Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 5. ledna 2024

Makronky

 


Už je to dávno, co mi dcerka položila otázku:

“Mami, a kam by ses chtěla někdy podívat? 

Myslím v zahraničí, jako ve světě?”

“Asi bych si chtěla dát kafe a pravou 

makronku v Paříži…”



Nedávno se mě Carolinka ptá, 

jak by mohla nasekat nebo namlít mandle? 

To, co upekla mě posadilo na zadek.

“Nejsou pravé, jako v Paříži, 
ale jsou ode mě …”

❤️




Tyhle chvíle jsou nad všechny sny, 

přání a výlety třebas kolem světa.

❤️

A opět mě napadá, jak důležitá jsou slova…



❤️



12 komentářů:

  1. Věřím, že chutnala líp než ta pařížská :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko vaše dcerka je úžasná a doufám, že jí to zůstane i v budoucnu. Ta kávička a makronka by mi u vás chutnaly lépe než v Paříži. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iwko, děkuji ❤️ ano je zlatá a modlím se, aby naš vztah byl tak hezký i v budoucnu. Někdy stačí tak málo a všechno je jinak...

      Vymazat
  3. Lezarts
    Carolinka je fakt šikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se máš ! Carolinka je vnímavá šikulka .
    Klidné nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její EQ (empatie) je obrovská ❤️ Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  5. Wow! Teda ty jsou jako od profi cukráře! Klobouk dolů. Byly malinový?

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, smekám před Carolinkou klobouk. Tohle je vrchol umění vyrobit makronku. A ona tak malá, to tedy smekám. Ivča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...