

Od té doby vydávám pravidelně tento 
Mámin kalendář - každý den je dar
a mám přání obrovské a neskromné...
aby těchto kalendářů - každý den je dar,  
neslo na své titulní straně co nejvíce letopočtů...





Šla jsem však dál...

Kromě úsilí pomoci onkologickým pacientům,

jsem vydala několik knih o oslavě a radosti života...





Nespočet knih, předně těch pohádkových, 

jsem dětem rozdala na dětských onkologiích,

protože radost je to,
co patří do dlouhé řady na cestě k uzdravení.





Radost je to, co je v našich rukou a srdcích..

To, co můžeme dát teď hned...



Proto mé knihy i kalendáře jsem právě v tento den vždy ráda věnovala
člověku, který 18.února slavil narozeniny.

Kdysi dávno jsem si řekla, 
že jednou napíši knihu a určitě  ji právě tomuto člověku
věnuji, že ji pošlu přes oceán...

Za jeho jedinečné filmy, pohled na život a svět...

Žádné přání a sen není daleko, 
pokud si ho vroucně přejeme.

A tak mé knihy s duší i kalendáře "každý den je dar" 
každý rok letěly skutečně přes oceán...
do rukou člověka .... 

 Jak jsem si kdysi dávno, hodně dávno, slíbila...



Tím dotyčným byl pan Miloš Forman.




Když člověk dělá cokoliv nezištně, 
má to váhu a smysl.

Ten smysl a odpověď k nám mnohdy přilétne 
stejně jako bumerang v momentě, 
kdy to nečekáme..
.
a možná proto, že  "každý den je dar"...




Stejně jako dnešní nezištná radost,

která letí ke komentáři číslo 13.

k milé Jiřince N.

Gratuluji a přeji radost, která je cesta ke všemu dobrému ...



Věrka 

8 komentářů:

  1. Moc gratuluji Jiřince k výhře. Často na ni myslím a kalendář jí určitě udělá velkou radost a bude ji provázet každý den.
    Věrko, jsi úžasný člověk, bojovník nejen s těžkou nemocí, ale i s úřednickou byrokracií. Nezištně pomáháš onkologickým pacientům a za to si Tě moc vážím. A obdivuji Tvůj dar zachytit krásy života slovem, fotografií, obrázkem. Za to Ti moc děkuji.
    Přeji Ti zdraví a krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvá slova, která pro mne moc znamenají.
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Jiřince k výhře moc gratuluji a věřím, že jí Tvůj hezký kalendář udělá radost.Potřebuje té radosti víc než dost.
    Měj se Věrko, moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, ano, souhlasím. Potřebuje a já jsem moc ráda, že Carolinka vylosovala právě jí, neboť radost, jak zmiňuji je důležitý fragment v životě na cestě za zdravím...
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, to je pecka! Já jsem výherkyně! děkuji moc, stát na bedně vedle pana Formana!
    Je to pro mne velké překvapení i čest.
    Darovat radost je opravdu báječné, přijmout dárek je zavazující, musím na tebe často myslet, na to, jak zvládáš problémy kolem nemoci a běžný rodinný život.A to sis k tomu ,,nadělila,, ty tanečky s politiky.
    Musíme ti být oporou, my všichni, zdraví i nemocní. Týkat se to může kohokoli.
    Za tvůj zápas s úředním šimlem ti velký dík.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jiřinko, gratuluji a radost frčí k Tobě. Ať Ti přinese Mámin kalendář jen lepší a dobré dny. Myslím na Tebe a objímám.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Fukčarinka, milá Věrko, tak to jsme byly na opraci ve stejném roce, ba dokonce měsíci a skoro ve tejný den. Já 13. 2., ty 18.2., nebyla to operace onkologicky jediná v tom roce. Nejdříve 13. 2. 2015 prso, pak 6. 3. 2015 laparoskopické odstranění levé ledviny i s miomem a hned počátkem dubna začala chema, pak ozářky a pak bioléčba. Hurá a jsme tu obě, přeji pohodu a zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já Ti přeji vrchovatou náruč zdraví. Však co si taky přát víc? Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...