Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 31. prosince 2023

PF 2024

 



Už je tomu pár let zpátky, vytvořila jsem tenkrát, jako vánoční dekoraci, nejen na štědrovečerní stůl, ale i přátelům, zlatou rybičku. Slepila jsem dvě formičky na cukroví (rybiček) a nastříkala je zlatou barvou. 




Povšimla jsem si malé mezery a tak jsem do ní na malý kousek papíru napsala přání. Carolinka mi tenkrát pomáhala. Její přání bylo, abychom žili dlouho...
Vzpomínám si, jak jsem pak přátelům při podání rukou, vkládala do dlaně zlatou rybičku. A také, jak jsem je vkládala do talířů o Vánocích... 



Jednu mám dodnes schovanou s přáním nejkrásnějším... 
Tenkrát jsem do jednoho z talířů dala jinou s jiným přáním.... 
Všechno má v životě ten správný čas.

Dnes jsem si na to vzpomněla a tak jsem vytvořila novoroční přání pro nás všechny 

❤️






10 komentářů:

  1. Požehnaný nový rok Věrko vám všem v Nebi ze ♥ přeje Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  2. V novém roce Vám všem přeji zdraví, štěstí, spokojenost🍀.
    Liba♥️

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nápad s rybičkou je bezvadný- moc se mi líbí.
    Tak ať je nový rok ve vašem Nebi jen a jen pohodový.
    Hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko ze ❤️ děkuji. Ta rybička mě napadla ani nevím jak. Už je to let...

      Vymazat
  4. V novém roce přeji pevné zdraví a štěstí. Ivča

    OdpovědětVymazat
  5. Milá moja Vierka, objímam Ťa a v novom roku prajem Tebe a Tvojim blízkym veľa zdravia, pohody a lásky.Nápad s rybičkou je výborný. To mohlo skrsnúť len v Tvojej hlavičke! Pozdravujem po veľmi dlhom čase a myslím na Teba. Marta♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, ani nevíš, jak ráda čtu tvůj komentář. Tak velkou radost jsi mi udělala. Moc moc děkuji. Budu ráda, když mi napíšeš jak se ti daří. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...