Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 25. září 2022

kalendář s příběhem

 


Někdy je až k podivu, jak všechno do sebe zapadá. 

Většinou nám to odkryje čas.

V tomto případě mě napadá pověstné 

"Všechno špatné je vždy pro něco dobré."




Kdybych v pondělí nešťastně nespadla...

Kdyby mi tím pádem nespadla také imunita...

tak nechytla chřipku jako trám...

Neuvařila by mi dcerka čaj z bylinek a malin, 

které jsme v létě nasbíraly. 

A když zalévala čaj řekla:




"Mami, těch bylinek máme tolik a tak krásně voní, víš co? 

Bylo by hezký k Máminu kalendáři - každý den je dar ❤️ 2023 

nabízet i čaj z Nebe. Když už je i taková jeho titulka".


To dítě má vážně božské nápady. 

Ne nadarmo jí říkám Anděl bez křídel.




A já letos vytvořila titulní stranu Mámina kalendáře - každý den je dar ❤️

 s hrneček v rukou mé dcerky s čajem plný bylinek z našeho Nebe.

Celá stránka je kolorovaná kresbami kvítků.

Kalendář se nese v duchu přírody z Nebe,

 je plný květů, kvítků a bylinek.




Dokonce i na poslední stranu, kde píši anotaci,

 jsem doplnila kresbami bylinek.

A to všechno se děje tak nějak samo. 

Jako když teče voda po kameni.





Již brzy spatří světlo světa. 

V den svatého Václava. 

❤️




Věrka

❤️


11 komentářů:

  1. Hezké. Hezký příběh. Přeji, ať jste brzy zdravá. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na kalendář moc těším !!!
    Měj se hezky, hlavně ať seš zdravotně v pořádku !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, náročný to byl čas. Jakože fakt hodně. Pá Věrka ❤️

      Vymazat
  3. tak já si zamlouvám až bude kalendář tak jasná zpráva,že jej chci,sice jsem psala na mobilu komentář,ale je to tam napsané,mobil ,,chytrouš,,si dělá co chce.carolinka má super nápady s těma bylinkama,je šikulka...A ty se brzy uzdrav,moc ti to přeji.Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, já vím a hlásím, že je. Myslím na tebe ❤️ Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, krásné fotky a ta předposlední, jak na ruku nalevající čaj, kouká obličej, aby se ani kapka nevylila, tak ta je dobrá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...