Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 13. prosince 2023

Minulý týden

 



Byl vážně akční …




Slavili jsme narozeniny.

 V sobotu mé, v neděli manželovi.

Kytici od svého muže jsem dostala vážně 

netradiční a já v ní vidím,

 jak důležité je, aby si lidé naslouchali. 




Dostala jsem adventní věnec na vchodové dveře.

 Tolik jsem si ho přála…

Vždycky si ho motám sama, 

a jen jsem se lehce zmínila.

 O radosti by narozeniny měly být především.

 ❤️




Druhou neděli adventní se uskutečnil křest kalendáře s mým osobním mottem
 "každý den je dar". 

Post kmotra se ujal pan Pavel Bělobrádek a paní starostka obce Podbřezi Ester Horáková. 

Děkuji vám za možnost takto uvést kalendář do světa v mém rodišti.

Děkuji také všem známým i neznámým, 

kteří se této akce při rozsvícení vánočního 

stromu zúčastnili.





Jak jsem sdělila, adventní a vánoční čas není žádná sportovní disciplína,

 o nejvyšším počtu cukroví,

 o nablýskaných sklenicích 

a největší a nejdražší kupě dárků.

 Ten nejkrásnější dárek je čas, 

který věnujeme sobě navzájem.

 ❤️ 




Proto jsem velmi ráda, 

že jsme druhou neděli adventní mohli prožít pod širým nebem spolu a společně. 

Při smysluplné akci, která zůstane v paměti a srdci nejednomu z nás. 

To jsou ty chvíle, které potvrzují mé motto, které seji světem a to, že

"každý den je dar"

 ❤️

A pak tu byl koncert, kde rodiče s dětmi hráli společně.

Ke klavíru jsem usedla po vážně dlouhé době. 

Toto je ukázka z naší secvičné s Carolinkou.

Vzpomněla jsem si na svého dědu, 

který mi před víc jak 40 lety při mém bojkotováni hry na klavír kladl na srdce:


jó, jednou si na mě vzpomeneš, jednou se ti tohle umění bude hodit…”

 ❤️




7 komentářů:

  1. Moc hezký příspěvek. Příjemně prožité chvíle a o tom by to v tomto čase mělo být.
    Měj se hezky a přeji pohodový advent !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásný. Ve všem láska. A hezky vám to zní. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Jde vám to děvčata dobře!!!
    Hezké dny do Nebe přeji Všem a objímám na dálku❣️

    OdpovědětVymazat
  4. Věnec k narozeninám je překrásný. Hudba kouzelná a křest také. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně moc a moc vám závidím, že umíte na něco hrát (i když vím, že závist je hrozná :) ) ..... Mě rodiče do hudebky neposílali i když jsem moc a moc chtěla .... prej mě to brnkání k ničemu nebude a na co bych tam lezla ..... Moji synové hrají, každý si mohl zvolit jaký chce nástroj a chodí do hudebky .... každý je jinak zdatný, ale moc a moc se jim chce hrát ...... Vždycky jsem jim říkala,že si alespoň budou moct o Vánocích zahrát koledy ...... :) jste úžasná maminka a Carolinka má velké štěstí a DAR ......

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, ráda čtu váš blog, přečetla jsem ho zpětně až k začátku. Vaše cesta životem je až na román. Přes všechny nezdary a bolesti jste neuvěřitelně optimistická . Obdivuji vás. Přeji vám a vaši rodině jen to nejlepší. Zdena

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko,věnec je fakt PARÁDNÍ.Jitka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...