Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 21. prosince 2023

Srdcové ozdoby


Když vás něco / někdo pořádně naprdne, 

je nejlepší jít dělat něco rukama. 

Třeba vánoční ozdoby. 

K půlnoci jich mám požehnaně, plnou mísu 
a nálada konečně vyladěná.

 A to jsem si ráno říkala, 

že ta látka na srdcové ozdoby zůstane 

v jarmaře na přes rok.

 A ještě jsem to dotáhla k “dokonalosti” 

lepidlem, jaképak šití. 

Jo a ještě jsem to zazdila o půlnoci  koblihou. 

Hned je ten svět hezčí. 

❤️











11 komentářů:

  1. Perfektní využití srdíčkové látky a lepidlo je taky dobrý nápad !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji. Sice stroj mám ale na alternativní zdroj elektriky se mu zatím moc nechce. Tak jsem to vyřešila alternativně. Věrka

      Vymazat
  2. Krása,sbírá nádheru.Přeji krásný den .Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to je krása že mě prosadila na zadek. A ta mistička, nádhera. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ta mistička je že zlevněného zboží. Na první pohled láska,❤️ nemohla jsem ji tam nechat. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, dělání smutek zahání...stará pravda.. přeji Ti, ať máš k tvoření i lepší náladu... pa. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko krasná práce. Trochu klidu a pohody o Vánocich přeje jmenovkyně Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Tie sú nádherné <3 Veru, nič neprečistí hlavu viac ako práca rukami :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...