Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 23. prosince 2023

Přání


 Chtěla jsem dnes psát vánoční přání.

Nejde mi to, omlouvám se.

Vždycky jsem se řídila srdcem. 
Nikdy mě nezklamalo. 
Proto i nyní budu psát srdcem a nebudu psát výčet všeho co v roce 2023 jsem uskutečnila a vykonala.

Vzpomněla jsem si, když jsem zakládala pacientkou organizaci Jelimán na její vizi. Tu jsem vložila také do motta:

"Zkusme dělat svět lepší, podáním pomocné ruky ."

To je mé přání pro nás všechny v roce 2024.
❤️

Přeji nám všem, ať máme k sobě blíž, umíme spolu víc mluvit než psát.
Víc objetí než lajků.
Važme si života, sebe a sebe vzájemně.
Vnímejme...a lásku si projevujme.
Teď a tady.

❤️





5 komentářů:

  1. Děkuji. Cítím to stejně. Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. od Tebe je vždy všechno od ♥♥♥♥♥ - přeji krásné svátky...a nejen ty..... z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji na stokrát. Do teď jsem z toho špatná, bohužel se stala tato tragédie z FF UK osudnou pro moji kamarádku, kdy přišla o dceru. Není dne, kdy si na ni nevzpomenu...

      Vymazat
  3. Ďakujem za nádherné prianie :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...