Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 1. září 2022

roční výročí

 


Bude tomu rok, co jsme vsadili první Strom naděje

v projektu Sad nadějí pro onkologické pacienty v poutním místě

Rokole u Bohdašína.

Vybrali jsme dub.

To, abychom měli pevné zdraví, jako dub.




Dub pustil do země pevné kořeny a lidé k němu jezdí

pro sílu a samotnou naději.

Šeptají mu do koruny stromu to nej ze všech nej přání.




Den před Štědrým dnem jsem do jeho koruny poslala přání i já.

Setkala jsem se u Stromu naděje s panem Pavlem Bělobrádkem,

který projekt podporuje a stal se nepsaným patronem tohoto Stromu.

Tenkrát den před Vánocemi nás překvapilo,

kolik stop v čerstvě napadlém sněhu kolem Stromu bylo.

Lidé si Strom naděje zamilovali,

neboť plní smysl a účel s jakým jsme ho sázeli.

Dává naději.



A někdy méně znamená více.

Nechci konat k ročnímu výročí pompézní akci.

Pouze bych ráda s pokorou a vděčností poděkovala

za splněná přání, nás všech.





V neděli 11.září 2022 od 15.00 hodin se koná v Mariánském poutním místě

Rokole u Bohdašína pouť, mše.

Požádala jsem o minutu času, kde veřejně pod širým nebem vyslovím poděkování.

Moc ráda se s vámi potkám u Stromu, který je kouzelný.

Dává naději a plní přání.





A je tu i pramen vody, který přispívá zdraví.

Kouzelný pramen.

Lidé sem jezdí ze široka z daleka pro tuto vodu.



Srdečně vás zvu a těším se na vás.

Věrka


10 komentářů:

  1. Věruško,
    budu s Vámi v myšlenkách a přidám se k díkům i prosbám...........Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji, moc to pro mě znamená. Opatrujte se Evičko. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko. Nejen strom samotný, ale celé poutní místo má, aspoň pro mě, zvláštní klidnou a milostivou atmosféru. Jezdíme tam z Hradce moc rádi. Projedeme se po Rokoli a stavíme na kafe na náměstí v Novém Městě nad Metují. Prostě pohodové odpoledne😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam prostě kouzelné. Už jsem to zmínila i v knize Recept na štěstí? Který jsem vydala mnohem dřív než jsem toto místo objevila, kde píši, že jsem jako malá holka měla sen...a ten sen bylo právě toto místo. Rokol se váže mj. také k jedné malé holčičce, která toto kouzelné místo objevila zázrakem.
      A ráda se s Vámi v Rokoli 11.9.2022 potkám.
      Věrka

      Vymazat
    2. Taky se na setkání s Vámi moc těším, ale zatím mi to z té Prahy moc nevychází 😔 ale ono to jednou přijde! Chci se vrátit do Hradce a pak to určitě klapne 😉😀 krásné dny

      Vymazat
    3. ❤️ těším se a věřím. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, budeme tam. Ivča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...